Την δική της ετικέτα μπύρας απέκτησε η γνωστή ομάδα του NBA Minnesota Timberwolves

Κοινοποίηση:

Σε συνεργασία με την ζυθοποιία Surly Brewing Co η γνωστή ομάδα του ΝΒΑ, Minnesota Timberwolves, και η γυναικεία ομάδα μπάσκετ της πολιτείας, Minnesota Lynx, λάνσαραν την ειδική ετικέτα Nice Beer.

Η νέα ετικέτα σε συσκευασία που κοσμείται από το έμβλημα της ομάδας, διατίθεται από τις 19 Δεκεμβρίου αποκλειστικά στο γήπεδο των Timberwolves, Target Center. Ο εκτελεστικός διευθυντής των Timberwolves και των Lynx, Ryan Tanke, δήλωσε ενθουσιασμένος με τη συνεργασία, η οποία όπως τόνισε ήταν το αποτέλεσμα της ιδανικής συγκυρίας, αφού η καμπάνια της ομάδας «Bring the Nice», συνέπεσε χρονικά με την ανάπτυξη της Nice Beer από την Surly Brewing.

Σε ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι δηλώσεις του ιδρυτή της Surly Brewing, Omar Ansari, που υπογράμμισε ότι στην απόφαση της ζυθοποιίας καθοριστική ήταν η μαζική υποστήριξη από όλη την πολιτεία στην προσπάθεια των δύο ομάδων στα περσινά playoffs, με την ζυθοποιία να θέλει να είναι παρούσα στη προσπάθεια τους να κατακτήσουν τον τίτλο.

Πέρα από την εν λόγω ετικέτα, στις κερκίδες του Target Centerθα διατίθενται ακόμα δύο μπύρες της Surly και συγκεκριμένα οι Furious και Mosh Pit Hazy IPA.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Eπετειακή «Μπάρλεϋ» από Alea Brewing και Sourmena Brew

Μια φιλανθρωπική επετειακή έκδοση της Session IPA «Μπάρλεϋ» αφιερωμένη σε φιλοζωικές οργανώσεις παρουσιάζουν οι μικροζυθοποιίες Alea Brewing Co. και Sourmena Brew σε συνεργασία με το Stray Dogs Beer Concept.

Η Modelo προχωρά σε επενδύσεις εκσυγχρονισμού των εγκαταστάσεων της στο Μεξικό ύψους 3,17 δισ. ευρώ

Σε επενδύσεις ύψους άνω των 3,17 δισ. ευρώ για εκσυγχρονισμό των εργοστασίων και των καταστημάτων της στο Μεξικό προχωρά η Grupo Modelo, παραγωγός της επωνυμίας Corona, αψηφώντας τις εμπορικές εντάσεις της χώρας της Λατινικής Αμερικής με τις ΗΠΑ.

Προτεινόμενα