Μετά τη Heineken και η Diageo επιβεβαιώνει την δυναμική των μη αλκοολούχων μπυρών

Κοινοποίηση:

Τα ευρήματα της έρευνας της Heineken από νωρίτερα μέσα στο μήνα έρχεται να επιβεβαιώσει με δική του μελέτη ο όμιλος αλκοολούχων ποτών Diageo. Πιο συγκεκριμένα, βάσει της έρευνας της Diageo φαίνεται πως οι καταναλωτές τείνουν να εναλλάσσουν την κατανάλωση τους μεταξύ αλκοολούχων, και μη αλκοολούχων ποτών, στις κοινωνικές τους συναναστροφές.

Για τη διεξαγωγή της έρευνας της, η Diageo, στην οποία ανήκει η κορυφαία επωνυμία imperial stout μπύρας παγκοσμίως, Guinness, χρησιμοποίησε το εργαλείο AI που έχει αναπτύξει σε συνεργασία με τις εταιρείες Share Creative και Kantar. Το «έξυπνο» αυτό σύστημα, επονομαζόμενο Foresight System, ελέγχει περίπου 160 εκατ. συνομιλίες ανά τον κόσμο, προκειμένου να εντοπίσει τις παγκόσμιες καταναλωτικές τάσεις στο χώρο των αλκοολούχων ποτών. Τα αποτελέσματα της έρευνας δημοσιεύτηκαν στην ετήσια έκθεση «Distilled» της εταιρείας, βάσει της οποίας φαίνεται πως αυτή τη στιγμή στην παγκόσμια αγορά επικρατεί η τάση «zebra striping». Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι οι καταναλωτές δεν περιορίζονται είτε σε αλκοολούχες είτε σε επιλογές άνευ αλκοόλ, αλλά ακόμα και κατά τη διάρκεια της ίδιας εξόδου μπορεί να πιούν ποτά που ανήκουν και στις δύο κατηγορίες. Όπως αναφέρει ο κολοσσός των αλκοολούχων ποτών, η τάση αυτή συνδέεται στενά με μια αύξηση ύψους 37% σε συζητήσεις γύρω από την αυτοεκτίμηση και 79% γύρω απ’ αυτές που αφορούν πιο «χαλαρές περιστάσεις».

Φυσικά, οι μη αλκοολούχες επιλογές δεν έχουν αυξημένη ζήτηση μόνο σε μπαρ και κοινωνικές εκδηλώσεις, αλλά ακόμα και στα καταστήματα μεταπώλησης και super market. Χαρακτηριστικές είναι οι δηλώσεις του αντιπροέδρου merchandising, φαγητών και ποτών της αλυσίδας super market Target, John Conlin, σχετικά με το πρόσφατο λανσάρισμα της μη αλκοολούχας επωνυμίας μπύρας του πασίγνωστου ηθοποιού, Tom Holland, Bero, όπου ανέφερε ότι «Τα μη αλκοολούχα ποτά αποτελούν μια κατηγορία ανάπτυξης για την Target εδώ και πέντε χρόνια».

Γενικότερα για την κατηγορία των αλκοολούχων μπυρών, η Diageo εντόπισε πως οι καταναλωτές έχουν την τάση να δαπανούν περισσότερο χρόνο και χρήματα σε μεμονωμένα προϊόντα και κοινωνικές εκδηλώσεις σε μια προσπάθεια να δημιουργήσουν ξεχωριστές εμπειρίες. Όπως αναφέρει στην έκθεση της, οι συζητήσεις σχετικά με την αξιοποίηση στο έπακρο προϊόντων και περιστάσεων αυξήθηκαν με ρυθμό ανάπτυξης 83% για την περίοδο αναφοράς Ιουλίου 2022-Ιουλίου 2024, ενώ καταγράφηκε και μια αύξηση ύψους 42% στις συζητήσεις καταναλωτών για εξόδους σ’ εναλλακτικούς χώρους διασκέδασης, όπως σε virtual reality gaming lounges.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Νέα εκδοχή για την πειραματική «Κάψα» της Ζυθοποιίας Αναστασίου»

Μια νέα εκδοχή της πειραματικής και περιορισμένης παραγωγής «Κάψα» λανσάρει η Ζυθοποιία Αναστασίου. Η «Κάψα» είναι μια πικρή και ταυτόχρονα καυτερή West Coast I.P.A. με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,3%. Δημιουργείται με συνδυασμό φρέσκων αμερικάνικων λυκίσκων cascade, citra, Simcoe και ένα μείγμα καυτερών πιπεριών.

Οι Γερμανοί ζυθοποιοί στρέφονται σε μη αλκοολούχες και παραδοσιακές ετικέτες για να κερδίσουν τους καταναλωτές

Σε μεταβατική φάση βρίσκεται η βιομηχανία ζύθου της Γερμανίας, με τις μη αλκοολούχες μπύρες και ετικέτες με ιστορία και παράδοση, όπως αφιλτράριστες Zwickel ή θολές Kellerbier να είναι αυτές που κερδίζουν το ενδιαφέρον των εγχώριων καταναλωτών. Κυριότερος λόγος για αυτήν την αλλαγή είναι ότι η εγχώρια κατανάλωση πέφτει, με τους Γερμανούς ζυθοποιούς να αναγκάζονται να ακολουθήσουν τις νέες παγκόσμιες τάσεις.

Σε νέα τοποθεσία μεταφέρεται η σερραϊκή μικροζυθοποιία Siris Craft Brewery για ενίσχυση τοπικής ταυτότητας

Η Siris Craft Brewery, η craft ζυθοποιία από τις Σέρρες που υπογράφει την Voreia, προχωρά σε ένα νέο σημαντικό κεφάλαιο: Η παραγωγή μεταφέρεται σε νέα τοποθεσία – ακόμη πιο κοντά στον αστικό ιστό της πόλης, και συγκεκριμένα στο 6ο χλμ Εθνικής Οδού Σερρών – Θεσσαλονίκης, 62100, Σέρρες.

Προτεινόμενα

Επεκτείνεται στο κρασί η παλαιότερη ζυθοποιία της Αγγλίας

Η παλαιότερη βρετανική ζυθοποιία, Shepherd Neame, που μετρά περισσότερα από 300 χρόνια παρουσίας στον χώρο της μπύρας, ανακοίνωσε την είσοδο της στον κλάδο του κρασιού, με την νέα της συλλογή να αποτελεί προϊόν συνεργασίας με το οινοποιείο Balfour Winery.

Στερεύουν ξανά τα αποθέματα Guinness ενόψει καλοκαιριού, συναγερμός σε τουριστικούς προορισμούς

Τα αποθέματα της μπύρας Guinness στην αγορά της Mallorca και άλλους τουριστικούς προορισμούς φαίνεται να στερεύουν, την ώρα που ετοιμάζονται να υποδεχτούν χιλιάδες Βρετανών τουριστών,

Αυστηρότερη νομοθεσία ένδειξης προέλευσης αντί δασμών προτείνει στις ΗΠΑ η Diageo

Την αυστηρότερη νομοθεσία σχετικά με την προέλευση των εισαγόμενων προϊόντων ως εναλλακτική απέναντι στην επιβολή δασμών προτάσσει στην κυβέρνηση των ΗΠΑ ο όμιλος αλκοολούχων ποτών, Diageo.