Ένα χρόνο δυναμικών εξαγωγών γιορτάζει η βρετανική ζυθοποιία Theakston

Κοινοποίηση:

Ένα χρόνο θεαματικής ανάπτυξης στις εξαγωγές της γιορτάζει, η εμβληματική ζυθοποιία από το Γιορκσάιρ, Theakston, η οποία και συνεχίζει ακάθεκτη την ανάπτυξη της διεθνούς παρουσίας της, φέρνοντας τη μοναδική γεύση της βρετανικής ζυθοποιίας σε όλο και περισσότερους καταναλωτές παγκοσμίως.

Η επιτυχία της βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην επανεκκίνηση του θρυλικού Old Peculier στην αμερικανική αγορά μέσω της Iron Horse Beverage, γεγονός που επέτρεψε στην εταιρεία να επεκτείνει τις αποστολές της σε χώρες όπως Ταϊβάν, Χονγκ Κονγκ, Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία, Ιταλία, Σουηδία, Καναδάς και Πολωνία. .

«Η Ημέρα του Γιορκσάιρ είναι η τέλεια στιγμή για να κάνουμε απολογισμό, να αναλογιστούμε και κυρίως να γιορτάσουμε τη διεθνή επιτυχία που γνωρίσαμε τους τελευταίους 12 μήνες», σημείωσε ο πρόεδρος της Theakston, Simon Theakston.

«Ως οικογενειακή επιχείρηση, είμαστε περήφανοι που βλέπουμε το προϊόν μας να απολαμβάνεται όχι μόνο στην έδρα μας τη Βόρεια Αγγλία, αλλά σε ολόκληρη τη χώρα και πέρα ​​από αυτήν. Με θαυμαστές των μπύρων μας σε όλο τον κόσμο, έχουμε την ευκαιρία όχι μόνο να τις προμηθεύσουμε αλλά και να γίνουμε πρεσβευτές για την κομητεία μας στο Γιορκσάιρ.»

«Αυτή η ικανότητα να αναδεικνύουμε τους καρπούς της γης, συμπεριλαμβανομένου του κριθαριού εξαιρετικής ποιότητας από τοπικές φάρμες, είναι τιμή που δεν χάνεται για κανέναν από εμάς εδώ στο ζυθοποιείο», ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος.

Η ζήτηση για τις μπύρες Theakston, ειδικά μετά την επανεκκίνηση της αγοράς στις ΗΠΑ, ήταν εντυπωσιακή. Το ενδιαφέρον από περιοχές όπως η Ταϊβάν και τα Channel Islands ενθαρρύνει την εταιρεία να συνεχίσει την ανάπτυξή της. Ο Simon Theakston τόνισε ότι η ανάπτυξη αυτή αναγνωρίζει την αφοσίωση της ομάδας ζυθοποιίας στη διατήρηση της υψηλής ποιότητας των προϊόντων τους, αλλά και την παγκόσμια φήμη της βρετανικής μπύρας.

«Μία από τις πιο ενδιαφέρουσες αγορές στην οποία έχουμε εισέλθει είναι το Μεξικό, όπου το Theakston Old Peculier κερδίζει όλο και περισσότερους θαυμαστές», πρόσθεσε ο πρόεδρος.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα

Η αγάπη για τη Λάρισα έγινε Λόλα

«Το τρίπτυχο που απαιτείται για µια οργανωµένη µικροζυθοποιία είναι πολύ καλός σχεδιασµός, ανάλογη επένδυση και καλή οµάδα. Στη δική µας περίπτωση ο σχεδιασµός του έργου τεχνικά αλλά και η ωρίµανση της ιδέας και του επιχειρηµατικού σχεδίου άρχισε σχεδόν από το 2016» απαντά όταν ερωτάται για τη µυστική συνταγή της επιτυχίας του εγχειρήµατός του ο Γιώργος Πέτρου, συνιδρυτής και διευθύνων σύµβουλος της Ζυθοποιίας Πηνειού.