Ελληνικό χρώμα στα βραβεία World Beer Awards 2024

Κοινοποίηση:

Τριπλή διάκριση στον διεθνή διαγωνισμό World Beer Awards, πέτυχε η Ελλάδα, με το ζυθοποιείο Ammousa από την Πάτρα να αποσπά το ασημένιο βραβείο για την ετικέτα της AMMOUSA English IPA & ginger, και την κορυφαία παραγωγό της Τήνου, ΝΗΣΟΣ, να κερδίζει χρυσή διάκριση για την ετικέτα «7 Μποφόρ» και ασημένια για την «Αποκάλυψη».

Η εταιρεία Ammousa, είναι συνηθισμένη στις διακρίσεις, αφού η ασημένια βράβευση που απέσπασε στο Norwich το βράδυ της Τετάρτης 7 Αυγούστου, ήταν η 16η που κατακτά η «ENGLISH IPA», που έχει την τιμητική της τόσο σε ελληνικούς διαγωνισμούς, στους οποίους ξεχωρίζουν η πλατινένια διάκριση από τα Athens Fine Food Awards by Expotrof και το ασημένιο μετάλλιο από τα Greek Beer Awards, αλλά και στο εξωτερικό, όπου έχει βραβευτεί με χρυσό μετάλλιο στο European Beer Challenge το 2019 και το 2023 και χάλκινο μετάλλιο στα London Beer Awards.

Η ENGLISH IPA αποτελεί μια μπύρα βρετανικού στυλ με 5,5% αλκοόλ, συννεφώδες χάλκινο χρώμα και γεύση εμπλουτισμένη με αρώματα τζίντζερ, εσπεριδοειδών, πεπονιού και καρπουζιού, η οποία, όπως αναφέρει η εταιρεία, συνδυάζεται εξαιρετικά με ψητό κρέας και αλμυρές και πικάντικες γεύσεις.

Όσον αφορά τις μπύρες της ΝΗΣΟΣ, η «Αποκάλυψη» είναι μια μοναστηριακή, abbey style double ale, με βαθύ κόκκινο χρώμα και έντονα αρώματα σκούρας καραμέλας και μαγειρεμένων φρούτων, με πινελιές μπαχαρικών, ενώ διαθέτει πιστοποίηση AFQ, λόγω της υψηλής συγκέντρωσης βιοδραστικών στοιχείων που δρουν ευεργετικά για την ανθρώπινη υγεία. Το όνομα της το οφείλει στην εικόνα των Τεσσάρων Καβαλάρηδων, εμπνευσμένων από την «Αποκάλυψη του Ιωάννη», που κοσμεί την φιάλη της.

Από την άλλη η «7 Μποφόρ» είναι μια δυνατή σκούρα μπύρα lager με περιεκτικότητα 7% αλκοόλ, που δημιουργείται από τρεις εκλεκτές, καβουρδισμένες και καραμελωμένες βύνες που συνεργάζονται για να της δώσουν έντονα αρώματα μαύρης σοκολάτας και αγνού κακάο. Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που κερδίζει χρυσή διάκριση σε διεθνείς διοργανώσεις, αφού αντίστοιχη βράβευση έχει λάβει στο παρελθόν από το Brussels Beer Challenge 2019 και 2022. Όπως και η «Αποκάλυψη», επίσης διαθέτει πιστοποίηση AFQ.

Τα χαρμόσυνα νέα μοιράστηκε στα social media η Ammousa, με τον ιδρυτή της Γιώργο Ντάνο να δείχνει με περηφάνια την διάκριση και να δίνει τα συγχαρητήρια του στην ΝΗΣΟΣ για την δική της επιτυχία.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις της Constellation Brands

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Νέα εκδοχή για την πειραματική ετικέτα«Κάψα» της Ζυθοποιίας Αναστασίου»

Μια νέα εκδοχή της πειραματικής και περιορισμένης παραγωγής «Κάψα» λανσάρει η Ζυθοποιία Αναστασίου. Η «Κάψα» είναι μια πικρή και ταυτόχρονα καυτερή West Coast I.P.A. με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,3%. Δημιουργείται με συνδυασμό φρέσκων αμερικάνικων λυκίσκων cascade, citra, Simcoe και ένα μείγμα καυτερών πιπεριών.

Οι Γερμανοί ζυθοποιοί στρέφονται σε μη αλκοολούχες και παραδοσιακές ετικέτες για να κερδίσουν τους καταναλωτές

Σε μεταβατική φάση βρίσκεται η βιομηχανία ζύθου της Γερμανίας, με τις μη αλκοολούχες μπύρες και ετικέτες με ιστορία και παράδοση, όπως αφιλτράριστες Zwickel ή θολές Kellerbier να είναι αυτές που κερδίζουν το ενδιαφέρον των εγχώριων καταναλωτών. Κυριότερος λόγος για αυτήν την αλλαγή είναι ότι η εγχώρια κατανάλωση πέφτει, με τους Γερμανούς ζυθοποιούς να αναγκάζονται να ακολουθήσουν τις νέες παγκόσμιες τάσεις.

Προτεινόμενα

Μεγάλο γεγονός για τον κλάδο το World of Beer Festival, δεν έλειψαν όμως και τα παράπονα από μικροζυθοποιούς

Γεγονός με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον κλάδο της μπύρας στην Ελλάδα, αποτέλεσε το World of Beer Festival, που έλαβε χώρα στο γκάζι το τελευταίο τριήμερο (10-12 Μαίου) με ευρεία συμμετοχή από πλευράς παραγωγών και αξιοσημείωτη ανταπόκριση από τους Αθηναίους φίλους της μπύρας.

Περιορισμένης έκδοσης πλήρως «ηλεκτρική» μπύρα λανσάρουν Carlsberg και Einride

Στο λανσάρισμα μιας περιορισμένης έκδοσης μη αλκοολούχας ετικέτας που παρασκευάζεται με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και μεταφέρεται από πλήρως ηλεκτρικά μέσα αξιοποιώντας τεχνολογία AI προχωρούν η

Πτώση 4,9% στα 7,78 δισ. ευρώ για τζίρο Heineken στο α’ τρίμηνο 2025, θετικό το αποτύπωμα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας

Μειωμένος κατά 4,9% στα 7,784 δισ. ευρώ ήταν ο τζίρος του ομίλου Heineken στο α’ τρίμηνο 2025. Εντούτοις, οι προβλέψεις της εταιρείας για οργανική ανάπτυξη 4-8% στο σύνολο του έτους δεν μεταβλήθηκαν.