«Σανίδα σωτηρίας» οι μπύρες για την Costelation Brands απέναντι στην οικονομική ζημία 2,5 δις δολαρίων

Κοινοποίηση:

Ζημία ύψους 2,5 δις δολαρίων για τις ετικέτες των κρασιών και των spirits ποτών της ανακοίνωσε η Constelation Brands, μειώνοντας τις προβλέψεις για την άνοδο των καθαρών πωλήσεων της στο 4%-6%, εν αντιθέσει με τις προηγούμενες εκτιμήσεις που την τοποθετούσαν στο 6%-7%. Εντούτοις, οι μετοχές της εταιρείας παρέμειναν στάσιμες, με τα brands των μπυρών τις να παρουσιάζουν σημαντική άνοδο.

Ως αποτέλεσμα των αρνητικών αποτελεσμάτων του ο κολοσσός των πολυτελών ποτών ανακοίνωσε ότι αναμένει τα έσοδα της ανά μετοχή το 2025 να κυμανθούν μεταξύ 3,05 και 7,92 δολαρίων, σημαντικά χαμηλότερα δηλαδή από τις αρχικές τις προηγούμενες προβλέψεις της για 14,63 με 14,93 δολάρια. Το τελευταίο τρίμηνο η Constelation σημείωσε καθαρές πωλήσεις ύψους 2,66 δις δολαρίων, ελάχιστα χαμηλότερα από τις προβλέψεις για 2,67 δις.

Οι μπύρες της εταιρείας φαίνεται να αποτελούν την «σανίδα σωτηρίας» της, με την ζήτηση τους να αυξάνεται κατά 8,3% και τις πωλήσεις σε διακινητές κατά 7,6%, εκμεταλλευόμενη την άνοδο των τιμών και τις στρατηγικές της Constellation για μείωση των εξόδων.

Η Modelo Especial έχει καταφέρει να εδραιωθεί ως η δημοφιλέστερη μπύρα των ΗΠΑ από άποψη αξίας των πωλήσεων, αυξάνοντας τα λειτουργικά έσοδα της εταιρείας να αυξάνονται κατά 260 πόντους βάσης στο 40,6%.

Με πληροφορίες από drinks business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα

Μεγάλο γεγονός για τον κλάδο το World of Beer Festival, δεν έλειψαν όμως και τα παράπονα από μικροζυθοποιούς

Γεγονός με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον κλάδο της μπύρας στην Ελλάδα, αποτέλεσε το World of Beer Festival, που έλαβε χώρα στο γκάζι το τελευταίο τριήμερο (10-12 Μαίου) με ευρεία συμμετοχή από πλευράς παραγωγών και αξιοσημείωτη ανταπόκριση από τους Αθηναίους φίλους της μπύρας.

Aύξηση 12,5% στα λειτουργικά κέρδη εξαμήνου της Heineken

Η ολλανδική ζυθοποιία Heineken αναβάθμισε το guidance για τα κέρδη της για ολόκληρο το έτος τη Δευτέρα, παρά το γεγονός ότι έχασε τις εκτιμήσεις για το εξάμηνο και κατέγραψε μια απομείωση 874 εκατομμυρίων ευρώ, με αποτέλεσμα η μετοχή της να υποχωρεί περί το 6%. Η παραγωγός της κορυφαίας σε πωλήσεις lager στην Ευρώπη ανέφερε αύξηση 12,5% στα λειτουργικά κέρδη εξαμήνου, κάτω από την πρόβλεψη των αναλυτών για 13,2%.

Δύο «φρέσκες» μπύρες για τους λάτρεις του είδους κυκλοφορεί η Alea Brewing Co.

Οι µπύρες της Alea διατίθενται µόνο σε βαρέλι και κουτάκι και ο Head Brewer της Alea χαρακτηρίζει αυτή την επιλογή μονόδρομο, καθώς το αλουμινένιο κουτάκι εξασφαλίζει ότι η μπύρα θα φτάσει αναλλοίωτη στο κοινό.