Στην πατρίδα του Oktoberfest ανοίγει το πρώτο Biergarten χωρίς αλκοόλ

Κοινοποίηση:

Το Μόναχο, πατρίδα του παγκοσμίου φήμης φεστιβάλ μπύρας Oktoberfest της Γερμανίας, θα ανοίξει την Πέμπτη 18/07 τον πρώτο του Biergarten (κήπο μπύρας) χωρίς αλκοόλ, ώστε να εναρμονιστεί με τις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών και να «καλμάρει» το φαινόμενο της υπερκατανάλωσης, το οποίο οδηγεί σε ανάρμοστη συμπεριφορά καθ’ όλη τη διάρκεια του Oktoberfest.

Το Die Null (Το Μηδέν), κοντά στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό της βαυαρικής πρωτεύουσας, θα σερβίρει στους θαμώνες του αποκλειστικά αναψυκτικά, mocktails, χυμούς, νερό και μη αλκοολούχες μπύρες, σε μια προσπάθεια να απαλλάξει την περιοχή από την αλκοολική, κακόφημη εικόνα της.

Οι υπεύθυνοι των κοντινών εστιατορίων, ξενοδοχείων και πολιτιστικών χώρων, οι οποίοι θα διαχειρίζονται από κοινού την μπυραρία, διαμαρτύρονται εδώ και καιρό για τους τουρίστες που ξεχύνονται από τα τρένα και πίνουν ασύστολα μαζί με τους ντόπιους, σύμφωνα με την παγκόσμια εικόνα του Μονάχου ως παράδεισος μπύρας.

Οι επισκέπτες της υπαίθριας εγκατάστασης θα μπορούν να φέρουν το δικό τους φαγητό, ενώ θα υπάρχει δωρεάν ζωντανή ψυχαγωγία από συγκροτήματα, χορωδίες και σόλο καλλιτέχνες, καθώς και βραδιές χορού με DJ και νεανικά πάρτι.

Στόχος του Μονάχου είναι η περιοχή να “αναβαθμιστεί” και να “εδραιωθεί και πάλι στο κέντρο της πόλης”, δήλωσε η διοίκηση της πόλης, καθώς η κατανάλωση μπύρας συνεχίζει να μειώνεται σταθερά στη Γερμανία.

Ο ιδιοκτήτης του μπαρ Florian Schönhofer, ένας από τους υποστηρικτές του Die Null, δήλωσε ότι ο σκοπός του εγχειρήματος δεν είναι να εγκαταλείψουμε οριστικά το αλκοόλ, αλλά να δείξει ότι υπάρχουν ελκυστικές εναλλακτικές λύσεις.

Με 20 χρόνια παρουσίας στην αγορά, ο ίδιος υποστηρίζει ότι έχει παρατηρήσει τη σταδιακή κατάργηση των κοινωνικών ορίων όσον αφορά την κατανάλωση αλκοόλ, με γιάπιδες οι οποίοι δεν δίνουν καμία σημασία για το αν θα πιουν τις μπύρες τους στο τέλος της εργάσιμης μέρας στο τρένο, με ό,τι ανάρμοστη συμπεριφορά αυτό συνεπάγεται.

Ο Schönhofer είπε ότι η αντίδραση στα σχέδια μέχρι στιγμής ήταν θετική. “Παρ’ όλα αυτά, μάλλον θα έχουμε απώλειες”, δήλωσε στην εβδομαδιαία εφημερίδα Die Zeit, σημειώνοντας ότι ενώ υπάρχουν θαμώνες που μπορούν να πιουν 10 μπύρες σε μια νύχτα, λίγοι θα παραγγείλουν 10 χυμούς φρούτων.

Μια δημοτική ομάδα εργάζεται για να διώξει τα θορυβώδη, γεμάτα αλκοόλ πλήθη από τον σιδηροδρομικό σταθμό του Μονάχου και τα πάρκα της πόλης, ώστε να τα καταστήσει ασφαλέστερα και πιο φιλόξενα, ενώ παράλληλα να πατάξει το βίαιο έγκλημα και τη διακίνηση ναρκωτικών.

Το Die Null, το οποίο θα εγκαινιάσει ο δήμαρχος της πόλης, Dieter Reiter, θα διαρκέσει έως τις 15 Σεπτεμβρίου, δηλαδή λιγότερο από μία εβδομάδα πριν από την έναρξη του Oktoberfest.

Πέρυσι ένα εκκλησιαστικό συνέδριο στη Νυρεμβέργη έλαβε πειραματικά χώρα σε μία μη αλκοολούχα μπυραρία για μία μέρα, ενώ μια παμπ στο κοντινό Großenohe, η οποία δεν σέρβιρε προϊόντα με γλουτένη και λακτόζη, έβγαλε πρόσφατα και το αλκοόλ από το μενού.

Πηγή: The Guardian

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Στην πρώτη 3άδα των βραβείων καινοτομίας EWWR η Golden Ale της Ζυθοποιίας Αναστασίου

Στην πρώτη τριάδα των ευρωπαϊκών βραβείων για καινοτόμες προσπάθειες μείωσης απορριμμάτων EWWR βρίσκεται η μπύρα «Golden Ale» της Ζυθοποιίας Αναστασίου, η οποία ζυθοποιήθηκε με υπολείμματα ψωμιού της έτερης εταιρείας του Χαλανδρίου Bread BC. Η τελική επιλογή των νικητών θα γίνει στο Leeuwarden  της Ολλανδίας στις 12 Ιουνίου.

Οι καταναλωτές της γενιάς Gen Z οδηγούν την άνθιση των μη αλκοολούχων ετικετών

Οι μη αλκοολούχες ετικέτες συνεχίζουν να βλέπουν σημαντική ανάπτυξη εντός του 2025, σύμφωνα με στοιχεία της κορυφαίας εμπορικής ένωσης μπύρας της Αμερικής, Beer Institute, με τους καταναλωτές της γενιάς Gen Z να είναι αυτοί  που φαίνεται να τις έχουν αγκαλιάσει σε μεγαλύτερο βαθμό.

Ιρλανδική ζυθοποιία επιχειρεί να αναβιώσει ιστορική μπύρα 150 ετών

Η Ιρλανδική ζυθοποιία Innis & Gunn ετοιμάζεται να ανοίξει μια από τις σπανιότερες φιάλες ale στον κόσμο προκειμένου να επιχειρήσει να αναβιώσει την ιστορική μπύρα που είχε δημιουργηθεί για ένα ερευνητικό ταξίδι στην Αρκτική.

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.

Συνεργασία με άρωμα Hollywood, παντρεύουν μπύρα με καφέ Tom Holland και Robert Downey Jr.

Οι αστέρες του Χόλιγουντ, Tom Holland και Robert Downey Jr. ανακοίνωσαν ότι προχωρούν μια συνεργασία που συνδυάζει την μη αλκοολούχα μπύρα και τον καφέ. Η πρωτοβουλία αυτή προέκυψε από τη μακροχρόνια φιλία των δύο ηθοποιών και συνδυάζει τη μάρκα Bero του Tom Holland με την εταιρεία Happy Coffee του Robert Downey Jr.