Στην πατρίδα του Oktoberfest ανοίγει το πρώτο Biergarten χωρίς αλκοόλ

Κοινοποίηση:

Το Μόναχο, πατρίδα του παγκοσμίου φήμης φεστιβάλ μπύρας Oktoberfest της Γερμανίας, θα ανοίξει την Πέμπτη 18/07 τον πρώτο του Biergarten (κήπο μπύρας) χωρίς αλκοόλ, ώστε να εναρμονιστεί με τις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών και να «καλμάρει» το φαινόμενο της υπερκατανάλωσης, το οποίο οδηγεί σε ανάρμοστη συμπεριφορά καθ’ όλη τη διάρκεια του Oktoberfest.

Το Die Null (Το Μηδέν), κοντά στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό της βαυαρικής πρωτεύουσας, θα σερβίρει στους θαμώνες του αποκλειστικά αναψυκτικά, mocktails, χυμούς, νερό και μη αλκοολούχες μπύρες, σε μια προσπάθεια να απαλλάξει την περιοχή από την αλκοολική, κακόφημη εικόνα της.

Οι υπεύθυνοι των κοντινών εστιατορίων, ξενοδοχείων και πολιτιστικών χώρων, οι οποίοι θα διαχειρίζονται από κοινού την μπυραρία, διαμαρτύρονται εδώ και καιρό για τους τουρίστες που ξεχύνονται από τα τρένα και πίνουν ασύστολα μαζί με τους ντόπιους, σύμφωνα με την παγκόσμια εικόνα του Μονάχου ως παράδεισος μπύρας.

Οι επισκέπτες της υπαίθριας εγκατάστασης θα μπορούν να φέρουν το δικό τους φαγητό, ενώ θα υπάρχει δωρεάν ζωντανή ψυχαγωγία από συγκροτήματα, χορωδίες και σόλο καλλιτέχνες, καθώς και βραδιές χορού με DJ και νεανικά πάρτι.

Στόχος του Μονάχου είναι η περιοχή να “αναβαθμιστεί” και να “εδραιωθεί και πάλι στο κέντρο της πόλης”, δήλωσε η διοίκηση της πόλης, καθώς η κατανάλωση μπύρας συνεχίζει να μειώνεται σταθερά στη Γερμανία.

Ο ιδιοκτήτης του μπαρ Florian Schönhofer, ένας από τους υποστηρικτές του Die Null, δήλωσε ότι ο σκοπός του εγχειρήματος δεν είναι να εγκαταλείψουμε οριστικά το αλκοόλ, αλλά να δείξει ότι υπάρχουν ελκυστικές εναλλακτικές λύσεις.

Με 20 χρόνια παρουσίας στην αγορά, ο ίδιος υποστηρίζει ότι έχει παρατηρήσει τη σταδιακή κατάργηση των κοινωνικών ορίων όσον αφορά την κατανάλωση αλκοόλ, με γιάπιδες οι οποίοι δεν δίνουν καμία σημασία για το αν θα πιουν τις μπύρες τους στο τέλος της εργάσιμης μέρας στο τρένο, με ό,τι ανάρμοστη συμπεριφορά αυτό συνεπάγεται.

Ο Schönhofer είπε ότι η αντίδραση στα σχέδια μέχρι στιγμής ήταν θετική. “Παρ’ όλα αυτά, μάλλον θα έχουμε απώλειες”, δήλωσε στην εβδομαδιαία εφημερίδα Die Zeit, σημειώνοντας ότι ενώ υπάρχουν θαμώνες που μπορούν να πιουν 10 μπύρες σε μια νύχτα, λίγοι θα παραγγείλουν 10 χυμούς φρούτων.

Μια δημοτική ομάδα εργάζεται για να διώξει τα θορυβώδη, γεμάτα αλκοόλ πλήθη από τον σιδηροδρομικό σταθμό του Μονάχου και τα πάρκα της πόλης, ώστε να τα καταστήσει ασφαλέστερα και πιο φιλόξενα, ενώ παράλληλα να πατάξει το βίαιο έγκλημα και τη διακίνηση ναρκωτικών.

Το Die Null, το οποίο θα εγκαινιάσει ο δήμαρχος της πόλης, Dieter Reiter, θα διαρκέσει έως τις 15 Σεπτεμβρίου, δηλαδή λιγότερο από μία εβδομάδα πριν από την έναρξη του Oktoberfest.

Πέρυσι ένα εκκλησιαστικό συνέδριο στη Νυρεμβέργη έλαβε πειραματικά χώρα σε μία μη αλκοολούχα μπυραρία για μία μέρα, ενώ μια παμπ στο κοντινό Großenohe, η οποία δεν σέρβιρε προϊόντα με γλουτένη και λακτόζη, έβγαλε πρόσφατα και το αλκοόλ από το μενού.

