Σε πρωταγωνιστικό ρόλο οι μπύρες άνευ στην παγκόσμια αγορά αλκοολούχων ποτών ως το 2034

Κοινοποίηση:

Αύξηση που αγγίζει τα 29,5 δισ. ευρώ προβλέπει η κορυφαία εταιρεία παροχής δεδομένων IWSR για την παγκόσμια βιομηχανία αλκοολούχων ποτών έως και το 2034. Η ανάπτυξη αυτή μεταφράζεται σε ποσοστό +3% για την περίοδο αναφοράς 2024-2034 στις μεγαλύτερες αγορές παγκοσμίως, με τις μη αλκοολούχες και τις premium μπύρες να αποτελούν σημαντικό παράγοντα αυτής της ανάπτυξης.

Παρότι συνολικά οι όγκοι μπύρας συνεχίζουν να πέφτουν, με τις lager να σημειώνουν πτώση 1% το 2024 που προέκυψε από την μειωμένη κατανάλωση στην Κίνα και τις ΗΠΑ, οι μη αλκοολούχες, stout και specialty ετικέτες ακολούθησαν ανοδική τροχιά. Εξάλλου, υπενθυμίζεται ότι οι μη αλκοολούχες μπύρες εκτιμάται ότι θα ξεπεράσουν τις ale το 2025 και θα γίνουν η δεύτερη μεγαλύτερη κατηγορία παγκοσμίως με αύξηση +8% το 2024-25.   Στα επόμενα χρόνια ανερχόμενες αγορές, όπως το Μεξικό, η Ινδία και το Βιετνάμ αναμένεται να συμβάλουν σημαντικά στην ανάπτυξη της βιομηχανίας της μπύρας ειδικά από άποψη όγκου. Ωστόσο, ακόμα και σε αναπτυγμένες αγορές που ακολουθούν πτωτική πορεία, όπως οι ΗΠΑ και η Κίνα, κατηγορίες όπως οι μη αλκοολούχες, οι stout και άλλες premium μπύρες εκτιμάται πως θα ακολουθήσουν θετική τροχιά.

Η Ινδία κατά την IWSR θα είναι υπεύθυνη για σχεδόν το 50% της προβλεπόμενης ανάπτυξης ως το 2034 από άποψη αξίας, με το μεγαλύτερο μέρος αυτής να οφείλεται στις μπύρες και το ουΐσκι.

Συνολικά για την βιομηχανία αλκοολούχων ποτών η IWSR εκτιμά ότι οι συνολικοί όγκοι στις σημαντικότερες αγορές θα παραμείνουν σταθεροί με τις μπύρες, τα κρασιά και τους μηλίτες να μην σημειώνουν μεταβολές και την κατηγορία Ready to Drink (RTDs) να αναμένεται να ακολουθήσει ρυθμό ανάπτυξης +2% ως το 2034. Σταθερή αναμένεται να παραμείνει και η αξία του κλάδου, με όλες όμως τις κατηγορίες να σημειώνουν καλύτερες επιδόσεις σχετικά με τις προβλέψεις για τον όγκο τους, αφού οι καταναλωτές κατά την IWSR θα συνεχίσουν να ακολουθούν την τάση για μικρότερη, αλλά πιο ακριβή κατανάλωση. Για την εύρεση των δεδομένων αυτών η IWSR χρησιμοποίησε ένα νέο εργαλείο 10ετους πρόβλεψης, που καλύπτει τις σημαντικότερες αγορές αλκοολούχων ποτών, οι οποίες καλύπτουν το 80% των παγκόσμιων όγκων.

Οι αναπτυσσόμενες αγορές στο προσκήνιο

 Από τα σημαντικότερα στοιχεία της έκθεσης της IWSR είναι η πρόβλεψη για μια ριζική αλλαγή στον χώρο των αλκοολούχων ποτών, με τις αναπτυσσόμενες αγορές να αναμένεται να αποτελέσουν τους σημαντικότερους φορείς ανάπτυξης έως και το 2034. Πολύ σημαντικός αναμένεται να είναι ο ρόλος χωρών, όπως η Ινδία, η Βραζιλία, το Μεξικό και η Νότια Αφρική, όπου αναμένεται αύξηση 24,3 δισ. ευρώ. Μοναδική εξαίρεση αναμένεται να αποτελέσει η Κίνα, όπου προβλέπεται μείωση, λόγω δημογραφικών αλλά και δομικών προβλημάτων που έχουν οδηγήσει σε πτώση των εγχώριων και φθηνότερων κατηγοριών μπύρας και πνευματωδών. Την ίδια στιγμή πολλές αναπτυγμένες αγορές αναμένεται να δουν πτώση που για την Γερμανία, τις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο αναμένεται να ξεπεράσει τα 5 δισ. ευρώ. Ειδικά για το κρασί σημαντική αγορά αναμένεται να αποτελέσει η Νότια Αφρική, όπου τα RTDs με βάση το κρασί θεωρείται ως μια σημαντική και προσιτή εναλλακτική των παραδοσιακών κρασιών.

