Το πανηγύρι της Σάμου με το Oktoberfest παντρεύει η καινούργια festbier «Γιορτή» της Samos Beer

Κοινοποίηση:

Το πανηγύρι της Σάμου και το πνεύμα του Oktoberfest παντρεύει η νέα festbier «Γιορτή» της Samos Beer, η οποία βρίσκεται από τη Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου στις βρύσες της.

Σύμφωνα με τη μικροζυθοποιία, η «Γιορτή» είναι μια ξανθιά, δροσερή και ευκολόπιοτη μπύρα με βυνώδη χαρακτήρα, η οποία βρίσκεται στα ψυγεία της Samos Beer εδώ και 6 μήνες προκειμένου μετά τη διαδικασία ωρίμανσης να είναι έτοιμη για τη γιορτή που ετοιμάζει αργότερα μέσα στο Σεπτέμβρη.

Πιο συγκεκριμένα, η Samos Beer ετοιμάζει ένα τριήμερο φεστιβάλ αφιερωμένο στη μπύρα, τη μουσική και το καλό φαγητό που θα πραγματοποιηθεί μεταξύ 19-21 Σεπτεμβρίου.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση έχει ως εξής:

Στη Σάμο η γιορτή είναι τρόπος ζωής. Από τα πανηγύρια στα χωριά μέχρι τα μεγάλα γλέντια με μουσική, φαγητό και φίλους, κάθε συνάντηση είναι αφορμή για χαρά. Με την Γιορτή, τη δική μας Festbier, φέρνουμε αυτό το κλίμα στην μπύρα: ξανθιά, δροσερή, με βυνώδη χαρακτήρα και ευκολόπιοτη είναι φτιαγμένη με αγάπη. Βρίσκεται στα ψυγεία μας εδώ και 6 μήνες, ώστε μετά από μια διαδικασία ωρίμανσης (lager) να είναι έτοιμη για την δική μας γιορτή!

Όπως το Oktoberfest της Γερμανίας, έτσι κι εμείς ετοιμάζουμε το δικό μας φεστιβάλ στις 19, 20 και 21 Σεπτεμβρίου, ένα τριήμερο αφιερωμένο στη μπύρα, τη μουσική και το καλό φαγητό! Η «Γιορτή» είναι η μπίρα που συμβολίζει αυτήν την ένωση των εθίμων: το πανηγύρι της Σάμου και το πνεύμα του Oktoberfest σε ένα ποτήρι.

Από σήμερα στις βρύσες μας, σας περιμένει!

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ιρλανδική ζυθοποιία επιχειρεί να αναβιώσει ιστορική μπύρα 150 ετών

Η Ιρλανδική ζυθοποιία Innis & Gunn ετοιμάζεται να ανοίξει μια από τις σπανιότερες φιάλες ale στον κόσμο προκειμένου να επιχειρήσει να αναβιώσει την ιστορική μπύρα που είχε δημιουργηθεί για ένα ερευνητικό ταξίδι στην Αρκτική.

Η μειωμένη ζήτηση καταναλωτών έριξε τις πωλήσεις μπύρας της Carlsberg

Η Carlsberg είδε τον όγκο πωλήσεων μπύρας της να πέφτει στο τρίτο τρίμηνο του 2025, λόγω της μειωμένης αγοραστικής δυνατότητας των καταναλωτών, και επισημαίνει ότι έχει λάβει μέτρα για να μειώσει τα κόστη της.

Προτεινόμενα

Η AB InBev ψάχνει χρυσό deal ως επίσημος χορηγός της UEFA

Η AB InBEV βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την ευρωπαϊκή ομοσπονδία ποδοσφαίρου UEFA προκειμένου να πετύχει μια συμφωνία που θα της επιτρέψει να γίνει ο επίσημος χορηγός όλων των διασυλλογικών διοργανώσεων ανδρών της από το 2027 έως και το 2033.

Ζυθοποιία Αναστασίου και Samos Beer παρουσιάζουν τη συνεργατική ετικέτα «Θαλλώ»

Η English golden ale «Θαλλώ» είναι το γέννημα της νέας συνεργασίας της Ζυθοποιίας Αναστασίου με την Samos Beer. Πρωταγωνιστής της ετικέτας με περιεκτικότητα αλκοόλ 4,5% είναι η βρετανική ποικιλία λυκίσκου Harlequin.