Στα 129,6 εκατ. ευρώ ανήλθε ο τζίρος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας για το οικονομικό έτος 2023

Κοινοποίηση:

Σε ανοδική τροχιά κινήθηκαν τα έσοδα της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας για το 2023, με τις καθαρές πωλήσεις της εταιρείας να ανέρχονται στα 129,6 εκατ. ευρώ, έναντι των 119,9 εκατ. για την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

Αν υπολογιστεί ο ειδικός φόρος κατανάλωσης ζύθου, τότε οι πωλήσεις της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας ανέρχονται περίπου στα 181,1 εκατ., σε αντίθεση με τα 170,8 εκατ. ευρώ το 2022. Όσον αφορά τα καθαρά κέρδη της εταιρείας, αυτά αυξήθηκαν στα 10,24 εκατ. ευρώ, έναντι 7 εκατ. ευρώ.

Τα κέρδη χρήσης προ φόρων ανέβηκαν στα 13,2 εκατ. ευρώ το 2023, σε αντίθεση με τα αντίστοιχα 10,06 εκατ. ευρώ του 2022.

Τα αποτελέσματα προ φόρων και χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας (EBITDA) ανήλθαν στα 17,6 εκατ. ευρώ για το 2023, έναντι 13,2 εκατ. για το 2022.

Στήριξη από τον όμιλο Carlsberg

 Για το σύνολο της χρήσης του 2023, το σύνολο των βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας υπερέβη το αντίστοιχο των βραχυπρόθεσμων απαιτήσεων κατά 48,3 εκατ. ευρώ, όμως συνεχίζει να έχει χρηματοδοτική υποστήριξη από τον όμιλο Carlsberg  για να αντιμετωπίσει πιθανές ανάγκες που θα προκύψουν τους επόμενους 12 μήνες από την δημοσίευση των καταστάσεων.

Στις 17 Σεπτεμβρίου 2024 η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έλαβε επιστολή υποστήριξης από την μητρική της εταιρεία Carlsberg Breweries A/S, η οποία είναι υπεύθυνη για την διαχείριση των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών σε επίπεδο ομίλου, βάσει της οποίας η Carlsberg δεσμεύεται ότι θα την υποστηρίξει οικονομικά την ελληνική εταιρεία αναφορικά με τις ενδεχόμενες υποχρεώσεις και τις δεσμεύσεις της για μια περίοδο 12 μηνών από την ημερομηνία έγκρισης των χρηματοοικονομικών καταστάσεων.

Επενδύσεις σε ελληνικές επωνυμίες

 Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προχώρησε στην εξαγορά του 35% της Μικροζυθοποιίας Κυκλάδων στην Τήνο, παραγωγού της μπύρας Νήσου έναντι 1 εκατ. ευρώ στις 27 Ιουνίου 2023, ενώ επένδυσε και στην συγγενή επένδυση σε θυγατρική με την HBC- Ελληνική Εταιρεία Ποτών».

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Budweiser επενδύει σε εγκαταστάσεις αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στις ΗΠΑ

Η κορυφαία επωνυμία της AB InBev, Budweiser, προχωράει στην κατασκευή νέων εγκαταστάσεων αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στο Οχάιο των ΗΠΑ, σε μια προσπάθεια να προωθήσει την παραγωγή ετικετών για την αγορά της Αμερικής εντός των συνόρων της.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης συγκέντρωσε τα βλέμματα στο World of Beer Festival

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης με πρωταγωνιστή τη Βεργίνα ήταν μια από τις σημαντικότερες παρουσίες στο World of Beer Festival που έλαβε χώρα στην Τεχνόπολη το τριήμερο 9-11 Μαΐου. Το περίπτερο της εταιρείας μαγνήτισε τα βλέμματα και απέδειξε πως αποτελεί μια από τις πρωτοπόρους δυνάμεις της εγχώριας βιομηχανίας ζύθου.

Διατηρεί τα σκήπτρα της για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας η Corona

Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η Corona αναδεικνύεται η πιο πολύτιμη επωνυμία μπύρας παγκοσμίως σύμφωνα με την έκθεση BrandZ Global 2025 της ερευνητικής εταιρείας Kantar. Για το επίτευγμα αυτό σημαντική είναι η συμβολή της μη αλκοολούχας Corona Cero.

Προτεινόμενα

Η βιομηχανία μπύρας της Γερμανίας αναζητά λύσεις στον αντίκτυπο της κλιματικής αλλαγής

Λυκίσκους ανθεκτικούς στην κλιματική αλλαγή εξετάζει η Γερμανία, με την πρώτη δύναμη της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας να καλλιεργεί πειραματικά νέα φυτά εντός ενός θερμοκηπίου που