Το πρώτο Alea Craft Beer Festival ζυμώνει συνεργασίες και καινοτομίες

Κοινοποίηση:

Σε ένα μεγάλο πάρτι, υπό την μουσική υπόκρουση 80s και 90s ήχων εξελίχθηκε το επετειακό φεστιβάλ για τα πέντε χρόνια της ελληνικής μικροζυθοποιίας Alea Brewing Co, της πρώτης που επένδυσε στο αλουμινένιο κουτάκι, από το οποίο φυσικά δεν έλειπαν οι μοναδικές γεύσεις μπύρας από την craft σκηνή.

Στη Μεταμόρφωση, στον προαύλιο χώρο του ζυθοποιείου της Alea Brewing Co. την περασμένη Κυριακή 30 Ιουνίου, πλήθος κόσμου έδωσε το παρόν στο πρώτο Alea Craft Beer Festival δοκιμάζοντας μπύρες από τα 12 προσκεκλημένα labels, και γνωρίζοντας τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από αυτά, συνοδεία φρεσκοψημένης πίτσας της Puff Daddy Pizzeria, που σερβίρονταν κατευθείαν από τον φούρνο αλλά και των μοναδικών burger προβατίνας και χουνκιάρ της Street Habit.

Το beer & brunch, βρέθηκε στο Alea Craft Beer Festival, που αν μη τι άλλο επιχείρησε να επικοινωνήσει με το δικό του…ακατέργαστο τρόπο την αγάπη και την αφοσίωση στην τέχνη της ζυθοποιίας. Όπως εξάλλου και και η ευκολόπιοτη pale ale της ζυθοποιίας 608 Brewing Co. από το Γαλάτσι, με τα τροπικά της αρώματα και την ελαφριά επίγευση ροδάκινου.

Αν μη τι άλλο, η κοινότητα της εγχώριας craft σκηνής έχει κάποια ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά όσον αφορά τους ανθρώπους της. Μιλώντας λίγο μαζί τους, αντιλαμβάνεται κανείς μια κοινή συνισταμένη στις προσωπικότητές τους. Είναι απλοί και προσιτοί άνθρωποι με μεράκι και αγάπη για αυτό που κάνουν. Μπορούν να μιλάνε ώρες ατελείωτες για την μπύρα, να αναλύουν, να αξιολογούν και να διαφωνούν. Οι ίδιοι περιγράφουν τους εαυτούς τους ως «nerds» ή «geeks», αφού για όλους παραμένει το αγαπημένο τους χόμπι, ενώ υπάρχουν και μερικοί τυχεροί που έπειτα από πολλές θυσίες και σκληρή δουλειά κατάφεραν να ζουν μέσα από αυτό. Την ίδια στιγμή, είναι δύσκολο να αγνοήσει κανείς την επιθυμία τους για αναζήτηση νέων γεύσεων και καινοτομίας. Με επιρροές από όλο τον κόσμο, συνεχώς δημιουργούν νέες ετικέτες για όλα τα πιθανά στυλ μπύρας.

Μέσα από τις συζητήσεις εντός και εκτός του φεστιβάλ, παρατηρήθηκε και η τάση για συνεργασίες με μεγάλα ζυθοποιεία του εξωτερικού, πράγμα που φανερώνει τη διάθεση για εξέλιξη του κλάδου. Ωστόσο, δεν είναι λίγοι αυτοί που πιστεύουν ότι το εγχείρημα της craft παραγωγής στη χώρα κινείται με πολύ αργούς ρυθμούς και χρειάζονται ριζικές αλλαγές προκειμένου η Ελλάδα να γίνει ένας σημαντικός «παίχτης» στην παγκόσμια αγορά.

Να σημειωθεί στο φεστιβάλ βρέθηκαν τα εξής μικροζυθοποιεία/labels:

1) 608 Brewing

2) BadQ Brewing

3) Κυκάω

4) Black Hole Kipseli

5) Main Squeeze Brewing

6) Μαρμίτα

7) Mustaki Nomad Brewing

8) Noctua

9) Radical Way Brewing

10) Sourmena Brew

11) Strange Brew

12) Last Row

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Όλα τα κιλά και τιμή 21 λεπτά το για το κριθάρι ανακοίνωσε η ΒΕΡΓΙΝΑ

Το σύνολο της φετινής παραγωγής, για όλα τα κιλά που παραδίδει ο παραγωγός, και στην προσυμφωνημένη τιμή των 21 λεπτών ανά κιλό, που τυγχάνει και η καλύτερη τιμή στην αγορά, θα απορροφήσει και φέτος η ΒΕΡΓΙΝΑ από τους παραγωγούς βυνοποιήσιμου κριθαριού, με τους οποίους συνεργάζεται στο πλαίσιο του μοντέλου της συμβολαιακής καλλιέργειας, χωρίς πλαφόν στα παραδοτέα κιλά. Η μέση στρεμματική απόδοση ανήλθε στα 470 κιλά ανά στρέμμα, «σημαντική επίδοση» όπως προσδιορίστηκε  από τον επικεφαλής Γεωπόνο της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. (ΒΕΡΓΙΝΑ) κ. Χ. Αραμπατζόγλου.

Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις του αμερικανικού κολοσσού της μπύρας Constellation Brands

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Νέα εκδοχή για την πειραματική ετικέτα«Κάψα» της Ζυθοποιίας Αναστασίου»

Μια νέα εκδοχή της πειραματικής και περιορισμένης παραγωγής «Κάψα» λανσάρει η Ζυθοποιία Αναστασίου. Η «Κάψα» είναι μια πικρή και ταυτόχρονα καυτερή West Coast I.P.A. με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,3%. Δημιουργείται με συνδυασμό φρέσκων αμερικάνικων λυκίσκων cascade, citra, Simcoe και ένα μείγμα καυτερών πιπεριών.

Προτεινόμενα

Ξεχώρισε στα φετινά βραβεία NFL Best Restaurant Awards η premium μπίρα NOAM

Η premium μπίρα NOAM ήταν ανάμεσα σε αυτές που ξεχώρισαν για την αισθητική και την αυθεντικότητα τους στα 8α κορυφαία βραβεία για την ελληνική γαστρονομία FNL Best Restaurant Awards 2025. Τα βραβεία έλαβαν χώρα τη Δευτέρα 19 Μαΐου στο αμφιθέατρο «Ιωάννης Δεσποτόπουλος» του Ωδείου Αθηνών, με 263 εστιατόρια από όλη την Ελλάδα να τιμώνται για τη συμβολή τους στην σύγχρονη γαστρονομία της χώρας μας.

Διπλασιάζεται η αγορά μπύρας χωρίς αλκοόλ στην Γερμανία

Ραγδαία ανάπτυξη βιώνει η αγορά των μη αλκοολούχων μπυρών στην Γερμανία, με τις πωλήσεις να διπλασιάζονται την τελευταία δεκαετία. Εντούτοις ακόμα δεν μπορούν να πλησιάσουν την μπύρα με αλκοόλ, η οποία παραμένει η αγαπημένη συνήθεια των Γερμανών.

Πώς κατάφερε να ξεχωρίσει το Alea Craft Beer Festival

Σε μία πληθώρα από εκδηλώσεις γύρω από την μπύρα που γίνονται κάθε χρόνο στη χώρα μας, η ομάδα της Alea Brewing Co. κατάφερε να διοργανώσει ένα φεστιβάλ διαφορετικό από τα άλλα.