Την δική της ετικέτα μπύρας απέκτησε η γνωστή ομάδα του NBA Minnesota Timberwolves

Κοινοποίηση:

Σε συνεργασία με την ζυθοποιία Surly Brewing Co η γνωστή ομάδα του ΝΒΑ, Minnesota Timberwolves, και η γυναικεία ομάδα μπάσκετ της πολιτείας, Minnesota Lynx, λάνσαραν την ειδική ετικέτα Nice Beer.

Η νέα ετικέτα σε συσκευασία που κοσμείται από το έμβλημα της ομάδας, διατίθεται από τις 19 Δεκεμβρίου αποκλειστικά στο γήπεδο των Timberwolves, Target Center. Ο εκτελεστικός διευθυντής των Timberwolves και των Lynx, Ryan Tanke, δήλωσε ενθουσιασμένος με τη συνεργασία, η οποία όπως τόνισε ήταν το αποτέλεσμα της ιδανικής συγκυρίας, αφού η καμπάνια της ομάδας «Bring the Nice», συνέπεσε χρονικά με την ανάπτυξη της Nice Beer από την Surly Brewing.

Σε ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι δηλώσεις του ιδρυτή της Surly Brewing, Omar Ansari, που υπογράμμισε ότι στην απόφαση της ζυθοποιίας καθοριστική ήταν η μαζική υποστήριξη από όλη την πολιτεία στην προσπάθεια των δύο ομάδων στα περσινά playoffs, με την ζυθοποιία να θέλει να είναι παρούσα στη προσπάθεια τους να κατακτήσουν τον τίτλο.

Πέρα από την εν λόγω ετικέτα, στις κερκίδες του Target Centerθα διατίθενται ακόμα δύο μπύρες της Surly και συγκεκριμένα οι Furious και Mosh Pit Hazy IPA.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα

Βιωσιμότητα μπύρας θέλει η νέα Γενική Γραμματέας των Ευρωπαίων ζυθοποιών

Με εμπειρία δύο δεκαετιών στην πολιτική και σε διοικητικούς ρόλους, η Julia Leferman ανέλαβε τα καθήκοντα της ως Γενική Γραμματέας του οργανισμού εκπροσώπησης των Eυρωπαίων παραγωγών μπύρας «Ζυθοποιοί της Ευρώπης», υποσχόμενη να δουλέψει σκληρά προκειμένου να επιτύχει την βιωσιμότητα του ζύθου της Ε.Ε., και την προώθηση της ασφαλούς κατανάλωσης.

Δύο «φρέσκες» μπύρες για τους λάτρεις του είδους κυκλοφορεί η Alea Brewing Co.

Οι µπύρες της Alea διατίθενται µόνο σε βαρέλι και κουτάκι και ο Head Brewer της Alea χαρακτηρίζει αυτή την επιλογή μονόδρομο, καθώς το αλουμινένιο κουτάκι εξασφαλίζει ότι η μπύρα θα φτάσει αναλλοίωτη στο κοινό.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.