Εκκωφαντική αύξηση πωλήσεων ύψους 632% για την επωνυμία της Heineken, Murphy’s Irish Stout

Κοινοποίηση:

Ίλιγγο προκαλεί η εκκωφαντική αύξηση πωλήσεων ύψους 632% για την Murphy’s Irish Stout κατά την περίοδο των γιορτών. Σε μεγάλο βαθμό, φυσικά, η σημαντική άνοδος οφείλεται στα ελλείμματα Guinness σε πολλές βρετανικές pubs, έπειτα από την απόφαση της Diageo τον περασμένο Δεκέμβριο να περιορίσει την προμήθεια της κορυφαίας ετικέτας της σε καταστήματα λόγω «πρωτοφανούς ζήτησης».

Την αυξημένη δημοφιλία της επωνυμίας της Heineken επιβεβαιώνουν και τα στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα το αγγλικό παράρτημα του κολοσσού της μπύρας, Heineken UK, βάσει των οποίων η εορταστική περίοδος των Χριστουγέννων το 2023 είχε δει μια μικρότερη μεν, διόλου ευκαταφρόνητη δε, αύξηση των πωλήσεων της τάξεως του 176%.

Λόγω της «άνθισης» των πωλήσεων η Heineken UK σημειώνει ότι η επωνυμία Murphy’s αναμένεται να συνεχίσει σε ανοδικά μονοπάτια και το 2025. Άξια μνείας είναι και η στρατηγική marketing που ακολούθησε η εταιρεία. Έχοντας υπόψιν της τη μοναδική ευκαιρία που της παρουσιάστηκε χάρη στην περιορισμένη διαθεσιμότητα της Guinness, λάνσαρε την καμπάνια «Map o’ Murphys», όπου οι καταναλωτές μπορούσαν να δουν εύκολα όλα τα καταστήματα που σερβίραν την εν λόγω Irish Stout με «πινέζα» στο Google Maps. Μάλιστα, δεν έχασε και την ευκαιρία να «πικάρει» τη βασική ανταγωνιστή Guinness με το σλόγκαν «Good things come to those waiting», μια προφανής και έξυπνη παραλλαγή του αντίστοιχου της Guinness «Good things come to those who wait».

Πληροφορίες από drinks business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Αναθεωρεί τους οικονομικούς της στόχους η C & C Group

Ο βρετανικός κολοσσός C & C Group αναθεώρησε τους στόχους του για επίτευξη λειτουργικών εσόδων άνω των 100 εκατομμυρίων ευρώ μεσοπρόθεσμα στην τελευταία της οικονομική ενημέρωση. Παράλληλα, ενημέρωσε ότι περιμένει τα έσοδα του οικονομικού της έτους, που ολοκληρώθηκε στις 28 Φεβρουαρίου να είναι αντίστοιχα με αυτά του 2023.

Δεκαετής συνεργασία γενημμένη στο Άμστερνταμ ανάμεσα σε Ajax και Heineken

Η Heineken θα αποτελέσει την επίσημη χορηγό μπύρας του Ajax για την επόμενη δεκαετία. Μέσω της συνεργασίας αυτής οι κορυφαίες αλκοολούχες και άνευ επωνυμίες της Heineken θα είναι αυτές που σερβίρονται αποκλειστικά στις κερκίδες της Johan Cruijff ArenA.

Προτεινόμενα

Την ένωση της ιστορίας με το παρόν επιδιώκει η Ημέρα Διατήρησης της Καπνιστής Μπύρας

Την διάσωση της καπνιστής μπύρας επιχειρεί η εταιρεία Schlenkerla, καθιερώνοντας την 23η Ιουλίου, ως Ημέρα Διατήρησης της Καπνιστής Μπύρας. Η επιλογή της ημερομηνίας δεν είναι τυχαία καθώς σηματοδοτεί την ημέρα που κατασκευάστηκε η πρώτη μηχανή ξήρανσης βύνης χωρίς καπνό, η οποία κατέστησε την καπνιστή μπύρα (Rauchbier) είδος προς εξαφάνιση.