Στο λανσάρισμα Madri Exceptional άνευ αλκοόλ προχωρά η κορυφαία παραγωγός Molson Coors

Κοινοποίηση:

Στον χώρο των μη αλκοολούχων αλκοόλ επενδύει η κορυφαία αμερικανική ζυθοποιία Molson Coors, με την εταιρεία να προχωρά στο λανσάρισμα μιας ετικέτας Madri lager χωρίς αλκοόλ.

Πρόκειται για την πρώτη φορά που η Madri Exceptional διατίθεται σε εκδοχή χωρίς αλκοόλ, με την marketing controller της εταιρείας, Sophie Mitchell να αναφέρει ότι η Madri προχώρησε στη συγκεκριμένη απόφαση, αφού οι καταναλωτές όλο και περισσότερο ζητούν μη αλκοολούχες εκδοχές των αγαπημένων τους ετικετών.  Συμπληρώνοντας τις δηλώσεις τις ανέφερε ότι «Με την Madri Exceptional να εξελίσσεται ταχύτατα σε πρώτη δύναμη της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας ήταν μονόδρομος για μας να λανσάρουμε μια εκδοχή της χωρίς αλκοόλ».

Με τη σειρά του ο υπεύθυνος του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης  και καινοτομίας της Molson Coors, η Madri Exceptional 0.0% είναι «τραγανή και δροσιστική» και «γεμάτη από γεύσεις και αρώματα», λόγω των τεχνολογιών τελευταίας γενιάς που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή της.

Άξιο αναφοράς είναι ότι παρότι συχνά διαφημίζεται με το σλόγκαν «El Alma De Madrid», ήτοι «Η ψυχή της Μαδρίτης» η Madri δεν έχει καμιά απολύτως σχέση με την Ισπανική πρωτεύουσα, αλλά αντιθέτως παράγεται στη μονάδα παραγωγής της Molson Coors στο Yorkshire, όπου παράγονται και άλλες κορυφαίες επωνυμίες της Molson Coors, όπως η Carling, η Coors Pravha και η Staropramen. Ωστόσο, η συνταγή της Madri δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη ζυθοποιία La Sagra Brewery, η οποία εδρεύει κοντά στη Μαδρίτη.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Παρέμεινε σταθερή η παραγωγή μπύρας των κορυφαίων ζυθοποιίων παγκοσμίως το 2024

Περίπου 1, 638 δισ. εκατόλιτρα παρήγαγαν το 2024 οι 40 κορυφαίοι παραγωγοί μπύρας παγκοσμίως, σύμφωνα με την έκθεση αγοράς της γερμανικής εταιρείας εμπορίας λυκίσκων BarthHaas για την περίοδο 2024/25. Ο όγκος αυτός είναι κατά 0,6% χαμηλότερος από τον αντίστοιχο περσινό (1,648 δισ. εκατόλιτρα).

Χαμηλές πτήσεις για την Carlsberg στο α’ εξάμηνο 2025, προβλέψεις για ετήσια άνοδο κερδών 3-5%

Η Carlsberg δεν πέτυχε τους στόχους της για τα εξαμηνιαία κέρδη και τον όγκο πωλήσεων. Παράλληλα, ο κολοσσός της μπύρας προειδοποίησε ότι δεν αναμένει βελτίωση του καταναλωτικού περιβάλλοντος για το υπόλοιπο του 2025.

Προτεινόμενα

Μπύρες για όλα τα γούστα παρέχει στους Έλληνες ζυθόφιλους η Μεσσηνιακή Ζυθοποιία

Η Μεσσηνιακή Ζυθοποιία (Mani Brewery) δημοσίευσε έναν οδηγό που θα βοηθήσει τους καταναλωτές να επιλέξουν την μπύρα που ταιριάζει περισσότερο στις προτιμήσεις τους, με τις αφιλτράριστες σειρές της Nema και Neda να είναι αυτές που ξεχωρίζουν.