Οι Γερμανοί ζυθοποιοί στρέφονται σε μη αλκοολούχες και παραδοσιακές ετικέτες για να κερδίσουν τους καταναλωτές

Κοινοποίηση:

Σε μεταβατική φάση βρίσκεται η βιομηχανία ζύθου της Γερμανίας, με τις μη αλκοολούχες μπύρες και ετικέτες με ιστορία και παράδοση, όπως αφιλτράριστες Zwickel ή θολές Kellerbier να είναι αυτές που κερδίζουν το ενδιαφέρον των εγχώριων καταναλωτών. Κυριότερος λόγος για αυτήν την αλλαγή είναι ότι η εγχώρια κατανάλωση πέφτει, με τους Γερμανούς ζυθοποιούς να αναγκάζονται να ακολουθήσουν τις νέες παγκόσμιες τάσεις.

Η μειωμένη κατανάλωση μπύρας στη Γερμανία είναι ήδη αισθητή από πέρυσι, με την ζήτηση για εγχώριες μπύρες να είναι χαμηλή ανάμεσα στους καταναλωτές της χώρας. Αυτό επιβεβαιώνει και έρευνα της σελίδας Deutschland.de, σύμφωνα με την οποία παρότι οι παραδοσιακές ποικιλίες μπύρες παραδοσιακά είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στη Γερμανία, η κατανάλωση τους πέφτει, με το κοινό να στρέφεται σταδιακά σε μη αλκοολούχες εκδοχές.

Μάλιστα, βάσει στοιχείων της Ένωσης Γερμανών Ζυθοποιών, οι πωλήσεις μπυρών άνευ έχουν υπερδιπλασιαστεί στη διάρκεια των τελευταίων 20 ετών. Σύμφωνα, με την Ένωση Γερμανών Ζυθοποιών, οι παραγωγοί τις χώρας πλέον προσπαθούν να προσαρμοστούν στην αλλαγή αυτή, προκειμένου να μην «χάσουν το τραίνο». Ο πρόεδρος της ένωσης, Christian Weber σε δηλώσεις του σχετικά με την μεταβατική φάση που βρίσκεται η σκηνή του γερμανικού ζύθου, ανέφερε ότι για την ανάπτυξη των μη αλκοολούχων ετικετών παίζει καθοριστικό ρόλο η δημιουργικότητα που έχουν επιδείξει οι παραγωγοί.

Όπως προαναφέρθηκε, πέρα από τις μη αλκοολούχες ετικέτες, πολλοί ζυθοποιοί στρέφονται σιγά σιγά προς την παράδοση, με τις αφιλτράριστες Zwickel, τις θολές Kellerbier ή ακόμα και ιστορικές τοπικές μπύρες που παράγονται με ντόπιο κριθάρι και παραδοσιακές μεθόδους παραγωγής να κάνουν σιγά σιγά την επανεμφάνιση τους. Αυτή η τάση είναι κάτι το πολύ ενθαρρυντικό κατά τον Weber που σε πρόσφατη συνέντευξη του σε γερμανικό κλαδικό μέσο ενημέρωσης υποστήριξε ότι «Κατά τη γνώμη μου, αυτές οι ζυθοποιίες έχουν πετύχει κάτι το πραγματικά αξιοθαύμαστο. Έχουν επαναφέρει πολλές ποικιλίες και είδη μπύρας που με την πάροδο του χρόνου είχαν βρεθεί στην αφάνεια. Αυτό είναι κάτι που θα έχει μακροχρόνιο αντίκτυπο».

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Περιορισμένης έκδοσης παγωτό λανσάρουν Guinness και Van Leeuwen

Στο λανσάρισμα ενός περιορισμένης έκδοσης παγωτού προχωρά η Guinness σε συνεργασία με τη γαλακτοβιομηχανία Van Leeuwen. Η συνεργασία αποτελεί φόρο τιμής στις διαφημίσεις «Lovely Day for Guinness» της ζυθοποιίας που κυκλοφορούσαν τη δεκαετία του 1950, αλλά παράλληλα κατά την κορυφαία επωνυμία μπύρας της Diageo αποτελεί και ένα νέο τρόπο για τους καταναλωτές να απολαύσουν την αγαπημένη τους Imperial Stout.

Αυξημένα κέρδη στο πρώτο εξάμηνο 2025 σημείωσε η Heineken, σταθερές οι προβλέψεις για το σύνολο του έτους

Αυξημένα κατά 7,4% παρουσιάζονται τα κέρδη του κολοσσού της μπύρας Heineken στο α’ εξάμηνο 2025. Το επίπεδο της αύξησης είναι οριακά υψηλότερο  από τις προβλέψεις των ειδικών για άνοδο 7%, με την εταιρεία να αποδίδει την ανάπτυξη αυτή στις ικανοποιητικές επιδόσεις σε χώρες όπως η Αφρική και η Ασία, αλλά και σε πρακτικές για μείωση κόστους.

Προτεινόμενα

Ακάθεκτη συνεχίζει την πορεία της η κορυφαία ζυθοποιός AB InBev

Χαμόγελα πρέπει να δημιουργεί στους επενδυτές της AB InBev η οικονομική της έκθεση για το δεύτερο τρίμηνο, με την κορυφαία βέλγικη ζυθοποιεία να ξεπερνά τις προβλέψεις των αναλυτών, σημειώνοντας μια άνοδο 10,2% στα κέρδη της, έναντι των εκτιμώμενου 8,3%, την ώρα που οι βασικοί ανταγωνιστές της φαίνεται να δυσκολεύονται να ανταπεξέλθουν στα προβλήματα της αγοράς.

Σε πρωταγωνιστικό ρόλο οι μπύρες άνευ στην παγκόσμια αγορά αλκοολούχων ποτών ως το 2034

Αύξηση που αγγίζει τα 29,5 δισ. ευρώ προβλέπει η κορυφαία εταιρεία παροχής δεδομένων IWSR για την παγκόσμια βιομηχανία αλκοολούχων ποτών έως και το 2034. Η ανάπτυξη αυτή μεταφράζεται σε ποσοστό +3% για την περίοδο αναφοράς 2024-2034 στις μεγαλύτερες αγορές παγκοσμίως, με τις μη αλκοολούχες και τις premium μπύρες να αποτελούν σημαντικό παράγοντα αυτής της ανάπτυξης.

Στα 31,3 δισ. ευρώ θα φτάσει η αξία της ευρωπαϊκής αγοράς μπύρας ως το 2035 σύμφωνα με νέα έρευνα

Στα περίπου 31,3 δισ. ευρώ αναμένεται να φτάσει η αξία της αγοράς μπύρας της Ευρωπαϊκής Ένωσης ως το 2035, ακολουθώντας ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως του 1,6% για την περίοδο αναφοράς 2024 ως το 2035, βάσει νέας μελέτης της ερευνητικής εταιρείας IndexBox.