Την μπύρα ως πολιτισμικό προϊόν αναδεικνύει η συνεργατική Ντιέγο

Κοινοποίηση:

Την πεποίθηση ότι η μπύρα είναι πολιτισμικό προϊόν αναδεικνύει η νέα συνεργατική ετικέτα «Ντιέγο» της κρητικής μικροζυθοποιίας Σόλο και της gypsy νομαδικής ζυθοποιίας Sourmena Brew.

Η Ντιέγο είναι μια spicy lager ετικέτα με μοσχολέμονο και καυτερές πιπεριές chili, και το όνομα της αποτελεί ωδή στον Μεξικάνο ζωγράφο Ντιέγκο Ριβέιρα, τα έργα του οποίου απεικονίζουν σκηνές από τη ζωή των εργατών και των αγροτών, προβάλλοντας τη λαϊκή τάξη ως θεμέλιο της κοινωνίας.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση έχει ως εξής:

Καιρό τώρα ψάχναμε την ευκαιρία να πούμε δυο λόγια και να φωτογραφίσουμε τη Ντιέγο (Diego) στο «φυσικό» της περιβάλλον!

Πρόκειται για τη νέα μας συνεργατική Spicy Lager, με μοσχολέμονο και καυτερές πιπεριές chili, την οποία εμπνευστήκαμε και ζυθοποιήσαμε παρέα με τους νομάδες gypsy brewers της Sourmena Brew.

Το όνομά της αναφέρεται στον Ντιέγκο Ριβέρα (Diego Rivera), έναν από τους σημαντικότερους Μεξικανούς ζωγράφους του 20ού αιώνα. Τα έργα του απεικονίζουν σκηνές από τη ζωή των εργατών και των αγροτών, προβάλλοντας τη λαϊκή τάξη ως θεμέλιο της κοινωνίας. Το χαρακτηριστικό του ύφος συνδυάζει στοιχεία μεξικανικού μουραλισμού και σοσιαλιστικού ρεαλισμού, καθώς επηρεάστηκε τόσο από την επαναστατική τέχνη όσο και από τις κοινωνικές ιδέες της εποχής του.

Την ετικέτα φιλοτέχνησε ο @ouroboros_ofis, βασισμένος στον επανασχεδιασμό και την ανασύνθεση δύο εμβληματικών έργων του Μεξικανού ζωγράφου: των «Niño con Alcatraces» και «Niña con flores amarillas». Σε αυτά, ο Ριβέρα παρουσιάζει με ευαισθησία μορφές παιδιών από τον μεξικανικό λαό, αναδεικνύοντας την αγνότητα, την αθωότητα και τη βαθιά σύνδεσή τους με τη φύση. Παρότι πρόκειται για πιο ήρεμα και προσωπικά έργα σε σχέση με τις μεγάλες του τοιχογραφίες, εκφράζουν καθαρά τη βαθιά ανθρωπιστική και κοινωνική του ματιά, που βλέπει στο παιδί και στη γη τις ρίζες και το μέλλον ενός λαού.

Πάνω σε αυτή τη βάση, και με την πεποίθηση ότι η μπίρα είναι ένα πολιτισμικό προϊόν — φορέας δημιουργίας, συνεργασίας και συλλογικότητας — γεννήθηκε η Ντιέγο, μια μπίρα που συνδυάζει τη λατινοαμερικάνικη αισθητική με το πνεύμα αλληλοστήριξης και συνεταιρισμού των εργαζομένων των δύο ζυθοποιείων.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς στον @mr.rose_photography για την υλοποίηση αυτής της ευφάνταστης θεματικής φωτογράφησης.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Μερική πώληση επιχειρήσεων στην Ασία φαίνεται να εξετάζει η Carlsberg

Την αποποίηση ορισμένων από τις επιχειρήσεις της στην Ασία εξετάζει η Carlsberg, με την ιαπωνική εταιρεία Sapporo Holdings να εμφανίζεται ως η πιθανότερη αγοραστής, σε περίπτωση που ο δανικός κολοσσός προχωρήσει όντως σε πώληση.

Νέα δυνατή Imperial Stout παρουσιάζει η Seven Island Brewery

Η μικροζυθοποιία Seven Island Brewery ανακοίνωσε το νέο κεφάλαιο της σειράς «Dark Ages» με την καινούργια δυνατή Imperial Stout «Wicked Wizard», η οποία έχει περιεκτικότητα αλκοόλ 11% και αρώματα από cheese cake με φυστικοβούτυρο.

Καθοδική τάση για τις premium μπύρες στο πρώτο εξάμηνο 2025

Έπειτα από τέσσερα χρόνια σταθερής ανάπτυξης, ο όγκος πωλήσεων μπυρών κατηγορίας premium και πάνω μειώθηκαν στο πρώτο μισό του 2025 με αισθητές μειώσεις να παρατηρούνται σε σημαντικές αγορές όπως η Κίνα, η Βραζιλία και οι ΗΠΑ, αλλά με μικρότερες αγορές να προσφέρουν μια χαραμάδα αισιοδοξίας, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία IWSR.

Προτεινόμενα

Η Heineken άνοιξε νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στη Βραζιλία

Η Heineken άνοιξε ένα νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στην περιοχή Minas Gerais στη Βραζιλία. Το ζυθοποιείο του Ολλανδικού κολοσσού αποτελεί μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις του στην περιοχή, καθώς η εταιρεία στοχεύει στο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το παγκόσμιο αντίκτυπο της.

Συνεργασία με άρωμα Hollywood, παντρεύουν μπύρα με καφέ Tom Holland και Robert Downey Jr.

Οι αστέρες του Χόλιγουντ, Tom Holland και Robert Downey Jr. ανακοίνωσαν ότι προχωρούν μια συνεργασία που συνδυάζει την μη αλκοολούχα μπύρα και τον καφέ. Η πρωτοβουλία αυτή προέκυψε από τη μακροχρόνια φιλία των δύο ηθοποιών και συνδυάζει τη μάρκα Bero του Tom Holland με την εταιρεία Happy Coffee του Robert Downey Jr.