Κατά την Emily Neill, Διευθύνουσα Σύμβουλο και Research % Operations της IWSR «Η μεγαλύτερη δυσκολία για τις επωνυμίες τα επόμενα χρόνια θα είναι η εξισορρόπηση της ζήτησης των αναπτυσσόμενων αγορών, με την ανάγκη για διαχείριση των πολύ μεγαλύτερων, αλλά πτωτικών αγορών που αποτελούν μοχλό ανάπτυξης στη διάρκεια των τελευταίων 20 ετών. Ταυτόχρονα, θα πρέπει να εστιάσουν στο να βρουν ευκαιρίες ανάπτυξης σε διάφορες κατηγορίες και εύρη τιμών, τόσο σε αναπτυσσόμενες, όσο και αναπτυγμένες αγορές». Παράλληλα, η Neil συμπληρώνει ότι «Το μομέντουμ της ανάπτυξης της κατηγορίας των αλκοολούχων ποτών έχει στραφεί αποφασιστικά προς αναπτυσσόμενες αγορές, με την Ινδία να έρχεται σε θέση οδηγού της ανάπτυξης για την επόμενη δεκαετία, με Βραζιλία και Μεξικό να ακολουθούν».

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Νέα Blonde Ale μπύρα από την μικροζυθοποιία Samos Beer

Μια νέα Belgian Blonde Ale συνταγή με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,5% παρουσιάζει η μικροζυθοποιία Samos Beer. Ο λόγος για την «Καρβούνης» που οφείλει το όνομα της στο ομώνυμο βουνό της Σάμου και διακρίνεται από αρώματα πιπεριού, λουλουδιών και ώριμου αχλαδιού∙ ελαφριά γεύση αλλά γεμάτη χαρακτήρα, ξηρή, με καθαρή, τραγανή επίγευση.

Η Bud επίσημος χορηγός μπύρας της Μίλαν, εμβαθύνει το αποτύπωμα της στον αθλητισμό η AB InBev

Η Μίλαν και η AB InBev, η κορυφαία ζυθοποιία στον κόσμο από άποψη πωλήσεων, ανακοίνωσαν μια νέα συνεργασία, στο πλαίσιο της οποίας η Budweiser θα γίνει ο Επίσημος Συνεργάτης Μπύρας και Περιφερειακός Συνεργάτης των Rosoneri.

Προτεινόμενα

Η Heineken άνοιξε νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στη Βραζιλία

Η Heineken άνοιξε ένα νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στην περιοχή Minas Gerais στη Βραζιλία. Το ζυθοποιείο του Ολλανδικού κολοσσού αποτελεί μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις του στην περιοχή, καθώς η εταιρεία στοχεύει στο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το παγκόσμιο αντίκτυπο της.

Ιρλανδική ζυθοποιία επιχειρεί να αναβιώσει ιστορική μπύρα 150 ετών

Η Ιρλανδική ζυθοποιία Innis & Gunn ετοιμάζεται να ανοίξει μια από τις σπανιότερες φιάλες ale στον κόσμο προκειμένου να επιχειρήσει να αναβιώσει την ιστορική μπύρα που είχε δημιουργηθεί για ένα ερευνητικό ταξίδι στην Αρκτική.

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.

Συνεργασία με άρωμα Hollywood, παντρεύουν μπύρα με καφέ Tom Holland και Robert Downey Jr.

Οι αστέρες του Χόλιγουντ, Tom Holland και Robert Downey Jr. ανακοίνωσαν ότι προχωρούν μια συνεργασία που συνδυάζει την μη αλκοολούχα μπύρα και τον καφέ. Η πρωτοβουλία αυτή προέκυψε από τη μακροχρόνια φιλία των δύο ηθοποιών και συνδυάζει τη μάρκα Bero του Tom Holland με την εταιρεία Happy Coffee του Robert Downey Jr.