Εκθετική ανάπτυξη αναμένεται στην αγορά της craft μπύρας

Κοινοποίηση:

Το ύψος της παγκόσμιας αγοράς craft μπύρας εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε 141,66 χιλιάδες δολάρια ΗΠΑ το 2024 και θα φτάσει τα 272,75 χιλιάδες δολάρια ΗΠΑ μέχρι το 2029, σημειώνοντας αύξηση με CAGR (Σύνθετος Ρυθμός Ετήσιας Ανάπτυξης) 14% από το 2024 έως το 2029.

Σύμφωνα με την παγκόσμια έρευνα για την αγορά μπύρας από την εταιρεία Craft Scope τα στοιχεία της έρευνας είναι

  • Μέγεθος αγοράς (2024): USD 141,66 χιλιάδες μονάδες
  • Μέγεθος αγοράς (2029): USD 272,75 χιλιάδες μονάδες
  • CAGR (2024-2029): 14%
  • Έτος Βάσης:2023
  • Περίοδος πρόβλεψης: 2024 έως 2029
  • Αναλυόμενα στοιχεία: Ανά τύπο προϊόντος, κανάλι διανομής, ηλικιακή ομάδα και περιοχή.
  • Οι γεωγραφικές περιοχές που καλύπτονται: Αμερική, Ευρώπη, APAC, Λατινική Αμερική, Μέση Ανατολή και Αφρική.
  • Προφίλ βασικών παικτών της αγοράς: Sam Adams, Constellation Brands, Sierra Nevada, The Gambrinus Company, Chimay Beers and Cheeses, Stone & Wood Brewing Co. και Vagabund. διαδραματίζουν κυρίαρχο ρόλο στην παγκόσμια αγορά craft μπύρας.

Το μερίδιο της αγοράς craft μπύρας εκτιμάται ότι θα έχει τον υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης λόγω της αύξησης του διαθέσιμου εισοδήματος στις πόλεις. Η ραγδαία αστυφιλία και η αύξηση των καταναλωτικών δαπανών για αλκοολούχα ποτά, ιδίως στις ανεπτυγμένες και αναπτυσσόμενες χώρες, αυξάνουν σημαντικά το ρυθμό ανάπτυξης της αγοράς. Τα αλκοολούχα ποτά, όταν καταναλώνονται με μέτρο, έχουν πολλά πλεονεκτήματα, καθώς περιέχουν φυτικές ίνες, σίδηρο, ασβέστιο, βιταμίνη D κ.ά. Διάφορες τεχνολογικές εξελίξεις στη βιομηχανία έχουν οδηγήσει στην εμφάνιση νέων και διαφορετικών στυλ ζυθοποιίας που αυξάνουν το ρυθμό ανάπτυξης της αγοράς. Η ευρύτερη διαθεσιμότητα της craft μπύρας σε πολλά καταστήματα ωθεί τον ρυθμό ανάπτυξης της αγοράς. Υπάρχουν περίπου 9.709 ζυθοποιεία στις ΗΠΑ και η ζήτηση για craft μπύρα αυξάνεται σταθερά κάθε χρόνο. Το 2022, 24,3 εκατομμύρια βαρέλια μπύρας πωλήθηκαν συλλογικά από τις αμερικανικές βιοτεχνίες ζυθοποιίας, τα οποία αναμένεται να ξεπεράσουν το 2025. Αυτό προσθέτει περαιτέρω αξία στην αγορά, ιδίως στις αναπτυσσόμενες χώρες. Πάρα τις προκλήσεις που έφερε η πανδημία COVID-19 το 2020 η ζήτηση για craft μπύρα συνέχισε να αυξάνεται. Οι εξαγορές, οι συνεργασίες, οι συγχωνεύσεις και τα λανσαρίσματα νέων προϊόντων από τους κορυφαίους βασικούς παίκτες είναι πιθανό να επιβαρύνουν τον ρυθμό ανάπτυξης της αγοράς κατά την περίοδο πρόβλεψης 2024-2029.

Επιπλέον, το λανσάρισμα νέων αρωματισμένων προϊόντων craft μπύρας σύμφωνα με τις προτιμήσεις των καταναλωτών παρουσιάζει τεράστιες ευκαιρίες ανάπτυξης για την αγορά craft μπύρας. Η αύξηση του αριθμού των ζυθοποιείων και των μπυραριών στις πόλεις είναι πιθανό να αυξήσουν το μερίδιο αγοράς. Οι μόδες και οι τάσεις που προκύπτουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συμβάλλουν και αυτές με τη σειρά τους τον ρυθμό ανάπτυξης της αγοράς craft μπύρας.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Με άρωμα και γεύση Βρετανίας κυκλοφορεί η «Όλλυμι» της Ζυθοποιίας Αναστασίου

Με άρωμα και γεύση Βρετανίας συστήνεται η νέα ετικέτα «Όλλυμι» της Ζυθοποιίας Αναστασίου. Πρόκειται για μια βρετανικού τύπου pale ale με έντονη πικράδα και περιεκτικότητα αλκοόλ 5,2%. Παράγεται με τη σύγχρονη ποικιλία λυκίσκου Olicana που αναπτύχθηκε από το πρόγραμμα ανάπτυξης λυκίσκου της Charles Faram και κυκλοφόρησε στο εμπόριο το 2014. Όπως αναφέρει η Ζυθοποιία Αναστασίου η εν λόγω ποικιλία λυκίσκου είναι γνωστή για τις έντονες γεύσεις τροπικών φρούτων όπως μάνγκο, γκρέιπφρουτ και φρούτο του πάθους, καθώς και για νότες εσπεριδοειδών και βοτάνων.