Η χαμηλότερη κατανάλωση μπύρας της τελευταίας 50ετίας πλήττει τους παραγωγούς κριθαριού των ΗΠΑ

Κοινοποίηση:

Στο χαμηλότερο επίπεδο της από την δεκαετία του 1970 βρίσκεται η κατανάλωση μπύρας στις ΗΠΑ σύμφωνα με τα στοιχεία της ένωσης Brewers Association, οδηγώντας αρκετούς παραγωγούς κριθαριού σε απόγνωση, αφού ελλείψει συμφωνιών με μπυραρίες και ζυθοποιούς, η σοδειά τους βρίσκεται σε χαμηλό τετραετίας.

Η ζήτηση για μπύρα φαίνεται να επηρεάζεται σημαντικά από την έκρηξη της δημοφιλίας ποτών με χαμηλή περιεκτικότητα αλκοόλ, όπως τα hard seltzers, γεγονός που έχει οδηγήσει και στην σημαντική μείωση του ενδιαφέροντος για κριθάρι και σιτάρι, ειδικά από craft ζυθοποιίες που αξιοποιούν μεγαλύτερες ποσότητες των συγκεκριμένων προϊόντων για την κατασκευή των μπυρών τους.

Ενδεικτικό της μειωμένης ζήτησης της αγοράς των ΗΠΑ, είναι πως οι καλλιέργειες κριθαριού έχουν μειωθεί φέτος κατά 22% σε σχέση με το 2023, ενώ στην Βόρεια Ντακότα την 2η μεγαλύτερη παραγωγό κριθαριού πίσω από το Idaho, οι καλλιεργήσιμες εκτάσεις έχουν μειωθεί στο μισό. Αποθαρρυντικά είναι και τα δεδομένα αναφορικά με τα αναξιοποίητα αποθέματα κριθαριού που περιμένουν αγοραστές στις αποθήκες των παραγωγών, τα οποία βρίσκονται κατά 51% πάνω σε σχέση με πέρυσι, ήτοι στο ψηλότερο σημείο που έχουν βρεθεί από το 2010, όπως δείχνουν τα στοιχεία του Υπουργείου Γεωργίας των ΗΠΑ.

Οι τιμές των βυνών κριθαριού στις ΗΠΑ βρεθήκαν φέτος κάτω από τα 5 δολάρια ανά βατσέλι σε συγκεκριμένες περιοχές, την ώρα που πέρυσι κυμαίνονταν σε τιμές άνω των 7 δολαρίων. Όπως αναφέρει ο οικονομολόγος σε αγροτικά θέματα στο Πανεπιστήμιο της πολιτείας της Βόρειας Ντακότα, Frayne Olson, η μειωμένη κατανάλωση μπύρας είναι τεράστιο πλήγμα για τους καλλιεργητές κριθαριού, αφού αποτελεί την κυριότερα πηγή εσόδων τους.

Ο κορεσμός σε βύνες κριθαριού έχει οδηγήσει και στην απομάκρυνση των μεγαλύτερων εταιριών, συμπεριλαμβανομένου της Ab InBev, από τους παραγωγούς των ΗΠΑ, που βλέπουν σιγά σιγά τα προσφερόμενα συμβόλαια να απομακρύνονται, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Εθνικής Ένωσης Παραγωγών Κριθαριού, Mitch Konen.

Μια craft σκηνή που φλερτάρει με την παρακμή

Σε αντίθεση με αγορές όπως η Ευρωπαϊκή Ένωση και η Αυστραλία, οι Αμερικάνοι καταναλωτές είναι αυτοί που καταναλώνουν το μεγαλύτερο μέρος του παραγόμενου εγχώριου κριθαριού της χώρας, όμως αυτό δεν φαίνεται να επαρκεί, αφού η Craft σκηνή της χώρας αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα. Συγκεκριμένα, το 2023 τα στοιχεία της Brewers Association έδειξαν πως για πρώτη φορά περισσότερες μικροζυθοποιίες έκλεισαν παρά άνοιξαν.

Πολλοί παραγωγοί βυνών έχουν μειώσει ακόμα και στο μισό τις αγορές κριθαριού τους, αφού το ενδιαφέρον των craft ζυθοποιών έχει πλέον μειωθεί σημαντικά, οδηγώντας τους παραγωγούς στην ανάγκη αναζήτησης εναλλακτικών πηγών εσόδων.

Με πληροφορίες από European Supermarket Magazine

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Tο Οktoberfest έρχεται ξανά στο Χαλάνδρι στην αυλή της ζυθοποιίας Αναστασίου

Η μικρή ζυθοποιία των βορείων προαστίων έχει ζυθοποιήσει γερμανικού τύπου συνταγές αποκλειστικά για την εκδήλωση, καθώς θα παρουσιάσει και την νέα της συνεργατική συνταγή. Από την εκδήλωση δεν θα λείπει και ένα απολαυστικό μενού με γερμανικές λιχουδιές.

Προτεινόμενα

Next best thing στις εναλλακτικές πρωτεΐνες οι ζύµες της µπύρας

Στο συνεχώς εξελισσόµενο τοπίο των plant-based προϊόντων και στη δύσκολη πρόκληση της ανάπτυξης φυσικών προϊόντων µε ελάχιστη επεξεργασία και χωρίς τη χρήση επιβλαβών προσθέτων, η µαγιά µπύρας εµφανίζεται ως ένα πανίσχυρο εργαλείο για τη δηµιουργία νέων πρωτεϊνικών επιλογών, που έρχονται όχι µόνο να αντικαταστήσουν τα παραδοσιακά κρέατα και γαλακτοκοµικά προϊόντα, αλλά να ενσωµατωθούν µε επιτυχία σε προϊόντα αρτοποιίας αντικαθιστώντας ακόµα και τα αυγά.

Επιστρέφει στον «θρόνο» της η Corona Extra

Μετά από έναν χρόνο απουσίας, η Corona Extra απέκτησε ξανά τον τίτλο του πολυτιμότερου brand στον χώρο της μπύρας, που της είχε «κλέψει» η Heineken για το 2023, σημειώνοντας μια εντυπωσιακή άνοδο της εμπορικής της αξίας κατά 40% και 10,4 δισεκατομμύρια δολάρια,γεγονός που την καθιστά την πιο γρήγορα ανερχόμενη εταιρεία μπύρας παγκοσμίως, όπως υποστηρίζει η ερευνητική εταιρεία Brand Finance.

Μανιφέστο 7 σημείων για στρατηγική θέση της μπύρας στα προϊόντα της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής

Στα στρατηγικά προϊόντα της Ε.Ε για μια βιώσιμη αγροτική πολιτική ζητούν να συμπεριληφθεί η μπύρα οι Ευρωπαίοι ζυθοποιοί με μανιφέστο 7 σημείων. Προκρίνουν μια σειρά από κίνητρα και επενδύσεις ώστε η Ευρώπη να παραμείνει κορυφαία παραγωγός μπύρας.