Περνάει δύσκολα η βελγική ζυθοποιία, περαιτέρω πτώση 2,1% της κατανάλωσης

Κοινοποίηση:

Ο βελγικός τομέας ζυθοποιίας αντιμετώπισε μια ακόμη δύσκολη χρονιά το 2024, με μείωση της εγχώριας κατανάλωσης λόγω οικονομικών πιέσεων, αυξανόμενο Η κατανάλωση μπύρας στο Βέλγιο συνέχισε την πτωτική της τάση το 2024, γράφοντας απώλειες 2,1%, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Βελγική Ομοσπονδία Ζυθοποιών.

Ενώ αυτή η μείωση είναι λιγότερο απότομη από την πτώση 6% το 2023, έχει συμβάλει σε μείωση σχεδόν 20% την τελευταία δεκαετία. Τόσο τα μπαρ και τα εστιατόρια (μείωση 2,9%) όσο και τα καταστήματα λιανικής (μείωση 1,5%) παρουσίασαν μειωμένες πωλήσεις. Το κλείσιμο έξι ζυθοποιείων πέρυσι, μειώνοντας το σύνολο σε 411, αντικατοπτρίζει αυτές τις προκλήσεις.

Οι εξαγωγές, οι οποίες προηγουμένως αντιστάθμιζαν την πτώση των εγχώριων πωλήσεων, μειώθηκαν επίσης κατά 3,4% το 2024 (αν και λιγότερο από την πτώση 7,5% το 2023). Παρά τις δυσκολίες αυτές, η βελγική μπύρα παραμένει ένα δημοφιλές εξαγώγιμο προϊόν, με το 70% της παραγωγής να πωλείται διεθνώς.

Ωστόσο, η βελγική ζυθοποιία επιδεικνύει ανθεκτικότητα και προσαρμοστικότητα, κάτι που είναι εμφανές στην επένδυση των 178 εκατομμυρίων ευρώ το 2024. Αυτή η επένδυση επικεντρώθηκε στον εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων, στη βελτίωση της βιωσιμότητας και στην τοπική προμήθεια συστατικών.

Οι ζυθοποιίες υιοθετούν ολοένα και περισσότερο φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές, όπως η επαναχρησιμοποίηση υποπροϊόντων και οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Επιπλέον, ο τομέας παραμένει σημαντικός οικονομικός παράγοντας, προσθέτοντας περίπου 4 δισεκατομμύρια ευρώ (1% του ΑΕΠ) στη βελγική οικονομία.

Κοινωνική Ευθύνη

Οι Βέλγοι ζυθοποιοί επιδεικνύουν επίσης κοινωνική ευθύνη, όπως αντικατοπτρίζεται στις ενημερωμένες οδηγίες διαφήμισης αλκοόλ, στην έναρξη της καμπάνιας «Να είστε υπεύθυνοι» και στη συνεχή επέκταση των επιλογών μη αλκοολούχων μπυρών το 2024.

Αυτή η αύξηση των επιλογών μη αλκοολούχων ποτών αντιτίθεται στη γενική πτωτική τάση και δείχνει την ανταπόκριση του κλάδου στις εξελισσόμενες κοινωνικές αξίες.

Η Βελγική Ομοσπονδία Ζυθοποιών έχει προτρέψει τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να δημιουργήσουν ένα σταθερό και προβλέψιμο επιχειρηματικό περιβάλλον για να ενθαρρύνουν τη συνέχιση των επενδύσεων στην καινοτομία, τη βιωσιμότητα και την ποιότητα, δεδομένων των τρεχουσών οικονομικών αβεβαιοτήτων. Υποστηρίζουν την ιεράρχηση των προσπαθειών κατά της κατάχρησης αλκοόλ χωρίς να στοχεύεται άδικα όλη η κατανάλωση μπύρας και την προώθηση μιας λογικής, λεπτομερούς συζήτησης βασισμένης σε ακριβείς πληροφορίες και όχι σε συναισθηματική ρητορική.

