Η Kaiser σε ρόλο πρωταγωνιστή στο φετινό Athens Street Food Festival τον Μάιο

Κοινοποίηση:

Η Kaiser, η premium lager μπύρα με τη χαρακτηριστική γεύση και την αυθεντική προσωπικότητά της, δίνει φέτος, δυναμικά το παρών στο Athens Street Food Festival – τον απόλυτο θεσμό για τους λάτρεις του street food στην Αθήνα.

Το Athens Street Food Festival επιστρέφει στο Παλιό Αμαξοστάσιο του ΟΣΥ στο Γκάζι για τρία Σαββατοκύριακα (2-4, 9-11 και 16-18 Μαΐου) γεμάτα γεύση, μουσική και ενέργεια, συγκεντρώνοντας το πιο συναρπαστικό street food από κάθε γωνιά του κόσμου, με μοναδικές συνταγές που δημιουργούνται από καταξιωμένους αλλά και ανερχόμενους chefs, αποκλειστικά για τη διοργάνωση.

Μέσα σε αυτό το γαστρονομικό σκηνικό, η Kaiser προσθέτει τη δική της γευστική πινελιά, συνοδεύοντας ιδανικά τις απολαυστικές προτάσεις του φεστιβάλ. Πιστή στις αξίες της ποιότητας και της αυθεντικότητας που τη διακρίνουν, αναδεικνύεται ως ο απόλυτος σύντροφος κάθε street food εμπειρίας- από τις πιο γνώριμες γεύσεις μέχρι τις πιο αναπάντεχες γαστρονομικές ανακαλύψεις. Συνδυάζοντας αρμονικά εκλεκτές ποικιλίες κριθαριού και 3 διαφορετικά είδη λυκίσκου, η αγαπημένη Pilsner, διατηρώντας την ισορροπημένη της γεύση θα απογειώσει κάθε γαστρονομική πρόταση!

Η Kaiser, λοιπόν, σας προσκαλεί στο Athens Street Food Festival 2025 – γιατί όταν η γεύση συναντά την ιδανική μπύρα, η απόλαυση γίνεται εμπειρία!

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης παρουσίασε τη στρατηγική ανάπτυξης της σε φοιτητές

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης επισκέφθηκε το Deree – The American College of Greece, στο πλαίσιο παρουσίασης της εταιρείας και της επιχειρηματικής της φιλοσοφίας στους φοιτητές του Τμήματος Marketing and Strategy.

Προτεινόμενα

Η ΕΖΑ ποντάρει στην αύξηση τιμών για να επιστρέψει στην κερδοφορία εντός του 2026

Στα 28,669 εκατ. ευρώ ανήλθε ο κύκλος εργασιών του ομίλου Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης το 2024, έναντι 31,545 εκατ. ευρώ κατά την προηγούμενη χρήση, με την ΕΖΑ να ποντάρει στην επιστροφή στην κερδοφορία από το 2026 μέσω αύξησης της τιμής των προϊόντων της.

Συνεργασία με άρωμα Hollywood, παντρεύουν μπύρα με καφέ Tom Holland και Robert Downey Jr.

Οι αστέρες του Χόλιγουντ, Tom Holland και Robert Downey Jr. ανακοίνωσαν ότι προχωρούν μια συνεργασία που συνδυάζει την μη αλκοολούχα μπύρα και τον καφέ. Η πρωτοβουλία αυτή προέκυψε από τη μακροχρόνια φιλία των δύο ηθοποιών και συνδυάζει τη μάρκα Bero του Tom Holland με την εταιρεία Happy Coffee του Robert Downey Jr.

Άνοιξε τις πόρτες της στη Ριτσώνα σε 300 λάτρεις της μπύρας η Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Περισσότεροι από 300 επισκέπτες και λάτρεις της μπύρας συγκέντρωσε μετέβησαν στις εγκαταστάσεις της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στη Ριτσώνα Ευβοίας το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου στα πλαίσια των φετινών «Ανοιχτών Ζυθοποιείων».

Η Guinness γιορτάζει 2 χρόνια συνεργασίας με την Premier League με νέα παγκόσμια καμπάνια

Με τη νέα σεζόν της Premier League να έχει ήδη ξεκινήσει και τον ενθουσιασμό των φιλάθλων να κορυφώνεται, η Guinness επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ως Επίσημη Μπύρα της Premier League και το γιορτάζει μέσα από τη νέα καμπάνια «Lovely Day for a Guinness».

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετέχει ενεργά για ακόμα μια χρονιά στα «Ανοιχτά Ζυθοποιεία»

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετέχει για ακόμη μια χρονιά στην πρωτοβουλία «Ανοιχτά Ζυθοποιεία» της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών και θα υποδεχτεί επισκέπτες στις εγκαταστάσεις της στη Ριτσώνα Ευβοίας το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου.