«Σκοτεινά» Χριστούγεννα με την νέα συνεργατική ετικέτα της νομαδικής μικροζυθοποιίας Seven Island

Κοινοποίηση:

Με τον δικό της ξεχωριστό τρόπο μπαίνει σε εορταστικό κλίμα η νομαδική μικροζυθοποιία από την Κέρκυρα, Seven Island Brewery, με μια ετικέτα που φέρνει μια πιο «σκοτεινή» αισθητική στην εύθυμη εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων.

Πιο συγκεκριμένα σε συνεργασία με την αμερικανική ζυθοποιία Common Dialect, η Seven Island λανσάρει την ετικέτα Frozen Darkness, μια imperial pastry strout περιεκτικότητας 11%, με αρώματα που θυμίζουν το εορταστικό κλίμα, ήτοι μελομακάρονα, cinnamon buns και μήλο, αλλά και μια πικράδα που ταιριάζει στην επιβλητική φιγούρα του τρομακτικού χιονάνθρωπου που δεσπόζει στην ετικέτα.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της Seven Island, η Frozen Darkness χρησιμοποιεί εφτά διαφορετικούς λυκίσκους, συνδυάζοντας μια μπισκοτένια βάση με ψητούς, σσοκολατένιους και dark crystal λυκίσκους δημιουργώντας μια τολμηρή αλλά και συνάμα σκοτεινή εορταστική ετικέτα. Παράλληλα, η συνεργατική μπύρα υπόσχεται ότι η κάθε γουλιά αποτελεί μια ξεχωριστή εμπειρία διαφορετικών γεύσευν και αρωμάτων που συνδέονται με τα Χριστούγεννα, ακολουθούμενα από έντονες γεύσεις σοκολάτας και ένα ψητό και γλυκό προφίλ.

Η <<σκοτεινή>> ετικέτα της μικροζυθοποιίας από την Κέρκυρα αποτελεί την ιδανική επιλογή για όσους επιθυμούν μια εναλλακτική επιλογή από το φωτεινό και χαρούμενο κλίμα των γιορτών και προτιμούν να δώσουν στις γιορτές ένα πιο σκοτεινό και μυστήριο χρώμα.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αυξάνει το κοινωνικο-οικονομικό της αποτύπωμα, στους μοχλούς η «Έξυπνη Σπορά»

Ανάπτυξη 85% σημείωσε την τριετία 2021-2024 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με 763 εκατ. ευρώ προστιθέμενης αξίας στην ελληνική οικονομία και επιρροή σε 37.000 θέσεις εργασίας σύμφωνα με τη νέα Μελέτη Κοινωνικο-Οικονομικού Αντικτύπου της για το 2024.