Ο Krishan Maudgal, διευθυντής της Ομοσπονδίας Βελγικών Ζυθοποιών, σχολίασε: «Η σταθερότητα και ένα προβλέψιμο επιχειρηματικό κλίμα είναι απαραίτητα για να διασφαλιστεί ένα βιώσιμο μέλλον για τον τομέα μας. Ως εκ τούτου, καλούμε ξεκάθαρα τη νέα ομοσπονδιακή κυβέρνηση να εγγυηθεί την ασφάλεια δικαίου και να μην επιβάλει πρόσθετα κανονιστικά βάρη στην μπύρα ή στο αλκοόλ γενικότερα. «Με περισσότερα από 400 ζυθοποιεία σταθερά εγκατεστημένα στις περιοχές μας, οι ζυθοποιοί μας πρέπει να έχουν τον χώρο που χρειάζονται για να συνεχίσουν να καινοτομούν και να λειτουργούν βιώσιμα».

Πηγή: esmmagazine.com

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Νέα τριλογία Wild Ale αποκάλυψε η μικροζυθοποιία Seven Island

Πέντε χρόνια μετά από την πρώτη της Wild Ale η μικροζυθοποιία Seven Island ανακοίνωσε την νέα της τριλογία «The Forbidden Eden». Η πρώτη ετικέτα της τριλογίας είναι μια μπύρα που ωριμάζει επί 18 μήνες σε δρύινα βαρέλια και διακρίνεται από αρώματα και γεύση αγριοκέρασου και βατόμουρου, τα οποία δίνουν στην ετικέτα το χαρακτηριστικό της ρουμπινί χρώμα. Η δυνατή ετικέτα έχει περιεκτικότητα αλκοόλ 7,5%.

Με μια stong bitter ετικέτα έκανε ποδαρικό το νέο ζυθοποιείο της Μυτιληνιάς Sigri Brewery

Η stong bitter ετικέτα «To Know Us Bitter» αποτελεί την πρώτη μπύρα που παράχθηκε στο ζυθοποιείο της Sigri Brewery. Η νέα ετικέτα της μικροζυθοποιίας από την Μυτιλήνη διαθέτει περιεκτικότητα αλκοόλ 6% και θα διατίθεται σε κουτάκι 440ml και σε βαρέλι.

Προτεινόμενα

Δύο νέες ετικέτες της μπύρας Trooper ανακοίνωσαν οι Iron Maiden

Δύο νέες ετικέτες της μπύρας Trooper ανακοίνωσαν οι Iron Maiden, στα πλαίσια της περιοδείας τους The Future Past Tour, με τους Αυστραλούς φαν του συγκροτήματος να είναι οι πρώτοι που θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τις ολοκαίνουργιες «Future Past» και «Strange Land».

Περιορισμένης έκδοσης πλήρως «ηλεκτρική» μπύρα λανσάρουν Carlsberg και Einride

Στο λανσάρισμα μιας περιορισμένης έκδοσης μη αλκοολούχας ετικέτας που παρασκευάζεται με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και μεταφέρεται από πλήρως ηλεκτρικά μέσα αξιοποιώντας τεχνολογία AI προχωρούν η

Την ένωση της ιστορίας με το παρόν επιδιώκει η Ημέρα Διατήρησης της Καπνιστής Μπύρας

Την διάσωση της καπνιστής μπύρας επιχειρεί η εταιρεία Schlenkerla, καθιερώνοντας την 23η Ιουλίου, ως Ημέρα Διατήρησης της Καπνιστής Μπύρας. Η επιλογή της ημερομηνίας δεν είναι τυχαία καθώς σηματοδοτεί την ημέρα που κατασκευάστηκε η πρώτη μηχανή ξήρανσης βύνης χωρίς καπνό, η οποία κατέστησε την καπνιστή μπύρα (Rauchbier) είδος προς εξαφάνιση.

Τέλος η ζυθοποιία της Heineken στο Βιετνάμ λόγω μείωσης της ζήτησης

Η Heineken, η δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο, πρόκειται να κλείσει ένα από τα ζυθοποιεία της στο Βιετνάμ λόγω της μειωμένης ζήτησης και των αλλαγών στα καταναλωτικά πρότυπα στη χώρα. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι η εγκατάσταση στην κεντρική επαρχία Κουάνγκ Ναμ θα αναστείλει τη λειτουργία της από αυτόν τον μήνα.