Μπύρα από 100% αναγεννητικά καλλιεργημένο κριθάρι παρουσιάζει η Carlsberg

Κοινοποίηση:

Την μπύρα «Grobund» από 100% αναγεννητικά καλλιεργημένες βύνες κριθαριού θα παρουσιάσει στο φεστιβάλ Folkemødet ο δανέζικος κολοσσός της μπύρας Carlsberg. Αυτή είναι η πρώτη μπύρα αυτού του είδους στη Δανία, ενώ από την επόμενη χρονιά όλες οι μπύρες της εταιρείας θα παράγονται από αναγεννητικά καλλιεργημένες βύνες κριθαριού με περισσότερα από 100 εκατ. λίτρα μπύρας.

Για το 2025 η Carlsberg έχει υπογράψει νέο συμβόλαιο με τους παραγωγούς βύνης «Fulgsang and Viking». «Η Grobund θα είναι το σύμβολο μιας πολύ μεγαλύτερης κινητοποίησης της Carlsberg. Ήδη δοκιμάζουμε τις βύνες αυτές στην απλή pilsner Carlsberg. Στόχος είναι μέχρι και το 2040 να παράγουμε αποκλειστικά με αναγεννητικούς καρπούς σε όλη τη γκάμα του ομίλου Carlsberg», όπως τόνισε ο γενικός διευθυντής της Carlsberg της Δανίας, Peter Haahr Nielsesn.

 Παρότι η Grobund θα είναι διαθέσιμη κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού μόνο για το φεστιβάλ και στο Home Of Carlsberg, η ανάπτυξη προϊόντων με αναγεννητική καλλιέργεια είναι μια μακροπρόθεσμη στρατηγική. Η Carlsberg έχει ήδη αγοράσει 500 τόνους βυνών κριθαριού, ποσότητα που αντιστοιχεί σε περίπου 3 εκατ. λίτρα μπύρας, τα οποία θα κυκλοφορήσουν στην αγορά εντός του 2025, όταν και η κλασική Carlsberg θα αναμειχθεί με βύνες από αναγεννητική καλλιέργεια.

Βάσει της συμφωνίας της εταιρείας με την Fuglsang Viking Malt και την DLG για την διανομή 14.800 τόνων βυνών κριθαριού, τα οποία θα συγκομιστούν το φθινόπωρο του 2025 και θα διανεμηθούν στα τέλη του έτους. Η βύνη θα χρησιμοποιηθεί για την παραγωγή περισσότερων από 100 εκατ. λίτρων μπύρας μεταξύ 2025 και 2026. 

«Τα υλικά που χρησιμοποιούμε στην Carlsberg Denmark αντιστοιχούν σε περίπου 40% του συνόλου των ρύπων μας. και με αυτήν την πρωτοβουλία, μπορούμε να μειώσουμε τις εκπομπές μας, συμβάλλοντας στην καλύτερη υγεία του εδάφους και στην αύξηση της βιοποικιλότητας» τονίζει ο Peter Haahr Nielsen.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία για Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Δράσεις προώθησης υπεύθυνης κατανάλωσης από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Σε ενεργές δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχοντας ως όχημα την μη αλκοολούχα Mythos 0.0%. 

Προτεινόμενα

Μπύρα και όχι πια κρασί το πιο αγαπηµένο αλκοολούχο ποτό των Γάλλων

«Για πρώτη φορά, η µπύρα παίρνει την πρώτη θέση ως το αγαπηµένο αλκοολούχο ποτό των Γάλλων» ανακοίνωσε ο Sylvain Dadé, συνιδρυτής του πρακτορείου Sowine, κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης που παρουσίασε στις 29 Μαρτίου τα αποτελέσµατα µιας έρευνας που διεξήχθη διαδικτυακά τον ∆εκέµβριο του 2021 από την Dynata (µε 1.015 άτοµα ηλικίας 18 έως 65 ετών, που θεωρείται αντιπροσωπευτικό του γαλλικού πληθυσµού).

Αισιόδοξοι παρά την πολιτική δασμών των ΗΠΑ παραμένουν οι κολοσσοί της ευρωπαϊκής μπύρας

Αισιόδοξοι ότι θα ακολουθήσουν τροχιά ανάπτυξης παρά την απειλή των δασμών των ΗΠΑ παραμένουν οι μεγαλύτεροι παραγωγοί μπύρας της Ευρώπης, έπειτα από τις ικανοποιητικές τους αποδόσεις στο α’ τρίμηνο του 2025.