Χάνει το «τρένο» των νέων καταναλωτών η craft μπύρα στις ΗΠΑ

Κοινοποίηση:

Νέα έρευνα της εταιρείας CGA by NIQ δείχνει ότι η craft μπύρα χάνει έδαφος με τους νέους καταναλωτές παρά την απήχηση της στο εμπόριο των ΗΠΑ, και καταδεικνύει την ανάγκη για υιοθεσία νέων στρατηγικών που να ταιριάζουν στις προτιμήσεις της Gen Ζ.

Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα δείχνει ότι ο ρυθμός πωλήσεων craft μπύρας στα καταστήματα λιανικής των ΗΠΑ σημείωσαν ετήσια πτώση της τάξης του 10,3%, ενώ έχει απωλέσει περίπου 1,5% του μεριδίου της σε ανταγωνιστικούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου των εισαγωγών. Το ποσοστό των καταναλωτών ηλικίας μεταξύ 21 και 34 ετών που αγοράζει craft μπύρες έχει μειωθεί κατά περίπου 7% από το 2019 με την CGA να χαρακτηρίζει το εν λόγω εύρημα ανησυχητικό, αφού αυτή η ηλικιακή ομάδα εκπροσωπεί το μακροπρόθεσμο μέλλον της κατηγορίας.

Το πως η Gen Z δείχνει να αντιλαμβάνεται την craft σκηνή δείχνει να διαφέρει σε σχέση με τους μεγαλύτερους ηλικιακά καταναλωτές, με την έρευνα να δείχνει ότι η γεύση, τα φυσικά συστατικά και τα επίπεδα αλκοόλ είναι απαραίτητα σημεία της επικοινωνίας με τους καταναλωτές. Η μικρότερη γνώση σχετικά με τις τοπικές μπυραρίες και την ξεχωριστή κληρονομιά της craft σκηνής δημιουργεί ένα άνοιγμα που εξηγεί το ρόλο του κινήματος στην διαφορετικότητα και τη βιωσιμότητα.

Η CGA αναφέρει μεταξύ άλλων ότι η Gen Z προτιμά να πίνει σε διαφορετικά περιβάλλοντα σε σχέση με μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες, δείχνοντας προτίμηση σε πειραματικά μπάρ και σε χώρους υψηλής ενέργειας (π.χ. club, χώροι συναυλιών), οπότε εκεί είναι η σημαντικότερη ευκαιρία εισαγωγής τους στην craft σκηνή. Παρότι, τα παραδοσιακά εστιατόρια και τα μπαρ παραμένουν σημαντικά για την ευρύτερη βάση καταναλωτών craft μπύρας, η Gen Z περνά πολύ λιγότερο χρόνο σε αυτά.

Η βαρελίσια μπύρα παραμένει σημαντικότερος φορέας ανάπτυξης της craft σκηνής, αφού σε αυτήν οφείλεται το 82,4% των συνολικών όγκων το τελευταίο 12μηνο, ωστόσο οι συσκευασμένες μορφές είναι αυτές που ταιριάζουν περισσότερο στους χώρους όπου συχνάζει η Gen Z.

Όπως αναφέρει η CGA, οι IPA, οι pale ales και οι εποχιακές κυκλοφορίες παραμένουν οι τρεις σημαντικότεροι τομείς για την craft μπύρα. Οι πληροφορίες της CGA δείχνουν ότι οι συστάσεις έχουν μεγάλη σημασία για αυτή τη γενιά. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό τις αποφάσεις τους και η έκθεση Global Bartender Report αναγνωρίζει την επιρροή του προσωπικού ως σημαντικό παράγοντα. Οι υποδείξεις που περιλαμβάνονται στο μενού έχουν επίσης σημασία, ειδικά για όσους αναζητούν νέες γεύσεις αντί να βασίζονται σε γνωστές επιλογές.

Παράλληλα με τα ευρήματα της CGA, παρατηρείται μια ευρύτερη μεταβολή στην αγορά. Όπως αναφέρθηκε από την εταιρεία The Drinks Business, η έρευνα Bevtrac που διεξήχθη για λογαριασμό της IWSR δείχνει ότι η μηνιαία αποχή από το αλκοόλ μεταξύ της Γενιάς Ζ μειώνεται στις περισσότερες από τις 15 αγορές που μελετήθηκαν. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, τα ποσοστά μειώθηκαν από 33% το φθινόπωρο του 2024 σε 24% το φθινόπωρο του 2025 και στην Αυστραλία από 39% σε 24%.

Η Γαλλία σημείωσε πτώση από 32% σε 24%, η Ιταλία από 26% σε 16% και η Βραζιλία από 39% σε 35%. Οι ΗΠΑ παραμένουν σταθερές στο 32% έως 31%, ενώ το Μεξικό σημειώνει άνοδο από 31% σε 35%.

Σε όλες τις αγορές, η συμμετοχή της Γενιάς Z σε εκστρατείες αποχής ανέρχεται πλέον στο 28%, από 30% το φθινόπωρο του 2024.

 

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Σε καθοδική τροχιά η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αντιστέκεται η Ελλάδα

Η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε να σημειώνει ήπια πτώση το 2024, πέφτοντας από περίπου 367 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2019 σε 345 εκατομμύρια εκατόλιτρα σύμφωνα με την έκθεση «EU Beer Trends 2025» της Ένωσης Ευρωπαίων Ζυθοποιών.

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Προτεινόμενα