«Σκοτεινά» Χριστούγεννα με την νέα συνεργατική ετικέτα της νομαδικής μικροζυθοποιίας Seven Island

Κοινοποίηση:

Με τον δικό της ξεχωριστό τρόπο μπαίνει σε εορταστικό κλίμα η νομαδική μικροζυθοποιία από την Κέρκυρα, Seven Island Brewery, με μια ετικέτα που φέρνει μια πιο «σκοτεινή» αισθητική στην εύθυμη εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων.

Πιο συγκεκριμένα σε συνεργασία με την αμερικανική ζυθοποιία Common Dialect, η Seven Island λανσάρει την ετικέτα Frozen Darkness, μια imperial pastry strout περιεκτικότητας 11%, με αρώματα που θυμίζουν το εορταστικό κλίμα, ήτοι μελομακάρονα, cinnamon buns και μήλο, αλλά και μια πικράδα που ταιριάζει στην επιβλητική φιγούρα του τρομακτικού χιονάνθρωπου που δεσπόζει στην ετικέτα.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της Seven Island, η Frozen Darkness χρησιμοποιεί εφτά διαφορετικούς λυκίσκους, συνδυάζοντας μια μπισκοτένια βάση με ψητούς, σσοκολατένιους και dark crystal λυκίσκους δημιουργώντας μια τολμηρή αλλά και συνάμα σκοτεινή εορταστική ετικέτα. Παράλληλα, η συνεργατική μπύρα υπόσχεται ότι η κάθε γουλιά αποτελεί μια ξεχωριστή εμπειρία διαφορετικών γεύσευν και αρωμάτων που συνδέονται με τα Χριστούγεννα, ακολουθούμενα από έντονες γεύσεις σοκολάτας και ένα ψητό και γλυκό προφίλ.

Η <<σκοτεινή>> ετικέτα της μικροζυθοποιίας από την Κέρκυρα αποτελεί την ιδανική επιλογή για όσους επιθυμούν μια εναλλακτική επιλογή από το φωτεινό και χαρούμενο κλίμα των γιορτών και προτιμούν να δώσουν στις γιορτές ένα πιο σκοτεινό και μυστήριο χρώμα.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Άρχισε η νέα εσοδεία βυνοποιήσιμου κριθαριού από τη «Βεργίνα»

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ανακοίνωσε την έναρξη της νέας εσοδείας βυνοποιήσιμου κριθαριού της για την περίοδο 2025-26 στο πλαίσιο του προγράμματος συμβολαιακής καλλιέργειας που εφαρμόζει σε συνεργασία με Έλληνες παραγωγούς από τον Έβρο μέχρι την Χαλκιδική και τη Λήμνο.

Heineken και Formula 1 επεκτείνουν την πολυετή συνεργασία τους

Formula 1 και Heineken δώσανε τα χέρια για επέκταση της σχεδόν δεκαετούς συνεργασίας τους με μια νέα πολυετή συμφωνία, η οποία θα δει τις ετικέτες του ολλανδικού κολοσσού να συντροφεύουν τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού στους αγώνες του πρωταθλήματος.

Προτεινόμενα

Η ΕΖΑ ποντάρει στην αύξηση τιμών για να επιστρέψει στην κερδοφορία εντός του 2026

Στα 28,669 εκατ. ευρώ ανήλθε ο κύκλος εργασιών του ομίλου Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης το 2024, έναντι 31,545 εκατ. ευρώ κατά την προηγούμενη χρήση, με την ΕΖΑ να ποντάρει στην επιστροφή στην κερδοφορία από το 2026 μέσω αύξησης της τιμής των προϊόντων της.

Η Carlsberg παρασκεύασε τη μικρότερη μπύρα στον κόσμο

Η Carlsberg σε συνεργασία με το ερευνητικό ινστιτούτο RISE, την εταιρεία Glaskomponent και μια καλλιτέχνη μινιατουρών παρουσίασε την μικρότερη μπύρα στον κόσμο. Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι μέσω του μικρού μεγέθους της μπύρας και του μη αλκοολούχου περιεχομένου της να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να πίνουν με έναν πιο υπεύθυνο τρόπο. 

Η AB InBev ψάχνει χρυσό deal ως επίσημος χορηγός της UEFA

Η AB InBEV βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την ευρωπαϊκή ομοσπονδία ποδοσφαίρου UEFA προκειμένου να πετύχει μια συμφωνία που θα της επιτρέψει να γίνει ο επίσημος χορηγός όλων των διασυλλογικών διοργανώσεων ανδρών της από το 2027 έως και το 2033.