Σε χαμηλό 30ετιας βρέθηκαν οι πωλήσεις μπύρας στη Γερμανία στο πρώτο εξάμηνο του 2025

Κοινοποίηση:

Από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο, οι πωλήσεις μπύρας στη Γερμανία μειώθηκαν κατά 6,3% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, φτάνοντας τα 3,9 δισεκατομμύρια λίτρα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε την Παρασκευή 1η Αυγούστου η ομοσπονδιακή στατιστική υπηρεσία Destatis.

Αυτό ήταν το χαμηλότερο ποσοστό από τότε που άρχισαν να συλλέγονται στοιχεία για τις πωλήσεις μπύρας στη Γερμανία το 1993, σύμφωνα με την υπηρεσία, με τη ζήτηση να μειώνεται τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στο εξωτερικό.

Οι εγχώριες πωλήσεις μειώθηκαν κατά 6,1% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τα 3,2 δισεκατομμύρια λίτρα, ποσοστό παρόμοιο με τη μείωση που παρατηρήθηκε στην αρχή της πανδημίας του κορονοϊού το 2020.

Από την άλλη, οι εξαγωγές μειώθηκαν κατά 7,1%. Όπως και πολλοί άλλοι κλάδοι, οι Γερμανοί εξαγωγείς μπύρας αντιμετώπισαν τους τελευταίους μήνες δασμούς στην μεγάλη αγορά των ΗΠΑ, που επιβλήθηκαν από τον πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ.

Η κατανάλωση μπύρας έχει μειωθεί τις τελευταίες δεκαετίες στη Γερμανία ως αποτέλεσμα της γήρανσης του πληθυσμού και της αλλαγής των γευστικών προτιμήσεων των καταναλωτών με τις μη αλκοολούχες μπύρες να γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς, αν και δεν υπολογίζονται στα στατιστικά στοιχεία.

Ο Holger Eichele, επικεφαλής της Γερμανικής Ομοσπονδίας Ζυθοποιών, δήλωσε ότι το 2025 θα είναι «μια εξαιρετικά απαιτητική χρονιά για εμάς. Οι γεωπολιτικοί κίνδυνοι έχουν ενταθεί σημαντικά και η αβεβαιότητα αυξάνεται για τους εξαγωγείς». Επίσης, επισήμανε ότι «οι καταναλωτές δεν θέλουν να ξοδέψουν πολλά χρήματα».

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Από ιδέα σε premium craft επωνυμία εξελίχθηκε η Πατρινή Ammousa

Η Πατρινή επωνυμία μπύρας Ammousa ξεκίνησε το ταξίδι της στην ελληνική craft σκηνή το 2016 και έκτοτε έχει εξελιχθεί σε μια υπολογίσιμη δύναμη στον χώρο της μπύρας της χώρας μας. Παρακάτω ακολουθούν λίγα λόγια για την επωνυμία μπύρας του Γιώργου Ντάνου όπως εμφανίζονται σε πρόσφατο άρθρο που αναρτήθηκε στη σελίδα της.

Αυγουστιάτικες Beer Stories που ταιριάζουν γάντι με ήλιο, παρέα και ήρεμη θάλασσα

Ενα ξεχωριστό, καλοκαιρινό αφιέρωμα με τίτλο «Beer Stories» ετοίμασε η ομάδα του Beer & Brunch. Άλλωστε καλοκαίρι στην Ελλάδα σημαίνει ήλιος, θάλασσα… και φυσικά παγωμένη μπύρα με την ελληνική ζυθοποιία -και την craft σκηνή στην πρώτη γραμμή- να έχει γνωρίσει εντυπωσιακή άνθιση, παρουσιάζοντας νέα αρώματα, ιδιαίτερα στυλ και τολμηρές γευστικές προτάσεις. Την ίδια στιγμή, που οι μεγάλες ελληνικές ζυθοποιίες συνεχίζουν να στηρίζουν διαχρονικές αξίες που αγαπήθηκαν από γενιές.

Προτεινόμενα

Τα αρώματα των Κυκλάδων αναδεικνύει η πρώτη Session IPA που κυκλοφόρησε η ΝΗΣΟΣ

Την πρώτη της ανάλαφρη Session IPA, που διακρίνεται από ευχάριστα και αναζωογονητικά αρώματα, αλλά και το χαμηλό επίπεδο αλκοόλ (4,6%), κυκλοφόρησε η ζυθοποιία ΝΗΣΟΣ. Πρόκειται για μια ιδέα που ωρίμαζε επί χρόνια στην πολυβραβευμένη ζυθοποιία της Τήνου και εκφράζει στο έπακρο της αξίες της.

Οι Γερμανοί ζυθοποιοί στρέφονται σε μη αλκοολούχες και παραδοσιακές ετικέτες για να κερδίσουν τους καταναλωτές

Σε μεταβατική φάση βρίσκεται η βιομηχανία ζύθου της Γερμανίας, με τις μη αλκοολούχες μπύρες και ετικέτες με ιστορία και παράδοση, όπως αφιλτράριστες Zwickel ή θολές Kellerbier να είναι αυτές που κερδίζουν το ενδιαφέρον των εγχώριων καταναλωτών. Κυριότερος λόγος για αυτήν την αλλαγή είναι ότι η εγχώρια κατανάλωση πέφτει, με τους Γερμανούς ζυθοποιούς να αναγκάζονται να ακολουθήσουν τις νέες παγκόσμιες τάσεις.

Σε πρωταγωνιστικό ρόλο οι μπύρες άνευ στην παγκόσμια αγορά αλκοολούχων ποτών ως το 2034

Αύξηση που αγγίζει τα 29,5 δισ. ευρώ προβλέπει η κορυφαία εταιρεία παροχής δεδομένων IWSR για την παγκόσμια βιομηχανία αλκοολούχων ποτών έως και το 2034. Η ανάπτυξη αυτή μεταφράζεται σε ποσοστό +3% για την περίοδο αναφοράς 2024-2034 στις μεγαλύτερες αγορές παγκοσμίως, με τις μη αλκοολούχες και τις premium μπύρες να αποτελούν σημαντικό παράγοντα αυτής της ανάπτυξης.