Με μια παραδοσιακή βέλγικου τύπου saison ξεκινά τη χρονιά η μικροζυθοποιία Σόλο

Κοινοποίηση:

Μια παραδοσιακή βέλγικου τύπου saison είναι η νέα ετικέτα της κρητικής μικροζυθοποιίας Σόλο. Η «Farmhouse Traditional Saison», όπως ονομάζεται, αποτελεί παραλλαγή της κλασικής της ετικέτας «Cretan Craft-Saison», εντούτοις, με βάση την ήδη θεμελιωμένη συνταγή της.

Η «Farmhouse Traditional Saison» είναι μια ετικέτα με περιεκτικότητα 6,5% ABV, που αναδύει αρώματα άνθεων, δημητριακών, στάχεων, πιπεριών αλλά και τις χαρακτηριστικές «funky» νότες των βελγικών saison. Η γεύση της παρατηρείται έντονα ξηρή, με λίγες μόνο νότες επσεριδοειδών να κάνουν διακριτικά αισθητή την παρουσία τους. Παράλληλα, είναι πλούσια ενανθρακωμένη με ένα λευκό πυκνό αφρό να παραμένει για ώρα στο ποτήρι.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση της Σόλο, οι πιο σύγχρονες μοντέρνες εκδόσεις των saison, όπως και η δική της «Cretan Craft-Saison», διακρίνονται συνήθως από ένα υψηλότερο ποσοστό σε αλκοόλ, έντονη ενανθράκωση και πλούσιο χαρακτήρα φρούτων (π.χ. πορτοκαλιού, λεμονιού-εστερικού προφίλ) και μπαχαρικών, όπως πιπεριών, λόγω της συγκεκριμένης μαγιάς που χρησιμοποιείται για την παρασκευή τους.

Η ιστορία των βελγικού τύπου saison

 Οι πρώτες αναφορές στο συγκεκριμένο είδος μπύρας εντοπίζονται περί των αρχών του 19ου αιώνα, με καταγωγή τη γαλλόφωνη περιοχή της Βαλλονίας στο Βέλγιο. Τότε ήταν κοινή πρακτική να έχουν χαμηλά επίπεδα αλκοόλ και ελαφρύ σώμα, προκειμένου να μην εξαντλούνται οι εργάτες που δούλευαν στα χωράφια.

Η παραγωγή λάμβανε χώρα, κυρίως, τον χειμώνα και καταναλώνονταν συνήθως 4 με 6 μήνες αργότερα. Με το πέρασμα των χρόνων αρκετές μπύρες τύπου saison, άρχισαν σταδιακά να ζυθοποιούνται με πρώτες ύλες που βρίσκονταν στα χωράφια, εξού και η ευρύτερη κατηγοριοποίηση τους με το στυλ των farmhouse ale.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Αναθεωρεί τους οικονομικούς της στόχους η C & C Group

Ο βρετανικός κολοσσός C & C Group αναθεώρησε τους στόχους του για επίτευξη λειτουργικών εσόδων άνω των 100 εκατομμυρίων ευρώ μεσοπρόθεσμα στην τελευταία της οικονομική ενημέρωση. Παράλληλα, ενημέρωσε ότι περιμένει τα έσοδα του οικονομικού της έτους, που ολοκληρώθηκε στις 28 Φεβρουαρίου να είναι αντίστοιχα με αυτά του 2023.

Δεκαετής συνεργασία γενημμένη στο Άμστερνταμ ανάμεσα σε Ajax και Heineken

Η Heineken θα αποτελέσει την επίσημη χορηγό μπύρας του Ajax για την επόμενη δεκαετία. Μέσω της συνεργασίας αυτής οι κορυφαίες αλκοολούχες και άνευ επωνυμίες της Heineken θα είναι αυτές που σερβίρονται αποκλειστικά στις κερκίδες της Johan Cruijff ArenA.

Προτεινόμενα