Η Kaiser σε ρόλο πρωταγωνιστή στο φετινό Athens Street Food Festival τον Μάιο

Κοινοποίηση:

Η Kaiser, η premium lager μπύρα με τη χαρακτηριστική γεύση και την αυθεντική προσωπικότητά της, δίνει φέτος, δυναμικά το παρών στο Athens Street Food Festival – τον απόλυτο θεσμό για τους λάτρεις του street food στην Αθήνα.

Το Athens Street Food Festival επιστρέφει στο Παλιό Αμαξοστάσιο του ΟΣΥ στο Γκάζι για τρία Σαββατοκύριακα (2-4, 9-11 και 16-18 Μαΐου) γεμάτα γεύση, μουσική και ενέργεια, συγκεντρώνοντας το πιο συναρπαστικό street food από κάθε γωνιά του κόσμου, με μοναδικές συνταγές που δημιουργούνται από καταξιωμένους αλλά και ανερχόμενους chefs, αποκλειστικά για τη διοργάνωση.

Μέσα σε αυτό το γαστρονομικό σκηνικό, η Kaiser προσθέτει τη δική της γευστική πινελιά, συνοδεύοντας ιδανικά τις απολαυστικές προτάσεις του φεστιβάλ. Πιστή στις αξίες της ποιότητας και της αυθεντικότητας που τη διακρίνουν, αναδεικνύεται ως ο απόλυτος σύντροφος κάθε street food εμπειρίας- από τις πιο γνώριμες γεύσεις μέχρι τις πιο αναπάντεχες γαστρονομικές ανακαλύψεις. Συνδυάζοντας αρμονικά εκλεκτές ποικιλίες κριθαριού και 3 διαφορετικά είδη λυκίσκου, η αγαπημένη Pilsner, διατηρώντας την ισορροπημένη της γεύση θα απογειώσει κάθε γαστρονομική πρόταση!

Η Kaiser, λοιπόν, σας προσκαλεί στο Athens Street Food Festival 2025 – γιατί όταν η γεύση συναντά την ιδανική μπύρα, η απόλαυση γίνεται εμπειρία!

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Οι καταναλωτές της γενιάς Gen Z οδηγούν την άνθιση των μη αλκοολούχων ετικετών

Οι μη αλκοολούχες ετικέτες συνεχίζουν να βλέπουν σημαντική ανάπτυξη εντός του 2025, σύμφωνα με στοιχεία της κορυφαίας εμπορικής ένωσης μπύρας της Αμερικής, Beer Institute, με τους καταναλωτές της γενιάς Gen Z να είναι αυτοί  που φαίνεται να τις έχουν αγκαλιάσει σε μεγαλύτερο βαθμό.

Η Βεργίνα Alcohol Free κράτησε συντροφιά στους δρομείς του 7ου αγώνα Kerkini Lake Run

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε, με τα προϊόντα της, την Βεργίνα Αlchool Free και το τσάι Tuvunu, συμμετείχε ως επίσημος χορηγός στο 7ο Kerkini Lake Run, που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 15 Ιουνίου 2025 στο μαγευτικό τοπίο της λίμνης Κερκίνης, στη Σερραϊκή ύπαιθρο.

Άνοιξε τις πόρτες της στη Ριτσώνα σε 300 λάτρεις της μπύρας η Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Περισσότεροι από 300 επισκέπτες και λάτρεις της μπύρας συγκέντρωσε μετέβησαν στις εγκαταστάσεις της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στη Ριτσώνα Ευβοίας το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου στα πλαίσια των φετινών «Ανοιχτών Ζυθοποιείων».

Η Guinness γιορτάζει 2 χρόνια συνεργασίας με την Premier League με νέα παγκόσμια καμπάνια

Με τη νέα σεζόν της Premier League να έχει ήδη ξεκινήσει και τον ενθουσιασμό των φιλάθλων να κορυφώνεται, η Guinness επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ως Επίσημη Μπύρα της Premier League και το γιορτάζει μέσα από τη νέα καμπάνια «Lovely Day for a Guinness».

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετέχει ενεργά για ακόμα μια χρονιά στα «Ανοιχτά Ζυθοποιεία»

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετέχει για ακόμη μια χρονιά στην πρωτοβουλία «Ανοιχτά Ζυθοποιεία» της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών και θα υποδεχτεί επισκέπτες στις εγκαταστάσεις της στη Ριτσώνα Ευβοίας το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου.