Παράγει αξία για την ΑΜΘ η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης, στόχος η ενίσχυση της τοπικής ταυτότητας

Κοινοποίηση:

Τις εγκαταστάσεις της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης επισκέφτηκε ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης, Ιωάννης Ζαμπούκης μαζί με την ομάδα Αντιδημάρχων του την Πέμπτη 29 Μαΐου. Στο επίκεντρο της επίσκεψης ήταν η συζήτηση για μελλοντικές συνέργειες σε όλα τα επίπεδα, στον τομέα του τουρισμού, της γαστρονομίας και ανάδειξης τοπικών προϊόντων, με στόχο την ενίσχυση της τοπικής ταυτότητας και βιώσιμης ανάπτυξης.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, ο Δήμαρχος ξεναγήθηκε στις γραμμές παραγωγής της ζυθοποιίας, το υπερσύγχρονο ζυθοποιείο και βυνοποιείο, τους χώρους συσκευασίας και αποθήκευσης, καθώς και στους νέους αυτοματισμούς που εφαρμόζονται πλέον στο εργοστάσιο. Ενημερώθηκε από τον Διευθυντή  εταιρικών υποθέσεων και επικοινωνίας  της εταιρείας, κ. Νικόλαο Μπήλιο, για την πορεία της επιχείρησης, τις εξαγωγικές της δραστηριότητες και τις καινοτόμες πρακτικές που εφαρμόζει στην παραγωγή της μπίρας Βεργίνα.

Ο Δήμαρχος κ. Ζαμπούκης δήλωσε:

«Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης αποτελεί πρότυπο υγιούς επιχειρηματικότητας και εξωστρέφειας. Ως Δήμος, στηρίζουμε έμπρακτα κάθε προσπάθεια που ενισχύει την τοπική οικονομία και προβάλλει τη Θράκη διεθνώς όπως η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης με τα εξαιρετικά προϊόντα της, την μπίρα Βεργίνα, το τσάι Tuvunu και τη Βύνη Θράκης που τοποθετεί την Ελλάδα στο χάρτη παραγωγών και εξαγωγών βύνης στον κόσμο. Είμαστε υπερήφανοι που τέτοιες ελληνικές εταιρείες βρίσκονται δίπλα μας, επενδύουν στην περιοχή μας, δημιουργώντας παραγωγικές θέσεις εργασίας, στηρίζοντας έμπρακτα τον αγροτικό τομέα και ενισχύοντας την ελληνική οικονομία με τολμηρά βήματα προς το μέλλον».

Ο κ. Νικόλαος Μπήλιος δήλωσε:

«Μαζί προχωράμε δυναμικά για το καλύτερο μέλλον της περιοχής μας, παράγοντας αξία για τον τόπο μας. Ενημερώσαμε τον αγαπητό Δήμαρχο για την ιστορία της εταιρείας μας, το προϊοντικό μας χαρτοφυλάκιο που συνεχώς διευρύνεται και ενισχύεται καθώς και για τα επενδυτικά μας σχέδια για την Θράκη. Η συμπόρευση και η σχέση που έχουμε διαμορφώσει με την τοπική κοινωνία αντανακλάται στη συγκινητική ζήτηση των προϊόντων μας. Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης έχει αναδειχθεί σε πυλώνα περιφερειακής ανάπτυξης σε τοποθεσία γεωπολιτικής σημασίας. Συνεισφέρουμε στην ανάπτυξη του αγροτικού τομέα με την καλλιέργεια πάνω από 30.000 στρέμματα κριθαριού ετησίως στην Ροδόπη και τον Έβρο  με συμβολαιακή γεωργία, ενισχύοντας την περιοχή μας με παραγωγικές θέσεις εργασίας εξάγοντας τα προϊόντα μας σε διεθνείς αγορές. Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης χτίζει αξία, δημιουργεί προοπτικές και εμπνέει το όραμα ότι κάθε επιτυχία είναι το σημείο εκκίνησης για κάτι ακόμα μεγαλύτερο. Συνεχίζει με τόλμη και την αφοσίωση των ανθρώπων της, προσφέροντας στην ελληνική οικονομία και κοινωνία ένα θετικό αποτύπωμα που μένει ανεξίτηλο».

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, πραγματοποιήθηκε παρουσίαση της ιστορίας και της πορείας της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης, ενώ ακολούθησε γευσιγνωσία των προϊόντων της, με ιδιαίτερη έμφαση στις νέες σειρές craft και Premium μπίρας που έχουν ήδη αποσπάσει διεθνείς διακρίσεις.

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Πήραν «φωτιά» τα καζάνια στο νέο ζυθοποιείο της Sigri Brewery

Τη νέα της weiss ετικέτα Witty λάνσαρε η μικροζυθοποιία Λέσβου, Sigri Brewery. H ολοκαίνουργια ετικέτα παράγεται και συσκευάζεται εξ ολοκλήρου στο νεοσύστατο ζυθοποιείο της Sigri στη Μυτιλήνη και αποτελεί ωδή στη γεωλογική και παλαιοντολογική ιστορία της Δυτικής Λέσβου. Στην έμπνευση της ετικέτας συνέβαλε και το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Απολιθωμένου Δάσους Λέσβου.

Οι καταναλωτές της γενιάς Gen Z οδηγούν την άνθιση των μη αλκοολούχων ετικετών στις ΗΠΑ

Οι μη αλκοολούχες ετικέτες συνεχίζουν να βλέπουν σημαντική ανάπτυξη εντός του 2025, σύμφωνα με στοιχεία της κορυφαίας εμπορικής ένωσης μπύρας της Αμερικής, Beer Institute, με τους καταναλωτές της γενιάς Gen Z να είναι αυτοί  που φαίνεται να τις έχουν αγκαλιάσει σε μεγαλύτερο βαθμό.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης αναδεικνύει τον στρατηγικό ρόλο της νέας ΚΑΠ για τη Θράκη

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. πραγματοποίησε στις εγκαταστάσεις της την Τετάρτη 9 Ιουλίου ημερίδα με θέμα: «Κοινή Αγροτική Πολιτική, Ατζέντα 2025–2030». Στα πλαίσια της ημερίδας συζητήθηκε ο στρατηγικός ρόλος της ΚΑΠ για τη Θράκη με στόχο τη μετάβαση προς ένα ανθεκτικό, καινοτόμο και περιβαλλοντικά βιώσιμο αγροδιατροφικό μοντέλο.

Προτεινόμενα

Διατηρεί τα σκήπτρα της για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας η Corona

Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η Corona αναδεικνύεται η πιο πολύτιμη επωνυμία μπύρας παγκοσμίως σύμφωνα με την έκθεση BrandZ Global 2025 της ερευνητικής εταιρείας Kantar. Για το επίτευγμα αυτό σημαντική είναι η συμβολή της μη αλκοολούχας Corona Cero.

Όλα τα κιλά και τιμή 21 λεπτά για το κριθάρι ανακοίνωσε η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης

Το σύνολο της φετινής παραγωγής, για όλα τα κιλά που παραδίδει ο παραγωγός, και στην προσυμφωνημένη τιμή των 21 λεπτών ανά κιλό, που τυγχάνει και η καλύτερη τιμή στην αγορά, θα απορροφήσει και φέτος η ΒΕΡΓΙΝΑ από τους παραγωγούς βυνοποιήσιμου κριθαριού, με τους οποίους συνεργάζεται στο πλαίσιο του μοντέλου της συμβολαιακής καλλιέργειας, χωρίς πλαφόν στα παραδοτέα κιλά. Η μέση στρεμματική απόδοση ανήλθε στα 470 κιλά ανά στρέμμα, «σημαντική επίδοση» όπως προσδιορίστηκε  από τον επικεφαλής Γεωπόνο της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. (ΒΕΡΓΙΝΑ) κ. Χ. Αραμπατζόγλου.

Η Βεργίνα Alcohol Free ξεχώρισε στα πλαίσια του δεύτερου αγώνα Galatsi Night Run

Η Βεργίνα Alcohol Free ξεχώρισε στα πλαίσια του δεύτερου αγώνα Galatsi Night Run που διεξήχθη το Σάββατο 28 Ιουνίου, με τους συμμετέχοντες να έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τα οφέλη της καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα.

Η Βεργίνα στηρίζει την αγροτική εκπαίδευση με χορήγηση υποτροφίας στην ΑΓΣ

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε (ΒΕΡΓΙΝΑ) στηρίζει ενεργά για δεκαετίες τώρα την Αμερικανική Γεωργική Σχολή και το Perrotis College, που προετοιμάζει τους αποφοίτους για ανάληψη κυρίαρχων ρόλων στην κοινωνική ζωή και για ποικίλες επαγγελματικές σταδιοδρομίες στη γεωργία, την επιστήμη και τη βιομηχανία τροφίμων μέσω της μάθησης αγροτικών και επιχειρηματικών πρακτικών που είναι οικονομικά βιώσιμες, φιλικές προς το περιβάλλον και κοινωνικά υπεύθυνες.