Η Alea Brewing Co. επιστρέφει με το Bazaar in the Yard την Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου

Κοινοποίηση:

Στην αυλή του ζυθοποιείου της Alea Brewing Co. , την Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου από τις 14:00 έως τις 22:00, το κοινό θα έχει την ευκαιρία να απολαύσει τις μοναδικές μπύρες της Alea Brewing Co., καθώς και τις φανταστικές δημιουργίες των Strange Brew, σε συνδυασμό με συμμετοχές από εκλεκτούς εκθέτες όπως:

  • Giant Kids
  • Roter Luftballon
  • Someday
  • Matchy Jewel
  • Galiadra Clothing
  • Moresta Clothing
  • Loop Around
  • Ogeez Clothinga

Φυσικά, δεν θα λείπει το καλό φαγητό, με τους Bao Bunch και Rimadia να φροντίζουν για τις πιο νόστιμες γεύσεις της ημέρας, ενώ η εκδήλωση θα συνοδεύεται από μουσικές των DJ Brook & DJ Laborel που θα κρατήσει το κέφι ψηλά.

Η είσοδος είναι ελεύθερη, οπότε μην το χάσετε!

Σας περιμένουμε όλους!

Ημερομηνία: Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου

Διεύθυνση: Χλόης 87, 14452 Μεταμόρφωση

Ώρες λειτουργίας του Bazaar, 14:00 με 22:00.

Είσοδος ελεύθερη | https://linktr.ee/aleabrewingco

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις της Constellation Brands

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Νέα εκδοχή για την πειραματική ετικέτα«Κάψα» της Ζυθοποιίας Αναστασίου»

Μια νέα εκδοχή της πειραματικής και περιορισμένης παραγωγής «Κάψα» λανσάρει η Ζυθοποιία Αναστασίου. Η «Κάψα» είναι μια πικρή και ταυτόχρονα καυτερή West Coast I.P.A. με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,3%. Δημιουργείται με συνδυασμό φρέσκων αμερικάνικων λυκίσκων cascade, citra, Simcoe και ένα μείγμα καυτερών πιπεριών.

Οι Γερμανοί ζυθοποιοί στρέφονται σε μη αλκοολούχες και παραδοσιακές ετικέτες για να κερδίσουν τους καταναλωτές

Σε μεταβατική φάση βρίσκεται η βιομηχανία ζύθου της Γερμανίας, με τις μη αλκοολούχες μπύρες και ετικέτες με ιστορία και παράδοση, όπως αφιλτράριστες Zwickel ή θολές Kellerbier να είναι αυτές που κερδίζουν το ενδιαφέρον των εγχώριων καταναλωτών. Κυριότερος λόγος για αυτήν την αλλαγή είναι ότι η εγχώρια κατανάλωση πέφτει, με τους Γερμανούς ζυθοποιούς να αναγκάζονται να ακολουθήσουν τις νέες παγκόσμιες τάσεις.

Προτεινόμενα