Στερεύουν ξανά τα αποθέματα Guinness ενόψει καλοκαιριού, συναγερμός σε τουριστικούς προορισμούς

Κοινοποίηση:

Τα αποθέματα της μπύρας Guinness στην αγορά της Mallorca και άλλους τουριστικούς προορισμούς φαίνεται να στερεύουν, την ώρα που ετοιμάζονται να υποδεχτούν χιλιάδες Βρετανών τουριστών, ανάμεσα στους οποίους η εν λόγω ετικέτα είναι ανάρπαστη. Αυτή είναι η δεύτερη φορά, μετά τις ελλείψεις του χειμώνα που η Guinness δυσκολεύεται να ανταποκριθεί στη ζήτηση των καταναλωτών.

Κατά την Diageo, η Guinness είναι πιο δημοφιλής από ποτέ τόσο στην Ευρώπη, όσο και στο Ηνωμένο Βασίλειο, γεγονός που ώθησε την εταιρεία στο να επενδύσει περίπου 195 εκατ. ευρώ στη νέα ζυθοποιία της στο Kildare προκειμένου να μπορέσει να ανταποκριθεί στην αυξημένη ζήτηση. Μάλιστα, η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Diageo, Debra Crew, πρόσφατα χαρακτήρισε σε δηλώσεις της «εντυπωσιακή» την ανάπτυξη της εταιρείας, δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στο γεγονός ότι η εταιρεία βλέπει άνοδο των πωλήσεων της, την ώρα που στο σύνολο της η παγκόσμια βιομηχανία μπύρας κινείται καθοδικά. Συμπληρώνοντας τις δηλώσεις της η Crew υποστήριξε ότι «Το περασμένο έτος η ζήτηση για την Guinness ήταν πέρα από κάθε προηγούμενο, μ’ αποτέλεσμα να ξεπουλήσουμε όλα μας τα αποθέματα. Δουλεύουμε σκληρά για να μπορέσουμε να αυξήσουμε την παραγωγή σύντομα και να δώσουμε τα προϊόντα μας και πάλι στους πελάτες μας».

Ενδεικτικό της αυξημένης ζήτησης για Guinness είναι το γεγονός ότι στις τέσσερις βδομάδες μέχρι και το Νοέμβριο του 2023, οι πωλήσεις της συγκεκριμένης μπύρας αυξήθηκαν κατά περίπου 20% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Τον περασμένο χειμώνα, η Diageo δεν μπόρεσε να ανταποκριθεί στη μεγάλη ζήτηση για την εν λόγω ετικέτα, γεγονός που οδήγησε σε εκκωφαντική αύξηση των πωλήσεων της επωνυμίας της Heineken, Murphy’s Irish Stout, της τάξεως του 632%.

Σημαντικός παράγοντας για την αυξημένη ζήτηση των καταναλωτών για ετικέτες Guinness, ήταν και η άκρως πετυχημένη καμπάνια «split the G», η οποία έγινε viral στα social media, με πολλούς καταναλωτές να μαγνητοσκοπούν τον εαυτό τους να πίνει τον αφρό της μπύρας μέχρι αυτός να ευθυγραμμιστεί ακριβώς στο κέντρο του «G» στην πίντα τους.

Τέλος, η μη-αλκοολούχα Guinness 0.0 έχει αναπτυχθεί σε μια από τις πιο ισχυρές σε ζήτηση μπύρα στη βρετανική αγορά.

Πληροφορίες από Drinks Businness

 

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Σε πρωταγωνιστικό ρόλο οι μπύρες άνευ στην αγορά αλκοολούχων ως το 2034

Αύξηση που αγγίζει τα 29,5 δισ. ευρώ προβλέπει η κορυφαία εταιρεία παροχής δεδομένων IWSR για την παγκόσμια βιομηχανία αλκοολούχων ποτών έως και το 2034. Η ανάπτυξη αυτή μεταφράζεται σε ποσοστό +3% για την περίοδο αναφοράς 2024-2034 στις μεγαλύτερες αγορές παγκοσμίως, με τις μη αλκοολούχες και τις premium μπύρες να αποτελούν σημαντικό παράγοντα αυτής της ανάπτυξης.

Μπύρα από 100% αναγεννητικά καλλιεργημένο κριθάρι παρουσιάζει η Carlsberg

Την μπύρα «Grobund» από 100% αναγεννητικά καλλιεργημένες βύνες κριθαριού θα παρουσιάσει στο φεστιβάλ Folkemødet ο δανέζικος κολοσσός της μπύρας Carlsberg. Αυτή είναι η πρώτη μπύρα αυτού του είδους στη Δανία, ενώ από την επόμενη χρονιά όλες οι μπύρες της εταιρείας θα παράγονται από αναγεννητικά καλλιεργημένες βύνες κριθαριού με περισσότερα από 100 εκατ. λίτρα μπύρας.

Προτεινόμενα

Στρατηγικές συνεργασίες της Heineken για επίτευξη των μακροπρόθεσμων κλιματικών της στόχων

Σε τρεις νέες στρατηγικές συνεργασίες προχώρησε η Heineken, σε μια απόπειρα να εκμηδενίσει τους ρύπους των ζυθοποιείων της μέχρι το 2030. Συγκεκριμένα, η κορυφαία παραγωγός

Η βιομηχανία μπύρας της Γερμανίας αναζητά λύσεις στον αντίκτυπο της κλιματικής αλλαγής

Λυκίσκους ανθεκτικούς στην κλιματική αλλαγή εξετάζει η Γερμανία, με την πρώτη δύναμη της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας να καλλιεργεί πειραματικά νέα φυτά εντός ενός θερμοκηπίου που

Αυστηρότερη νομοθεσία ένδειξης προέλευσης αντί δασμών προτείνει στις ΗΠΑ η Diageo

Την αυστηρότερη νομοθεσία σχετικά με την προέλευση των εισαγόμενων προϊόντων ως εναλλακτική απέναντι στην επιβολή δασμών προτάσσει στην κυβέρνηση των ΗΠΑ ο όμιλος αλκοολούχων ποτών, Diageo.