Mε δύο νέες συνεργατικές ετικέτες γιόρτασε τα τρία χρόνια λειτουργίας η Black Hole Kipselli

Κοινοποίηση:

Με το λανσάρισμα δύο νέων συνεργατικών ετικετών μπύρας γιορτάζει την επέτειο των τριών χρόνων λειτουργίας του το Black Hole στην Κυψέλη.

Οι δύο ετικέτες είναι η «Why Not» μια West Coast Pale Ale περιεκτικότητας 5,2% που παράγει σε συνεργασία με την γερμανική Fuerst Wiacek Brew από το Βερολίνο, και η «Cyclhops» που αποτελεί προϊόν συνεργασίας μεταξύ του Black Hole, της gypsy νομαδική μικροζυθοποιίας Sourmena Brew και της πολωνικής Browar Rockmill, μιας Hazy Double IPA περιεκτικότητας 7,7%.

Η Cyclhops παρασκευάζεται με αυστραλικούς λυκίσκους galaxy και eclipse, αλλά και αποξηραμένους λυκίσκους spectrum των ίδιων ποικιλιών, και χαρακτηρίζεται από αρώματα εσπεριδοειδών, passion fruit, και μανταρινιού και πεύκου, αλλά και την πικράδα της που εξισορροπεί τις τροπικές νότες. Η υφή της είναι κρεμώδης, μεταξένια και παχύρευστη, και όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση παρά την υψηλή της περιεκτικότητα σε αλκοόλ, αυτό δεν είναι παρατηρείται σχεδόν καθόλου στην μπύρα και ως εκ τούτου αυτή είναι αρκετά ευκολόπιστη.

Για να γιορτάσει τα τρία χρόνια λειτουργείας του το Black Hole παρέχει διάφορες δράσεις, όπως μεξικανικό street food, δωρεάν σφηνάκια, Mexicaner, νέο merchandise με μπλουζάκια Black Hole Kipseli και ένα μπαζάρ την Κυριακή 10 Νοεμβρίου. Οι εορταστικές εκδηλώσεις θα διαρκέσουν όλο το σαββατοκύριακο και θα ξεκινήσουν το Σάββατο στις εφτά το απόγευμα και την Κυριακή στις 16:00.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αυξάνει το κοινωνικο-οικονομικό της αποτύπωμα, στους μοχλούς η «Έξυπνη Σπορά»

Ανάπτυξη 85% σημείωσε την τριετία 2021-2024 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με 763 εκατ. ευρώ προστιθέμενης αξίας στην ελληνική οικονομία και επιρροή σε 37.000 θέσεις εργασίας σύμφωνα με τη νέα Μελέτη Κοινωνικο-Οικονομικού Αντικτύπου της για το 2024.

Σε νέα μονάδα παραγωγής μπύρας στο Μεξικό αξίας άνω των 2 δισ. επενδύει η Heineken

Το έργο, το οποίο αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις της εταιρείας στο Μεξικό τα τελευταία χρόνια, ανακοινώθηκε πριν λίγες ημέρες κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου της προέδρου της χώρας, Claudia Sheinbaum.

Δυνατή αρωματική fruit saison από τις μικροζυθοποιίες Alea Brewing και Retimi Microbrewery

Μια δυνατή αρωματική fruit saison με περιεκτικότητα 8% είναι η νέα συνεργατική ετικέτα «Espina» από τις μικροζυθοποιίες Alea Brewing Co. και Retimi Craft Beer. Η καινούργια μπύρα θα διατίθεται σε φιάλη 750ml και σε βαρέλι και θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της στα πλαίσια του Alea Craft Beer Festival το Σάββατο 21 Ιουνίου.

Προτεινόμενα

Με ρεκόρ συμμετοχών έρχεται στις 9 Μαΐου η απονομή των βραβείων Greek Beer Awards 2025

Με 130 και πλέον συμμετοχές από Ελλάδα, Μεσόγειο, Ανατολική και Νοτιοανατολική Ευρώπη, ο διεθνής διαγωνισμός ζύθου Greek Beer Awards 2025, ο οποίος διοργανώνεται από το 2017, επιβεβαιώνει τη διαρκή ανάπτυξη του κλάδου της ζυθοποιίας και την ενίσχυση του εξαγωγικού προσανατολισμού τόσο των ελληνικών μικροζυθοποιείων όσο και των ξένων.

Με το βλέµµα στη δεύτερη άνοιξη της µπύρας

Η πρόοδος που παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια ο κλάδος της µικροζυθοποιίας στην Ελλάδα είναι αδιαµφισβήτητη. Ωστόσο, οι αντιξοότητες µε τις οποίες βρίσκονται αντιµέτωποι οι πρωταγωνιστές του κλάδου, ειδικά από τον Μάρτιο του 2020, είναι πρωτοφανείς.

Εκθετική ανάπτυξη αναμένεται στην αγορά της craft μπύρας

Το ύψος της παγκόσμιας αγοράς craft μπύρας εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε 141,66 χιλιάδες δολάρια ΗΠΑ το 2024 και θα φτάσει τα 272,75 χιλιάδες δολάρια ΗΠΑ μέχρι το 2029, σημειώνοντας αύξηση με CAGR (Σύνθετος Ρυθμός Ετήσιας Ανάπτυξης) 14% από το 2024 έως το 2029.