Εκθετική ανάπτυξη αναμένεται στην αγορά της craft μπύρας

Κοινοποίηση:

Το ύψος της παγκόσμιας αγοράς craft μπύρας εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε 141,66 χιλιάδες δολάρια ΗΠΑ το 2024 και θα φτάσει τα 272,75 χιλιάδες δολάρια ΗΠΑ μέχρι το 2029, σημειώνοντας αύξηση με CAGR (Σύνθετος Ρυθμός Ετήσιας Ανάπτυξης) 14% από το 2024 έως το 2029.

Σύμφωνα με την παγκόσμια έρευνα για την αγορά μπύρας από την εταιρεία Craft Scope τα στοιχεία της έρευνας είναι

  • Μέγεθος αγοράς (2024): USD 141,66 χιλιάδες μονάδες
  • Μέγεθος αγοράς (2029): USD 272,75 χιλιάδες μονάδες
  • CAGR (2024-2029): 14%
  • Έτος Βάσης:2023
  • Περίοδος πρόβλεψης: 2024 έως 2029
  • Αναλυόμενα στοιχεία: Ανά τύπο προϊόντος, κανάλι διανομής, ηλικιακή ομάδα και περιοχή.
  • Οι γεωγραφικές περιοχές που καλύπτονται: Αμερική, Ευρώπη, APAC, Λατινική Αμερική, Μέση Ανατολή και Αφρική.
  • Προφίλ βασικών παικτών της αγοράς: Sam Adams, Constellation Brands, Sierra Nevada, The Gambrinus Company, Chimay Beers and Cheeses, Stone & Wood Brewing Co. και Vagabund. διαδραματίζουν κυρίαρχο ρόλο στην παγκόσμια αγορά craft μπύρας.

Το μερίδιο της αγοράς craft μπύρας εκτιμάται ότι θα έχει τον υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης λόγω της αύξησης του διαθέσιμου εισοδήματος στις πόλεις. Η ραγδαία αστυφιλία και η αύξηση των καταναλωτικών δαπανών για αλκοολούχα ποτά, ιδίως στις ανεπτυγμένες και αναπτυσσόμενες χώρες, αυξάνουν σημαντικά το ρυθμό ανάπτυξης της αγοράς. Τα αλκοολούχα ποτά, όταν καταναλώνονται με μέτρο, έχουν πολλά πλεονεκτήματα, καθώς περιέχουν φυτικές ίνες, σίδηρο, ασβέστιο, βιταμίνη D κ.ά. Διάφορες τεχνολογικές εξελίξεις στη βιομηχανία έχουν οδηγήσει στην εμφάνιση νέων και διαφορετικών στυλ ζυθοποιίας που αυξάνουν το ρυθμό ανάπτυξης της αγοράς. Η ευρύτερη διαθεσιμότητα της craft μπύρας σε πολλά καταστήματα ωθεί τον ρυθμό ανάπτυξης της αγοράς. Υπάρχουν περίπου 9.709 ζυθοποιεία στις ΗΠΑ και η ζήτηση για craft μπύρα αυξάνεται σταθερά κάθε χρόνο. Το 2022, 24,3 εκατομμύρια βαρέλια μπύρας πωλήθηκαν συλλογικά από τις αμερικανικές βιοτεχνίες ζυθοποιίας, τα οποία αναμένεται να ξεπεράσουν το 2025. Αυτό προσθέτει περαιτέρω αξία στην αγορά, ιδίως στις αναπτυσσόμενες χώρες. Πάρα τις προκλήσεις που έφερε η πανδημία COVID-19 το 2020 η ζήτηση για craft μπύρα συνέχισε να αυξάνεται. Οι εξαγορές, οι συνεργασίες, οι συγχωνεύσεις και τα λανσαρίσματα νέων προϊόντων από τους κορυφαίους βασικούς παίκτες είναι πιθανό να επιβαρύνουν τον ρυθμό ανάπτυξης της αγοράς κατά την περίοδο πρόβλεψης 2024-2029.

Επιπλέον, το λανσάρισμα νέων αρωματισμένων προϊόντων craft μπύρας σύμφωνα με τις προτιμήσεις των καταναλωτών παρουσιάζει τεράστιες ευκαιρίες ανάπτυξης για την αγορά craft μπύρας. Η αύξηση του αριθμού των ζυθοποιείων και των μπυραριών στις πόλεις είναι πιθανό να αυξήσουν το μερίδιο αγοράς. Οι μόδες και οι τάσεις που προκύπτουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συμβάλλουν και αυτές με τη σειρά τους τον ρυθμό ανάπτυξης της αγοράς craft μπύρας.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία πέτυχε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Πήραν «φωτιά» τα καζάνια στο νέο ζυθοποιείο της μυτιληνιάς μικροζυθοποιίας Sigri Brewery

Τη νέα της weiss ετικέτα Witty λάνσαρε η μικροζυθοποιία Λέσβου, Sigri Brewery. H ολοκαίνουργια ετικέτα παράγεται και συσκευάζεται εξ ολοκλήρου στο νεοσύστατο ζυθοποιείο της Sigri στη Μυτιλήνη και αποτελεί ωδή στη γεωλογική και παλαιοντολογική ιστορία της Δυτικής Λέσβου. Στην έμπνευση της ετικέτας συνέβαλε και το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Απολιθωμένου Δάσους Λέσβου.

Προτεινόμενα

Επιστροφή στην κερδοφορία το 2026 ακολουθώντας το δρόμο της μικροζυθοποιίας προσδοκά η ΕΖΑ

Την επιστροφή της σε δρόμους κερδοφορίας έπειτα από αρκετά χρόνια προσδοκά η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης, η οποία έχει αποφασίσει να πορευτεί ως μικροζυθοποιία περιορίζοντας την