Πηγή: The Guardian

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Όλα τα κιλά και τιμή 21 λεπτά το για το κριθάρι ανακοίνωσε η ΒΕΡΓΙΝΑ

Το σύνολο της φετινής παραγωγής, για όλα τα κιλά που παραδίδει ο παραγωγός, και στην προσυμφωνημένη τιμή των 21 λεπτών ανά κιλό, που τυγχάνει και η καλύτερη τιμή στην αγορά, θα απορροφήσει και φέτος η ΒΕΡΓΙΝΑ από τους παραγωγούς βυνοποιήσιμου κριθαριού, με τους οποίους συνεργάζεται στο πλαίσιο του μοντέλου της συμβολαιακής καλλιέργειας, χωρίς πλαφόν στα παραδοτέα κιλά. Η μέση στρεμματική απόδοση ανήλθε στα 470 κιλά ανά στρέμμα, «σημαντική επίδοση» όπως προσδιορίστηκε  από τον επικεφαλής Γεωπόνο της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. (ΒΕΡΓΙΝΑ) κ. Χ. Αραμπατζόγλου.

Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις του αμερικανικού κολοσσού της μπύρας Constellation Brands

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Νέα εκδοχή για την πειραματική ετικέτα«Κάψα» της Ζυθοποιίας Αναστασίου»

Μια νέα εκδοχή της πειραματικής και περιορισμένης παραγωγής «Κάψα» λανσάρει η Ζυθοποιία Αναστασίου. Η «Κάψα» είναι μια πικρή και ταυτόχρονα καυτερή West Coast I.P.A. με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,3%. Δημιουργείται με συνδυασμό φρέσκων αμερικάνικων λυκίσκων cascade, citra, Simcoe και ένα μείγμα καυτερών πιπεριών.

Προτεινόμενα

Τα αρώματα των Κυκλάδων αναδεικνύει η πρώτη Session IPA που κυκλοφόρησε η ΝΗΣΟΣ

Την πρώτη της ανάλαφρη Session IPA, που διακρίνεται από ευχάριστα και αναζωογονητικά αρώματα, αλλά και το χαμηλό επίπεδο αλκοόλ (4,6%), κυκλοφόρησε η ζυθοποιία ΝΗΣΟΣ. Πρόκειται για μια ιδέα που ωρίμαζε επί χρόνια στην πολυβραβευμένη ζυθοποιία της Τήνου και εκφράζει στο έπακρο της αξίες της.

Οι Γερμανοί ζυθοποιοί στρέφονται σε μη αλκοολούχες και παραδοσιακές ετικέτες για να κερδίσουν τους καταναλωτές

Σε μεταβατική φάση βρίσκεται η βιομηχανία ζύθου της Γερμανίας, με τις μη αλκοολούχες μπύρες και ετικέτες με ιστορία και παράδοση, όπως αφιλτράριστες Zwickel ή θολές Kellerbier να είναι αυτές που κερδίζουν το ενδιαφέρον των εγχώριων καταναλωτών. Κυριότερος λόγος για αυτήν την αλλαγή είναι ότι η εγχώρια κατανάλωση πέφτει, με τους Γερμανούς ζυθοποιούς να αναγκάζονται να ακολουθήσουν τις νέες παγκόσμιες τάσεις.

Σε πρωταγωνιστικό ρόλο οι μπύρες άνευ στην παγκόσμια αγορά αλκοολούχων ποτών ως το 2034

Αύξηση που αγγίζει τα 29,5 δισ. ευρώ προβλέπει η κορυφαία εταιρεία παροχής δεδομένων IWSR για την παγκόσμια βιομηχανία αλκοολούχων ποτών έως και το 2034. Η ανάπτυξη αυτή μεταφράζεται σε ποσοστό +3% για την περίοδο αναφοράς 2024-2034 στις μεγαλύτερες αγορές παγκοσμίως, με τις μη αλκοολούχες και τις premium μπύρες να αποτελούν σημαντικό παράγοντα αυτής της ανάπτυξης.

Στα 31,3 δισ. ευρώ θα φτάσει η αξία της ευρωπαϊκής αγοράς μπύρας ως το 2035 σύμφωνα με νέα έρευνα

Στα περίπου 31,3 δισ. ευρώ αναμένεται να φτάσει η αξία της αγοράς μπύρας της Ευρωπαϊκής Ένωσης ως το 2035, ακολουθώντας ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως του 1,6% για την περίοδο αναφοράς 2024 ως το 2035, βάσει νέας μελέτης της ερευνητικής εταιρείας IndexBox.