Με ρυθμό ανάπτυξης 11,4% τρέχει η παγκόσμια αγορά της India Pale Ale έως το 2025

Κοινοποίηση:

Η παγκόσμια αγορά της India Pale Ale αναμένεται να φτάσει τα 70,1 δισ. δολάρια μέχρι το 2025, με ρυθμό ανάπτυξης 11,4%, δείχνει έρευνα αγοράς, σύμφωνα με την οποία η αύξηση του πληθυσμού, νέοι και τα social media τροφοδοτούν τη ζήτηση.  Η έκθεση της Allied Market Research αποτιμά το μέγεθος της παγκόσμιας αγοράς India Pale Ale  σε 32.905,6 εκατομμύρια δολάρια το 2018, με την Ευρώπη να αντιπροσωπεύει σχεδόν το 46,5% του μεριδίου.

Στις περισσότερες χώρες του κόσμου παρατηρείται ταχεία αστυφιλία και βελτίωση των οικονομικών συνθηκών. Αυτό έχει οδηγήσει σε συνολική αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος. Επιπλέον, το γεγονός αυτό άνοιξε το δρόμο για τη μεταβολή των καταναλωτικών προτιμήσεων, ιδίως μεταξύ των νέων, φιλόδοξων καταναλωτών σε ανεπτυγμένες οικονομίες, όπως αυτές της Ευρώπης και της Βορείου Αμερικής, προς πιο διαφορετικές και μοντέρνες επιλογές από τις πιο καθιερωμένες και mainstream μπύρες.

Αυτό έχει προκαλέσει τη ζήτηση για διάφορες παραδοσιακές μπύρες, συμπεριλαμβανομένης και της εκδοχής India Pale Ale. Παρατηρείται σημαντική αύξηση της κατανάλωσης μπύρας από άτομα ηλικίας μεταξύ 18 και 25 ετών. Ο κατά προσέγγιση αριθμός των ανδρών μέσης και μεγάλης ηλικίας έχει παραμείνει ο ίδιος, ενώ παρατηρείται αύξηση του αριθμού των γυναικών. Σύμφωνα με τα Ηνωμένα Έθνη, ο παγκόσμιος νεανικός πληθυσμός αναμένεται να αυξηθεί κατά 7% σε 1,3 δισεκατομμύρια πριν από το 2030, γεγονός που με τη σειρά του αναμένεται να ωθήσει την αγορά της India Pale Ale. Η τάση της κατανάλωσης αλκοόλ από τις γυναίκες έχει κερδίσει την αποδοχή της σε όλο τον κόσμο λόγω της οικονομικής ανεξαρτησίας και της αύξησης των κοινωνικών και επαγγελματικών ευκαιριών.

Οι πρώτες ύλες που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή India Pale Ale επηρεάζονται από τις ασταθείς τιμές, γεγονός που με τη σειρά του εμποδίζει την ανάπτυξη της αγοράς. Αυτά τα ποτά παράγονται από καλλιέργειες, οι οποίες δεν αποδίδουν επαρκώς λόγω της ξηρασίας και άλλων περιβαλλοντικών ζητημάτων, δημιουργώντας έτσι ένα κενό προσφοράς-ζήτησης στον κλάδο. Ο παράγοντας αυτός μειώνει την παραγωγή τους καθώς και αυξάνει τις τιμές των προϊόντων, γεγονός που εμποδίζει την ανάπτυξη της αγοράς της.

Ο αριθμός των ανθρώπων που χρησιμοποιούν social media έχει αυξηθεί ραγδαία παγκοσμίως. Έτσι, οι βασικοί παίκτες στην αγορά της India Pale Ale λαμβάνοντας αυτό το δεδομένο υπόψιν τους, προωθούν στρατηγικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε αυτές τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Έτσι, η παγκόσμια βιομηχανία India Pale Ale καταφέρνει να αναπτυχθεί, να προσελκύσει περισσότερους πελάτες και φυσικά να αυξήσει την αξία των πωλήσεών της μέσω της σωστής αξιοποίησης των social media.

Η ανάλυση της παγκόσμιας αγοράς India Pale Ale χωρίζεται σε κανάλι διανομής και ηλικιακή ομάδα. Το κανάλι διανομής υποδιαιρείται περαιτέρω σε εντός και εκτός εμπορίου. Ομοίως, η ηλικιακή ομάδα υποδιαιρείται περαιτέρω σε 21-35 ετών, 40-54 ετών και 55 ετών και άνω.

Βασικά ευρήματα της μελέτης

  • Κανάλι διανομής: H Pale Ale στην Ινδία αυξάνεται με ρυθμό ανάπτυξης 11,1% από το 2018 έως το 2025.
  • Ηλικιακή ομάδα: Το τμήμα των ανδρών αντιπροσώπευε το 54,4% του μεριδίου το 2018 και αναμένεται να αναπτυχθεί με το υψηλότερο ποσοστό ανάπτυξης 11,9% ετησίως.
  • Περιοχή: Το 2018 η Βόρεια Αμερική κατείχε σημαντικό μερίδιο αγοράς και αναμένεται να αναπτυχθεί με μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 11,9% καθ’ όλη τη διάρκεια της περιόδου πρόβλεψης.
Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία για Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Δράσεις προώθησης υπεύθυνης κατανάλωσης από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Σε ενεργές δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχοντας ως όχημα την μη αλκοολούχα Mythos 0.0%. 

Προτεινόμενα

Η ΕΖΑ φέρνει αποκλειστικά στην Ελλάδα τις ιστορικές ιταλικές ετικέτες της ζυθοποιίας Menabrea

Η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ) ανακοίνωσε την έναρξη της στρατηγικής της συνεργασίας για την αποκλειστική διανομή στην Ελλάδα των ετικετών της ιστορικής ιταλικής ζυθοποιίας MENABREA. Πιστή