Αποτέλεσμα τριπλής κορυφαίας συνεργασίας η νέα New World Pils ετικέτα «Τεύκρος»

Κοινοποίηση:

Αποτέλεσμα τριπλής συνεργασίας είναι η νέα New World Pils ετικέτα «Τεύκρος» από μικροζυθοποιία Αναστασίου, Paragon Brewery και Pivo Microbrewery.

Πρόκειται για έναν συνδυασμό μιας παραδοσιακής τσέχικης pils, με την προσθήκη του αμερικάνικου λυκίσκου «Simcoe» σε μορφή «pellet» αλλά και σαν εκχύλισμα και διακρίνεται με γεύσεις και αρώματα πεύκου και κίτρου.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση έχει ως εξής:

Με μεγάλη χαρά σας παρουσιάζουμε την νέα μας συνεργατική συνταγή «Τεύκρος».

Πρόκειται για έναν συνδυασμό μιας παραδοσιακής τσέχικης pils, με την προσθήκη του αμερικάνικου λυκίσκου «Simcoe» σε μορφή «pellet» αλλά και σαν εκχύλισμα (hyperboost).

Εκτός από παραδοσιακή τσέχικη βύνη, χρησιμοποιήσαμε και «flaked rice» για να πετύχουμε ξηρή επίγευση αλλά και πιο ωραίο, ανοιχτό, ξανθό χρώμα.

Το αποτέλεσμα είναι μια απολαυστική, πικρή, φρουτώδης, «pilsner» με γεύσεις και αρώματα πεύκου και κίτρου με 5,4% ABV.

Στην ετικέτα μας, ο ήρωας Τεύκρος, σημαδεύει με τρία βέλη κι αυτό δεν έγινε τυχαία.

Τα τρία βέλη αντιπροσωπεύουν αφενός τις 3 μικροζυθοποιίες και αφετέρου όταν συνδυάζονται, αντιπροσωπεύουν τη δύναμη της ενότητας, υποδηλώνοντας ότι όταν τα άτομα συνεργάζονται ή μοιράζονται έναν κοινό στόχο, γίνονται πιο δυνατά και πιο ικανά να ξεπεράσουν τα εμπόδια.

Η «Τεύκρος», η νέα μας συνεργατική συνταγή, είναι μια απολαυστική, αρωματική, πικρή «Νew World Pils» με 5,4% ABV και σας περιμένει να την ανακαλύψετε…εις υγείαν

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία για Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Δράσεις προώθησης υπεύθυνης κατανάλωσης από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Σε ενεργές δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχοντας ως όχημα την μη αλκοολούχα Mythos 0.0%. 

Προτεινόμενα

Πρώτη πλήρως ψηφιακή εγχώρια µικροζυθοποιία η Ζυθοποιία Πηνειού

Σε συνεργασία µε την ελληνική startup εταιρεία Oliveex η Ζυθοποιία Πηνειού κατάφερε να ψηφιοποιήσει πλήρως τις παραγωγικές διαδικασίες και να εφαρµόσει τεχνητή νοηµοσύνη µε σκοπό τη βελτιστοποίηση του τρόπου λειτουργίας της.

Πυλώνας κοινωνικής προσφοράς η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης στήριζει την αποκατάσταση ΑμεΑ Κομοτηνής

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε., επιβεβαιώνοντας για ακόμη μία φορά τη δέσμευση της για ενίσχυση των τοπικών κοινωνιών, πραγματοποίησε μια σημαντική δωρεά προς το Παράρτημα