Η ΕΖΑ φέρνει αποκλειστικά στην Ελλάδα τις ιστορικές ιταλικές ετικέτες της ζυθοποιίας Menabrea

Κοινοποίηση:

Η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ) ανακοίνωσε την έναρξη της στρατηγικής της συνεργασίας για την αποκλειστική διανομή στην Ελλάδα των ετικετών της ιστορικής ιταλικής ζυθοποιίας MENABREA.

Πιστή στην αποστολή της να προσφέρει στους Έλληνες καταναλωτές μπύρες υψηλής ποιότητας και ξεχωριστού χαρακτήρα, η ΕΖΑ εμπλουτίζει το διεθνές της portfolio με την La 150° Bionda, την εμβληματική premium lager της MENABREA.

Η MENABREA La 150° Bionda ξεχωρίζει για το λαμπερό ξανθό χρώμα, τον πλούσιο και σταθερό αφρό, τη μαλακή, ισορροπημένη γεύση με περιεκτικότητα 4,8% σε αλκοόλ. Ζυθοποιείται με φυσικό αλπικό νερό και εκλεκτές πρώτες ύλες, ακολουθώντας μια παραδοσιακή συνταγή που αντανακλά τη ζυθοποιητική δεξιοτεχνία πέντε γενεών.

Η συνεργασία ενισχύει δυναμικά το διεθνές χαρτοφυλάκιο της ΕΖΑ, αντανακλώντας τη στρατηγική της εταιρείας να προσφέρει κορυφαίες ετικέτες που αναβαθμίζουν την εμπειρία του καταναλωτή στην ελληνική αγορά

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Παραμένουν αισιόδοξοι παρά τους δασμούς ΗΠΑ οι κολοσσοί της ευρωπαϊκής μπύρας

Αισιόδοξοι ότι θα ακολουθήσουν τροχιά ανάπτυξης παρά την απειλή των δασμών των ΗΠΑ παραμένουν οι μεγαλύτεροι παραγωγοί μπύρας της Ευρώπης, έπειτα από τις ικανοποιητικές τους αποδόσεις στο α’ τρίμηνο του 2025.

Συνεχίζουν να ανθίζουν οι ελληνικές μικροζυθοποιίες, σύντομα εκσυγχρονισμός της νομοθεσίας

Μικρές και μεγάλες ελληνικές -και όχι μόνο- ζυθοποιίες ένωσε το δεύτερο World of Beer Festival που διοργανώθηκε από την Forum ΑΕ υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών στην Τεχνόπολη Αθηνών μεταξύ 9-11 Μαΐου. Στο χώρο του φεστιβάλ επικρατούσε μια διάχυτη αισιοδοξία ότι η εγχώρια craft σκηνή θα συνεχίσει να μεγαλώνει και το 2025, την οποία μετέδωσαν στο Beer and Brunch οι παραγωγοί, ωστόσο δεν έλλειψαν και οι πιο συγκρατημένες απόψεις.

Προτεινόμενα

Καθιερώνεται η μπύρα χωρίς αλκοόλ, στοίχημα η κατάκτηση της γεύσης

Την ραγδαία άνοδο της μπύρας χωρίς αλκοόλ μέσα στην επόμενη δεκαετία προβλέπει έρευνα αγοράς, σύμφωνα με την οποία βασικό «στοίχημα» για τους παίκτες του κλάδου αποτελεί η βελτίωση της γεύσης,