Στο λανσάρισμα ενός περιορισμένης έκδοσης παγωτού προχωρά η Guinness σε συνεργασία με τη γαλακτοβιομηχανία Van Leeuwen. Η συνεργασία αποτελεί φόρο τιμής στις διαφημίσεις «Lovely Day for Guinness» της ζυθοποιίας που κυκλοφορούσαν τη δεκαετία του 1950, αλλά παράλληλα κατά την κορυφαία επωνυμία μπύρας της Diageo αποτελεί και ένα νέο τρόπο για τους καταναλωτές να απολαύσουν την αγαπημένη τους Imperial Stout.
Το νέο προϊόν συνδυάζει τα παγωτά της Van Leeuwen με τη γεύση μπύρας Guinness αναμειγμένης με κομμάτια σοκολάτας. Το παγωτό «Lovely Day for a Guinness» είναι διαθέσιμο σε πίντες 14-oz στα καταστήματα Van Leeuwen Scoop στις ΗΠΑ έναντι 9,58 ευρώ ή διαδικτυακά στη σελίδα της εταιρείας σε όλο τον κόσμο έναντι 10,31 ευρώ.
Αναφορικά με τη συνεργασία ο διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Van Leeuwen, Ben Van Leeuwen, τόνισε ότι «Στόχος της Van Leeuwen είναι η παραγωγή καλού παγωτού που κάνει τους καταναλωτές να νιώθουν ευχάριστα και δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος από τον συνδυασμό του με τη Guinness. Η τολμηρή γεύση των ετικετών της αποτελεί το τέλειο ταίριασμα για τα παγωτά μας και η συνεργασία μας φάνηκε ως ο καθημερινός πειρασμός που επιτάσσει το καλοκαίρι. Είναι ένας ασυνήθιστος συνδυασμός με τον καλό τρόπο και νομίζουμε ότι οι καταναλωτές θα εντυπωσιαστούν με το πόσο φυσικά συνδυάζονται Guinness και παγωτό».
Πληροφορίες από ESM magazine