Ισχυρή κοινωνική προσφορά της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης με πληθώρα δράσεων το περασμένο έτος

Κοινοποίηση:

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης παραμένει σταθερά αφοσιωμένη στην υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών, πρωτοστατώντας σε δράσεις κοινωνικής ευθύνης που έχουν ουσιαστικό αντίκτυπο. Το 2024 αποτέλεσε ακόμα μία χρονιά δυναμικής προσφοράς, με τη διάθεση 2.724 κιβωτίων προϊόντων, συνολικής αξίας 29.157 ευρώ, χρηματικές χορηγίες ύψους 11.648 ευρώ, και επιπλέον εξοπλισμό που ξεπερνά τις 70.000 ευρώ, υποστηρίζοντας κοινωνικές δομές και συλλόγους.

Δράσεις Κοινωνικής Ευθύνης 2024

  • Κοινωνική υποστήριξη: Σε κοινωνικούς συλλόγους διατέθηκαν 99 κιβώτια προϊόντων, συνολικής αξίας 932 ευρώ, με το συνολικό κόστος της χορηγίας να ανέρχεται στα 1.500 ευρώ.
  • Πολιτισμός: Στον τομέα του πολιτισμού, προσφέρθηκαν 634 κιβώτια προϊόντων, συνολικής αξίας 9.378 ευρώ, υποστηρίζοντας ποικίλες πολιτιστικές πρωτοβουλίες.
  • Εκπαίδευση: Στον χώρο της εκπαίδευσης, η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης διέθεσε 159 κιβώτια προϊόντων, συνολικής αξίας 1.414 ευρώ, ενώ παρείχε χρηματική ενίσχυση ύψους 7.648 ευρώ και εξοπλισμό αξίας 32.000 ευρώ για την ενίσχυση εκπαιδευτικών προγραμμάτων.
  • Αθλητισμός: Στον αθλητισμό διατέθηκαν 1.442 κιβώτια προϊόντων, συνολικής αξίας 12.788 ευρώ, ενισχύοντας αθλητικές διοργανώσεις και συλλόγους.
  • Δήμοι & Υπηρεσίες: Σε δήμους και δημόσιες υπηρεσίες, παραδόθηκαν 163 κιβώτια προϊόντων, συνολικής αξίας 1.473 ευρώ, με επιπλέον χορηγίες ύψους 2.500 ευρώ και εξοπλισμό συνολικής αξίας 30.000 ευρώ.
  • Σώματα ασφαλείας: Περισσότερα από 227 κιβώτια προϊόντων, συνολικής αξίας 3.172 ευρώ και εξοπλισμός αξίας 10.247 ευρώ διατέθηκαν για τη διευκόλυνση του έργου των σωμάτων ασφαλείας.

Ο Διευθυντής Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης, κ. Νικόλαος Μπήλιος, τόνισε: «Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης συνεχίζει με αφοσίωση να στηρίζει τις τοπικές κοινωνίες και να προσφέρει εκεί που υπάρχει ανάγκη. Οι δράσεις κοινωνικής ευθύνης αποτελούν ακρογωνιαίο λίθο της φιλοσοφίας μας, και το 2024 επιβεβαιώσαμε για ακόμα μία χρονιά τη δέσμευσή μας για ουσιαστική προσφορά. Η συνέχιση αυτής της πορείας είναι για εμάς προτεραιότητα, καθώς πιστεύουμε ότι η ανάπτυξη της εταιρείας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ευημερία της κοινωνίας στην οποία δραστηριοποιούμαστε».

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης παραμένει πιστή στις αξίες της κοινωνικής υπευθυνότητας, ενισχύοντας έμπρακτα με κάθε ευκαιρία την τοπική κοινωνία. Αποχαιρετώντας το 2024, η εταιρεία επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της για την υλοποίηση δράσεων που κάνουν ουσιαστική διαφορά στη ζωή των πολιτών.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Χάνει το «τρένο» των νέων καταναλωτών η craft μπύρα στις ΗΠΑ

Νέα έρευνα της εταιρείας CGA by NIQ δείχνει ότι η craft μπύρα χάνει έδαφος με τους νέους καταναλωτές παρά την απήχηση της στο εμπόριο των ΗΠΑ, και καταδεικνύει την ανάγκη για υιοθεσία νέων στρατηγικών που να ταιριάζουν στις προτιμήσεις της Gen Ζ.

Σε καθοδική τροχιά η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αντιστέκεται η Ελλάδα

Η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε να σημειώνει ήπια πτώση το 2024, πέφτοντας από περίπου 367 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2019 σε 345 εκατομμύρια εκατόλιτρα σύμφωνα με την έκθεση «EU Beer Trends 2025» της Ένωσης Ευρωπαίων Ζυθοποιών.

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Προτεινόμενα

Παρέμεινε σταθερή η παραγωγή μπύρας των κορυφαίων ζυθοποιίων παγκοσμίως το 2024

Περίπου 1, 638 δισ. εκατόλιτρα παρήγαγαν το 2024 οι 40 κορυφαίοι παραγωγοί μπύρας παγκοσμίως, σύμφωνα με την έκθεση αγοράς της γερμανικής εταιρείας εμπορίας λυκίσκων BarthHaas για την περίοδο 2024/25. Ο όγκος αυτός είναι κατά 0,6% χαμηλότερος από τον αντίστοιχο περσινό (1,648 δισ. εκατόλιτρα).

Η μειωμένη ζήτηση καταναλωτών έριξε τις πωλήσεις μπύρας της Carlsberg

Η Carlsberg είδε τον όγκο πωλήσεων μπύρας της να πέφτει στο τρίτο τρίμηνο του 2025, λόγω της μειωμένης αγοραστικής δυνατότητας των καταναλωτών, και επισημαίνει ότι έχει λάβει μέτρα για να μειώσει τα κόστη της.

Άρχισε η νέα εσοδεία βυνοποιήσιμου κριθαριού από τη «Βεργίνα»

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ανακοίνωσε την έναρξη της νέας εσοδείας βυνοποιήσιμου κριθαριού της για την περίοδο 2025-26 στο πλαίσιο του προγράμματος συμβολαιακής καλλιέργειας που εφαρμόζει σε συνεργασία με Έλληνες παραγωγούς από τον Έβρο μέχρι την Χαλκιδική και τη Λήμνο.

Διεθνές Συνέδριο Ζυθοποίησης στις εγκαταστάσεις της «Βεργίνα»

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ανακοίνωσε τη διοργάνωση του Διεθνούς Συνεδρίου Ζυθοποίησης, το οποίο θα πραγματοποιηθεί από τις 21 έως τις 23 Νοεμβρίου 2025 στις εγκαταστάσεις της στη Βιομηχανική Περιοχή Κομοτηνής. Η εκδήλωση τελεί υπό την αιγίδα του Σωματείου Μικρών Ανεξάρτητων Ζυθοποιών Ελλάδος (ΣΜΑΖΕ).

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης παρουσίασε τη στρατηγική ανάπτυξης της σε φοιτητές

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης επισκέφθηκε το Deree – The American College of Greece, στο πλαίσιο παρουσίασης της εταιρείας και της επιχειρηματικής της φιλοσοφίας στους φοιτητές του Τμήματος Marketing and Strategy.