Μπύρα με ανακυκλωμένα λύματα παρουσιάστηκε στα πλαίσια κλιματικών συζητήσεων ΟΗΕ

Κοινοποίηση:

Μια ιδιαίτερη ετικέτα με ανακυκλωμένο νερό παρουσιάστηκε στην διάρκεια των κλιματικών συζητήσεων COP29 του ΟΗΕ που πραγματοποιούνται στο Αζερμπαϊτζάν.

Ο λόγος για την NEWBrew που παράγεται από την μικρή τοπική ζυθοποιία «The Brewerkz Group» στην Σιγκαπούρη αξιοποιώντας το «NEWater», δηλαδή νερό που έχει ανακυκλωθεί έπειτα από επεξεργασία, και αποτελεί μέρος μιας εθνικής καμπάνιας της ασιατικής χώρας για να αξιοποιήσει κάθε σταγόνα νερού, λόγω των ισχυρών προβλημάτων λειψυδρίας που αντιμετωπίζει.

Η ετικέτα προκάλεσε την έκπληξη των παρευρισκόμενων, με αρκετούς από αυτούς να την αποκαλούν «μπύρα υπονόμου». Ανέδειξε, όμως, με τον καλύτερο τρόπο τις δυνατότητες χρήσης επεξεργασίας λυμάτων για την αντιμετώπιση του προβλήματος της έλλειψης πόσιμου νερού, όσο αυξάνεται ο παγκόσμιος πληθυσμός.

Η Σιγκαπούρη επί σειρά ετών αποτελεί μια από τις πρωτοπόρους της έρευνας για την εύρεση λύσεων διαχείρισης και ανακύκλωσης υδάτων, αφού η νησιωτική χώρα παρότι έχει πληθυσμό περίπου 6 εκατ. κατοίκων, δεν έχει ούτε μια πηγή φυσικού νερού. Οι αρμόδιες αρχές της χώρας βρίσκονται σε μια κατάσταση διαρκούς εγρήγορσης και πέρα από την ανακύκλωση του νερού, ως πυλώνες της στρατηγικής τους έχουν την αφαλάτωση και την εισαγωγή πόσιμου νερού από την Μαλαισία. Η ζήτηση, όμως, αναμένεται να διπλασιαστεί μέχρι και το 2065.

Άξιο αναφοράς είναι ότι παρότι για πολλούς από τους παρευρισκόμενους στο συμβούλιο η περιποίηση λυμάτων είναι μια καινοτόμα πρακτική, στην Σιγκαπούρη προϊόντα παρόμοια με την NEWBrew παράγονται εδώ και τουλάχιστον 20 χρόνια. Όπως αναφέρει η Associated Press, το 2002 ο τότε πρωθυπουργός Goh Chok Tong είχε εμφανιστεί να πίνει ένα μπουκάλι NEWater σε έναν αγώνα τένις.

Σαν ιδέα η NEWBrew είχε αρχίσει να αναπτύσσεται ήδη από το 2018 για να παρουσιαστεί πλαίσια της International Water Week που πραγματοποιείται κάθε χρόνια, και επέστρεψε σε φάση παραγωγής από το 2022 μέχρι και σήμερα. Μέρος της ομάδας που εργάστηκε για την παραγωγή της εν λόγω ετικέτας αποτελεί και ο Ong Tze-Ch’in, γενικός διευθυντής του εθνικού οργανισμού νερού της Σιγκαπούρης, Public Utilities Board, ο οποίος ανέφερε στην πλατφόρμα του Associated Press, ότι αυτός ήταν που διάλεξε την γεύση, η οποία παραπέμπει σε μια μοντέρνα pilsner.

O γενικός διευθυντής της Brewerkz Group, Wee-Tuck Tan, ανέφερε ότι κάθε κύκλος παραγωγής της NEWBrew αποτελείται από περίπου 5 χιλιάδες λίτρα, ήτοι από 10 χιλιάδες αλουμινένια κουτάκια, που κοστίζουν περίπου 4,7 ευρώ. Παράλληλα, τόνισε ότι σχεδόν κανείς από όσους δοκιμάζουν την ιδιαίτερη ετικέτα δεν αντιλαμβάνεται πως παράγεται από λύματα.

Πληροφορίες από Associated Press

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Εργαζόμενοι της Fendt κατασκεύασαν σύστημα διανομής μπύρας αξιοποιώντας το καπό ενός 728 Vario

Γερμανοί φοιτητές προχώρησαν σε μια ιδιαίτερη εφεύρεση, στεγάζοντας εντός του καπό ενός Fendt 728 Vario ένα σύστημα διανομής που επιτρέπει την κατανάλωση μπύρας και άλλων αλκοολούχων ποτών.

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.

Στα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ η αξία των εξαγωγών μπύρας ΕΕ προς τρίτες χώρες το 2024

Στα 29,8 δισ. ευρώ ανήλθε η αξία των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών της ΕΕ προς τρίτες χώρες για το 2024,  με την μπύρα να είναι η τρίτη σημαντικότερη κατηγορία από άποψη αξίας με μερίδιο 11,5% (3,4 δισ. ευρώ) επί του συνόλου, σύμφωνα με στοιχεία της Κομισιόν. Η συνολική αξία των εξαγωγών είναι οριακά μικρότερη από τα 30 δισ. ευρώ του 2023.