Η Kaiser σε ρόλο πρωταγωνιστή στο φετινό Athens Street Food Festival τον Μάιο

Κοινοποίηση:

Η Kaiser, η premium lager μπύρα με τη χαρακτηριστική γεύση και την αυθεντική προσωπικότητά της, δίνει φέτος, δυναμικά το παρών στο Athens Street Food Festival – τον απόλυτο θεσμό για τους λάτρεις του street food στην Αθήνα.

Το Athens Street Food Festival επιστρέφει στο Παλιό Αμαξοστάσιο του ΟΣΥ στο Γκάζι για τρία Σαββατοκύριακα (2-4, 9-11 και 16-18 Μαΐου) γεμάτα γεύση, μουσική και ενέργεια, συγκεντρώνοντας το πιο συναρπαστικό street food από κάθε γωνιά του κόσμου, με μοναδικές συνταγές που δημιουργούνται από καταξιωμένους αλλά και ανερχόμενους chefs, αποκλειστικά για τη διοργάνωση.

Μέσα σε αυτό το γαστρονομικό σκηνικό, η Kaiser προσθέτει τη δική της γευστική πινελιά, συνοδεύοντας ιδανικά τις απολαυστικές προτάσεις του φεστιβάλ. Πιστή στις αξίες της ποιότητας και της αυθεντικότητας που τη διακρίνουν, αναδεικνύεται ως ο απόλυτος σύντροφος κάθε street food εμπειρίας- από τις πιο γνώριμες γεύσεις μέχρι τις πιο αναπάντεχες γαστρονομικές ανακαλύψεις. Συνδυάζοντας αρμονικά εκλεκτές ποικιλίες κριθαριού και 3 διαφορετικά είδη λυκίσκου, η αγαπημένη Pilsner, διατηρώντας την ισορροπημένη της γεύση θα απογειώσει κάθε γαστρονομική πρόταση!

Η Kaiser, λοιπόν, σας προσκαλεί στο Athens Street Food Festival 2025 – γιατί όταν η γεύση συναντά την ιδανική μπύρα, η απόλαυση γίνεται εμπειρία!

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Σε καθοδική τροχιά η παραγωγή μπύρας στην Ευρώπη

Η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε να σημειώνει ήπια πτώση το 2024, πέφτοντας από περίπου 367 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2019 σε 345 εκατομμύρια εκατόλιτρα σύμφωνα με την έκθεση «EU Beer Trends 2025» της Ένωσης Ευρωπαίων Ζυθοποιών.

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Προτεινόμενα

Μπύρα με αέρα halloween από Seven Island Brewery

Η μικροζυθοποιία Seven Island ένωσε τις δυνάμεις της με την αμερικανική 450 North Brewing μετά το φεστιβάλ Corn Maze Beer Fest προκειμένου να δημιουργήσουν μια Double Dry Hopped New England IPA με άρωμα Halloween.

Άνοιξε τις πόρτες της στη Ριτσώνα σε 300 λάτρεις της μπύρας η Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Περισσότεροι από 300 επισκέπτες και λάτρεις της μπύρας συγκέντρωσε μετέβησαν στις εγκαταστάσεις της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στη Ριτσώνα Ευβοίας το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου στα πλαίσια των φετινών «Ανοιχτών Ζυθοποιείων».

Η Guinness γιορτάζει 2 χρόνια συνεργασίας με την Premier League με νέα παγκόσμια καμπάνια

Με τη νέα σεζόν της Premier League να έχει ήδη ξεκινήσει και τον ενθουσιασμό των φιλάθλων να κορυφώνεται, η Guinness επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ως Επίσημη Μπύρα της Premier League και το γιορτάζει μέσα από τη νέα καμπάνια «Lovely Day for a Guinness».

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετέχει ενεργά για ακόμα μια χρονιά στα «Ανοιχτά Ζυθοποιεία»

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετέχει για ακόμη μια χρονιά στην πρωτοβουλία «Ανοιχτά Ζυθοποιεία» της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών και θα υποδεχτεί επισκέπτες στις εγκαταστάσεις της στη Ριτσώνα Ευβοίας το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου.