Στο λανσάρισμα Madri Exceptional άνευ αλκοόλ προχωρά η κορυφαία παραγωγός Molson Coors

Κοινοποίηση:

Στον χώρο των μη αλκοολούχων αλκοόλ επενδύει η κορυφαία αμερικανική ζυθοποιία Molson Coors, με την εταιρεία να προχωρά στο λανσάρισμα μιας ετικέτας Madri lager χωρίς αλκοόλ.

Πρόκειται για την πρώτη φορά που η Madri Exceptional διατίθεται σε εκδοχή χωρίς αλκοόλ, με την marketing controller της εταιρείας, Sophie Mitchell να αναφέρει ότι η Madri προχώρησε στη συγκεκριμένη απόφαση, αφού οι καταναλωτές όλο και περισσότερο ζητούν μη αλκοολούχες εκδοχές των αγαπημένων τους ετικετών.  Συμπληρώνοντας τις δηλώσεις τις ανέφερε ότι «Με την Madri Exceptional να εξελίσσεται ταχύτατα σε πρώτη δύναμη της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας ήταν μονόδρομος για μας να λανσάρουμε μια εκδοχή της χωρίς αλκοόλ».

Με τη σειρά του ο υπεύθυνος του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης  και καινοτομίας της Molson Coors, η Madri Exceptional 0.0% είναι «τραγανή και δροσιστική» και «γεμάτη από γεύσεις και αρώματα», λόγω των τεχνολογιών τελευταίας γενιάς που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή της.

Άξιο αναφοράς είναι ότι παρότι συχνά διαφημίζεται με το σλόγκαν «El Alma De Madrid», ήτοι «Η ψυχή της Μαδρίτης» η Madri δεν έχει καμιά απολύτως σχέση με την Ισπανική πρωτεύουσα, αλλά αντιθέτως παράγεται στη μονάδα παραγωγής της Molson Coors στο Yorkshire, όπου παράγονται και άλλες κορυφαίες επωνυμίες της Molson Coors, όπως η Carling, η Coors Pravha και η Staropramen. Ωστόσο, η συνταγή της Madri δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη ζυθοποιία La Sagra Brewery, η οποία εδρεύει κοντά στη Μαδρίτη.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Για τέταρτη διαδοχική χρονιά στη λίστα κορυφαίων εργοδοτών παγκοσμίως η Carlsberg

Για τέταρτη διαδοχική χρονιά η Carlsberg συμπεριλαμβάνεται στη λίστα κορυφαίων εργοδοτών «Forbes’ World’s Best Employers». Η επιλογή πραγματοποιείται βάσει αξιολόγησης των εργοδοτών από τους υπαλλήλους