Ένα χρόνο δυναμικών εξαγωγών γιορτάζει η βρετανική ζυθοποιία Theakston

Κοινοποίηση:

Ένα χρόνο θεαματικής ανάπτυξης στις εξαγωγές της γιορτάζει, η εμβληματική ζυθοποιία από το Γιορκσάιρ, Theakston, η οποία και συνεχίζει ακάθεκτη την ανάπτυξη της διεθνούς παρουσίας της, φέρνοντας τη μοναδική γεύση της βρετανικής ζυθοποιίας σε όλο και περισσότερους καταναλωτές παγκοσμίως.

Η επιτυχία της βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην επανεκκίνηση του θρυλικού Old Peculier στην αμερικανική αγορά μέσω της Iron Horse Beverage, γεγονός που επέτρεψε στην εταιρεία να επεκτείνει τις αποστολές της σε χώρες όπως Ταϊβάν, Χονγκ Κονγκ, Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία, Ιταλία, Σουηδία, Καναδάς και Πολωνία. .

«Η Ημέρα του Γιορκσάιρ είναι η τέλεια στιγμή για να κάνουμε απολογισμό, να αναλογιστούμε και κυρίως να γιορτάσουμε τη διεθνή επιτυχία που γνωρίσαμε τους τελευταίους 12 μήνες», σημείωσε ο πρόεδρος της Theakston, Simon Theakston.

«Ως οικογενειακή επιχείρηση, είμαστε περήφανοι που βλέπουμε το προϊόν μας να απολαμβάνεται όχι μόνο στην έδρα μας τη Βόρεια Αγγλία, αλλά σε ολόκληρη τη χώρα και πέρα ​​από αυτήν. Με θαυμαστές των μπύρων μας σε όλο τον κόσμο, έχουμε την ευκαιρία όχι μόνο να τις προμηθεύσουμε αλλά και να γίνουμε πρεσβευτές για την κομητεία μας στο Γιορκσάιρ.»

«Αυτή η ικανότητα να αναδεικνύουμε τους καρπούς της γης, συμπεριλαμβανομένου του κριθαριού εξαιρετικής ποιότητας από τοπικές φάρμες, είναι τιμή που δεν χάνεται για κανέναν από εμάς εδώ στο ζυθοποιείο», ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος.

Η ζήτηση για τις μπύρες Theakston, ειδικά μετά την επανεκκίνηση της αγοράς στις ΗΠΑ, ήταν εντυπωσιακή. Το ενδιαφέρον από περιοχές όπως η Ταϊβάν και τα Channel Islands ενθαρρύνει την εταιρεία να συνεχίσει την ανάπτυξή της. Ο Simon Theakston τόνισε ότι η ανάπτυξη αυτή αναγνωρίζει την αφοσίωση της ομάδας ζυθοποιίας στη διατήρηση της υψηλής ποιότητας των προϊόντων τους, αλλά και την παγκόσμια φήμη της βρετανικής μπύρας.

«Μία από τις πιο ενδιαφέρουσες αγορές στην οποία έχουμε εισέλθει είναι το Μεξικό, όπου το Theakston Old Peculier κερδίζει όλο και περισσότερους θαυμαστές», πρόσθεσε ο πρόεδρος.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία για Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Δράσεις προώθησης υπεύθυνης κατανάλωσης από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Σε ενεργές δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχοντας ως όχημα την μη αλκοολούχα Mythos 0.0%. 

Προτεινόμενα

H Αθηναϊκή Ζυθοποιία αναγνωρίστηκε κορυφαία εργοδότρια για το 2024

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία δεν διακρίνεται μόνο για τις ετικέτες της, αλλά και τις αξίες της, όπως φαίνεται και από την αναγνώριση της από τον παγκόσμιο οργανισμό Top Employers Institute, ως «Top Employer 2024», από την πρώτη, μάλιστα, φορά που συμμετέχει στην διαδικασία πιστοποίησης.