Γερμανική πόλη προσελκύει τους κατοίκους να ψηφίσουν προσφέροντας μπύρα

Κοινοποίηση:

Με τη μπύρα ως δέλεαρ η πόλη Duisburg στη Γερμανία προσπαθεί να πείσει τους περίπου 500 χιλιάδες κατοίκους της να παρευρεθούν στις κάλπες ενόψει των εκλογών της 23 Φλεβάρη.

Πιο συγκεκριμένα, προκειμένου να αντιμετωπίσει το πρόβλημα της χαμηλής συμμετοχής των cηφοφόρων, η πόλη που βρίσκεται στην κοιλάδα του Ρήνου συνεργάζεται με τους διοργανωτές τοπικού φεστιβάλ της περιοχής προσφέροντας ετικέτες pilsner σε όσους προσέλθουν από νωρίς στα εκλογικά κέντρα.

Σύμφωνα με δηλώσεις του δημάρχου της πόλης, Martin Murrack στο Politico, η τοπική επωνυμία Konig Pilsner, που ιδρύθηκε το μακρινό 1858 στο Duisburg, έχει ιδιαίτερο συναισθηματικό δέσιμο με τους κατοίκους της περιοχής. Προκειμένου να την απολαύσουν δωρεάν, οι ψηφοφόροι δεν έχουν παρά να παρευρεθούν στα εκλογικά κέντρα το Σάββατο 15 Φεβρουαρίου, μεταξύ 10:00-14:00. Πέρα από τις κλασικές Pilsner, για όσους το επιθυμούν θα υπάρχουν επιλογές άνευ αλκοόλ και αναψυκτικά, καθώς και φαγητό.

Η αγάπη των Γερμανών για την μπύρα είναι παγκοσμίως γνωστή, και αυτήν αποσκοπεί να εκμεταλλευτεί η διοίκηση της πόλης. Το 2023, οι κάτοικοι της χώρας της Κεντρικής Ευρώπης κατανάλωσαν κατά μέσο όρο 88 λίτρα ανά άτομο το 2023, νούμερο χαμηλότερο μόνο από το αντίστοιχο της Τσεχίας και της Αυστρίας στη Γηραιά Ήπειρο.

Σε συνέχεια των δηλώσεων του στο Politico, ο Murrack τόνισε ότι η ιδέα για την εν λόγω πρωτοβουλία βρισκόταν για αρκετό καιρό στα σκαριά, με τη διοίκηση της πόλης να αναζητά τρόπους να προσεγγίσει τους νεότερους ψηφοφόρους, οι οποίοι δεν ασχολούνται με τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης και που καταναλώνουν αρκετό χρόνο στα social media. Η ιδιαίτερη καμπάνια της πόλης έχει τραβήξει το ενδιαφέρον ακόμα και των κορυφαίων μέσων ενημέρωσης της χώρας, μεταξύ αυτών και η Bild.

Άξιο αναφοράς είναι ότι αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η πόλη προσπαθεί να δελεάσει τους ψηφοφόρους με μπύρα, αφού στις περσινές ευρωεκλογές είχε επιχειρήσει κάτι παρόμοιο προσφέροντας μη αλκοολούχες ετικέτες σε όσους προσέρχονταν στις κάλπες νωρίς, δίχως, όμως αποτέλεσμα. Στις γερμανικές εκλογές του 2021, μόλις το 68% των εγγεγραμμένων ψηφοφόρων άσκησε το εκλογικό του δικαίωμα, με ένα κέντρο μάλιστα να σημειώνει τη χαμηλότερη προσέλευση στη χώρα με μόλις 63%. Εντούτοις, ο Murrack διατηρεί την αισιοδοξία του πως αυτή τη φορά τα αποτελέσματα της καμπάνιας θα είναι θετικότερα.

Πληροφορίες από Politico

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Eπετειακή «Μπάρλεϋ» από Alea Brewing και Sourmena Brew

Μια φιλανθρωπική επετειακή έκδοση της Session IPA «Μπάρλεϋ» αφιερωμένη σε φιλοζωικές οργανώσεις παρουσιάζουν οι μικροζυθοποιίες Alea Brewing Co. και Sourmena Brew σε συνεργασία με το Stray Dogs Beer Concept.

Η Modelo προχωρά σε επενδύσεις εκσυγχρονισμού των εγκαταστάσεων της στο Μεξικό ύψους 3,17 δισ. ευρώ

Σε επενδύσεις ύψους άνω των 3,17 δισ. ευρώ για εκσυγχρονισμό των εργοστασίων και των καταστημάτων της στο Μεξικό προχωρά η Grupo Modelo, παραγωγός της επωνυμίας Corona, αψηφώντας τις εμπορικές εντάσεις της χώρας της Λατινικής Αμερικής με τις ΗΠΑ.

Επεκτείνει την παρουσία της στο τένις η Stella Artois, επίσημη μπύρα του ATP Tour ως το 2028

Επίσημη μπύρα και Gold Partner του ATP Tour θα είναι ως και το 2028 η premium επωνυμία της AB InBev, Stella Artois. Στα πλαίσια της συνεργασίας αυτής συμπεριλαμβάνονται αρκετές από τις κορυφαίες διοργανώσεις τένις, όπως τα Nitto ATP Finals στο Τορίνο.

Προτεινόμενα

Μέχρι το 2032 επεκτείνεται η παρουσία της κορυφαίας ζυθοποιίας Ab InBev στους Ολυμπιακούς Αγώνες

Μέχρι και το 2032 θα βρίσκονται στους Ολυμπιακούς Αγώνες οι ετικέτες της κορυφαίας ζυθοποιίας παγκοσμίως από άποψη πωλήσεων AB InBev, όπως αποκάλυψε η Ολυμπιακή Επιτροπή

Στα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ η αξία των εξαγωγών μπύρας ΕΕ προς τρίτες χώρες το 2024

Στα 29,8 δισ. ευρώ ανήλθε η αξία των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών της ΕΕ προς τρίτες χώρες για το 2024,  με την μπύρα να είναι η τρίτη σημαντικότερη κατηγορία από άποψη αξίας με μερίδιο 11,5% (3,4 δισ. ευρώ) επί του συνόλου, σύμφωνα με στοιχεία της Κομισιόν. Η συνολική αξία των εξαγωγών είναι οριακά μικρότερη από τα 30 δισ. ευρώ του 2023.

Γκρεμίζονται οι γερμανικές εξαγωγές μπύρας, άνοδος για άνευ ετικέτες στην εγχώρια αγορά

Μειωμένες κατά 6% σε σχέση με τα προ δεκαετίας επίπεδα ήταν οι εξαγωγές μπύρας της Γερμανίας το 2024, οι οποίες ανήλθαν στα 1,45 δισ. λίτρα έναντι 1,54 δισ. λίτρων το 2014, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η Ομοσπονδιακή Στατιστική Υπηρεσία (Destatis) την Τρίτη 22 Απριλίου. Παρότι οι παραδοσιακές μπύρες κινούνται καθοδικά, εντός των γερμανικών συνόρων παρατηρείται σημαντική αύξηση πωλήσεων για τις μη αλκοολούχες ετικέτες.