Στα 31,3 δισ. ευρώ θα φτάσει η αξία της ευρωπαϊκής αγοράς μπύρας ως το 2035 σύμφωνα με νέα έρευνα

Κοινοποίηση:

Στα περίπου 31,3 δισ. ευρώ αναμένεται να φτάσει η αξία της αγοράς μπύρας της Ευρωπαϊκής Ένωσης ως το 2035, ακολουθώντας ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως του 1,6% για την περίοδο αναφοράς 2024 ως το 2035, βάσει νέας μελέτης της ερευνητικής εταιρείας IndexBox.

Όσον αφορά τον όγκο κατανάλωσης, αναμένεται πως μέχρι και τα τέλη του 2035 θα ανέρχεται σε 33 δισ. λίτρα, ακολουθώντας ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 0,5%. Σημαντικότερος παράγοντας αυτής της ανοδικής πορείας είναι η εκτιμώμενη αυξημένη ζήτηση για μπύρες με προέλευση από τη Γηραιά Ήπειρο.

Πιο συγκεκριμένα, η κατανάλωση ευρωπαϊκής μπύρας κατά την IndexBox ανήλθε το 2024 σε 31 δισ. λίτρα, ήτοι ήταν κατά 1,9% υψηλότερη από το αντίστοιχο νούμερο το 2023. Συνολικά, ωστόσο, παρατηρείται μια καμπή στον ρυθμό ανάπτυξης, ο οποίος έφτασε στην υψηλότερη τιμή του το 2022 όταν και ανήλθε στο 6%. Ο όγκος κατανάλωσης έφτασε στα 31 δισ. λίτρα το 2019, ωστόσο μεταξύ 2020 και 2024, το νούμερο αυτό ήταν χαμηλότερο.

Το 2024 η αξία της αγοράς μπύρας ανήλθε σε 26,378 δισ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση ύψους 5,2% έναντι του προηγούμενου έτους, νούμερο που αντανακλά τους συνολικούς τζίρους των παραγωγών και των εισαγωγέων. Από άποψη χωρών της κατανάλωσης ηγείται η Γερμανία (6,6 δισ. λίτρα), ενώ ακολουθούν Ισπανία (4,2 δισ. λίτρα) και Πολωνία (3,6 δισ. λίτρα) οι οποίες αθροιστικά αποτελούν το 47% του συνόλου. Η ίδια τριάδα χωρών ηγείται και της παραγωγής με τη Γερμανία να παράγει 7,4 δισ. λίτρα, την Ισπανία 4 δισ. λίτρα και την Πολωνία 3,8 δισ. λίτρα).

 

 

 

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Ο λυκίσκος Krush πρωταγωνιστής της «Κρούσης» της μικροζυθοποιίας Αναστασίου

Ο λυκίσκος Krush είναι ο πρωταγωνιστής της νέας μονοποικιλιακής I.P.A. της Ζυθοποιίας Αναστασίου.  H Krush είναι μια ποικιλία λυκίσκου που αναπτύχθηκε από την «Hop Breeding Company» και κυκλοφόρησε το 2024 με αρώματα και γεύσεις από εσπεριδοειδή (πορτοκάλι), τροπικά (μάνγκο, γκουάβα), πυρηνόκαρπα (ροδάκινο), μούρα και ξυλώδη (ρητίνη), να συνθέτουν το προφίλ της.

Άνοιξε και επίσημα για το κοινό το νησί της Corona στις ακτές της Κολομβίας από την AB InBev

Άνοιξε και επίσημα για το κοινό το «Νησί Corona » από την AB InBev. Η τοποθεσία του νησιού βρίσκεται συμβολικά κοντά στην ακτή της Κολομβίας στα νοτιοδυτικά της Cartagena, ως «σύμβολο της δέσμευσης της επωνυμίας στην εναρμόνιση και επανασύνδεση με τη φύση».

Ιρλανδική ζυθοποιία επιχειρεί να αναβιώσει ιστορική μπύρα 150 ετών

Η Ιρλανδική ζυθοποιία Innis & Gunn ετοιμάζεται να ανοίξει μια από τις σπανιότερες φιάλες ale στον κόσμο προκειμένου να επιχειρήσει να αναβιώσει την ιστορική μπύρα που είχε δημιουργηθεί για ένα ερευνητικό ταξίδι στην Αρκτική.

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.

Συνεργασία με άρωμα Hollywood, παντρεύουν μπύρα με καφέ Tom Holland και Robert Downey Jr.

Οι αστέρες του Χόλιγουντ, Tom Holland και Robert Downey Jr. ανακοίνωσαν ότι προχωρούν μια συνεργασία που συνδυάζει την μη αλκοολούχα μπύρα και τον καφέ. Η πρωτοβουλία αυτή προέκυψε από τη μακροχρόνια φιλία των δύο ηθοποιών και συνδυάζει τη μάρκα Bero του Tom Holland με την εταιρεία Happy Coffee του Robert Downey Jr.