Next best thing στις εναλλακτικές πρωτεΐνες οι ζύµες της µπύρας

Κοινοποίηση:

της Βασιλικής Μαντά

Σε αυτή την κατεύθυνση, η Start-up Protein Distillery έχει αναπτύξει ένα συστατικό µε βάση τη µαγιά µπύρας που θα µπορούσε να παρέχει πρωτεΐνη για µια ολόκληρη σειρά διαφορετικών προϊόντων. Η πρωτεΐνη της Protein Distillery, η οποία αναπτύσσεται επί του παρόντος σε πιλοτική κλίµακα, παρασκευάζεται από µαγιά µπύρας, την οποία αποκτά από παράπλευρους πόρους άλλων εταιρειών, και µέσω µιας σειράς βιολογικών διεργασιών, τη µετατρέπει σε καθαρή πρωτεΐνη. Το αποτέλεσµα είναι µια πρωτεΐνη απαλλαγµένη από χαρακτηριστικά γεύσης και χρώµατος, που καταφέρνει να διατηρηθεί πλήρως λειτουργική σε όλες τις διαδικασίες µαγειρέµατος. Πέραν της συνηθισµένης µαγιάς µπύρας, η εξερεύνηση νέων δυνατοτήτων µέσω εξειδικευµένης τεχνολογίας ανακύκλωσης αποκαλύπτει τη δυνατότητα εξαγωγής πρωτεΐνης από διάφορες ζυµωµένες βιοµάζες. Ως εκ τούτου οι κίνδυνοι εφοδιασµού της Protein Distillery ελαχιστοποιούνται. Αυτή η προσέγγιση είναι όχι µόνον καινοτόµα, αλλά και υψηλά βιώσιµη, ελαχιστοποιώντας το περιβαλλοντικό αποτύπωµα.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το τεύχος 14 του Beer & Brunch

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Σε καθοδική τροχιά η παραγωγή μπύρας στην Ευρώπη

Η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε να σημειώνει ήπια πτώση το 2024, πέφτοντας από περίπου 367 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2019 σε 345 εκατομμύρια εκατόλιτρα σύμφωνα με την έκθεση «EU Beer Trends 2025» της Ένωσης Ευρωπαίων Ζυθοποιών.

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Προτεινόμενα

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.

Στα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ η αξία των εξαγωγών μπύρας ΕΕ προς τρίτες χώρες το 2024

Στα 29,8 δισ. ευρώ ανήλθε η αξία των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών της ΕΕ προς τρίτες χώρες για το 2024,  με την μπύρα να είναι η τρίτη σημαντικότερη κατηγορία από άποψη αξίας με μερίδιο 11,5% (3,4 δισ. ευρώ) επί του συνόλου, σύμφωνα με στοιχεία της Κομισιόν. Η συνολική αξία των εξαγωγών είναι οριακά μικρότερη από τα 30 δισ. ευρώ του 2023.