Mε δύο νέες συνεργατικές ετικέτες γιόρτασε τα τρία χρόνια λειτουργίας η Black Hole Kipselli

Κοινοποίηση:

Με το λανσάρισμα δύο νέων συνεργατικών ετικετών μπύρας γιορτάζει την επέτειο των τριών χρόνων λειτουργίας του το Black Hole στην Κυψέλη.

Οι δύο ετικέτες είναι η «Why Not» μια West Coast Pale Ale περιεκτικότητας 5,2% που παράγει σε συνεργασία με την γερμανική Fuerst Wiacek Brew από το Βερολίνο, και η «Cyclhops» που αποτελεί προϊόν συνεργασίας μεταξύ του Black Hole, της gypsy νομαδική μικροζυθοποιίας Sourmena Brew και της πολωνικής Browar Rockmill, μιας Hazy Double IPA περιεκτικότητας 7,7%.

Η Cyclhops παρασκευάζεται με αυστραλικούς λυκίσκους galaxy και eclipse, αλλά και αποξηραμένους λυκίσκους spectrum των ίδιων ποικιλιών, και χαρακτηρίζεται από αρώματα εσπεριδοειδών, passion fruit, και μανταρινιού και πεύκου, αλλά και την πικράδα της που εξισορροπεί τις τροπικές νότες. Η υφή της είναι κρεμώδης, μεταξένια και παχύρευστη, και όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση παρά την υψηλή της περιεκτικότητα σε αλκοόλ, αυτό δεν είναι παρατηρείται σχεδόν καθόλου στην μπύρα και ως εκ τούτου αυτή είναι αρκετά ευκολόπιστη.

Για να γιορτάσει τα τρία χρόνια λειτουργείας του το Black Hole παρέχει διάφορες δράσεις, όπως μεξικανικό street food, δωρεάν σφηνάκια, Mexicaner, νέο merchandise με μπλουζάκια Black Hole Kipseli και ένα μπαζάρ την Κυριακή 10 Νοεμβρίου. Οι εορταστικές εκδηλώσεις θα διαρκέσουν όλο το σαββατοκύριακο και θα ξεκινήσουν το Σάββατο στις εφτά το απόγευμα και την Κυριακή στις 16:00.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Μερική πώληση επιχειρήσεων στην Ασία φαίνεται να εξετάζει η Carlsberg

Την αποποίηση ορισμένων από τις επιχειρήσεις της στην Ασία εξετάζει η Carlsberg, με την ιαπωνική εταιρεία Sapporo Holdings να εμφανίζεται ως η πιθανότερη αγοραστής, σε περίπτωση που ο δανικός κολοσσός προχωρήσει όντως σε πώληση.

Νέα δυνατή Imperial Stout παρουσιάζει η Seven Island Brewery

Η μικροζυθοποιία Seven Island Brewery ανακοίνωσε το νέο κεφάλαιο της σειράς «Dark Ages» με την καινούργια δυνατή Imperial Stout «Wicked Wizard», η οποία έχει περιεκτικότητα αλκοόλ 11% και αρώματα από cheese cake με φυστικοβούτυρο.

Καθοδική τάση για τις premium μπύρες στο πρώτο εξάμηνο 2025

Έπειτα από τέσσερα χρόνια σταθερής ανάπτυξης, ο όγκος πωλήσεων μπυρών κατηγορίας premium και πάνω μειώθηκαν στο πρώτο μισό του 2025 με αισθητές μειώσεις να παρατηρούνται σε σημαντικές αγορές όπως η Κίνα, η Βραζιλία και οι ΗΠΑ, αλλά με μικρότερες αγορές να προσφέρουν μια χαραμάδα αισιοδοξίας, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία IWSR.

Προτεινόμενα

Άνοιξε τις πόρτες της στη Ριτσώνα σε 300 λάτρεις της μπύρας η Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Περισσότεροι από 300 επισκέπτες και λάτρεις της μπύρας συγκέντρωσε μετέβησαν στις εγκαταστάσεις της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στη Ριτσώνα Ευβοίας το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου στα πλαίσια των φετινών «Ανοιχτών Ζυθοποιείων».

Η μειωμένη ζήτηση καταναλωτών έριξε τις πωλήσεις μπύρας της Carlsberg

Η Carlsberg είδε τον όγκο πωλήσεων μπύρας της να πέφτει στο τρίτο τρίμηνο του 2025, λόγω της μειωμένης αγοραστικής δυνατότητας των καταναλωτών, και επισημαίνει ότι έχει λάβει μέτρα για να μειώσει τα κόστη της.