Μικρή πτώση πωλήσεων ύψους 1,9% σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας AB InBev στο β’ τρίμηνο 2025

Κοινοποίηση:

Μια μικρή πτώση πωλήσεων ύψους 1,9% στο β΄ τρίμηνο του 2025 σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας AB InBev. Η πτώση αυτή ήταν μεγαλύτερη από την εκτίμηση των αναλυτών για μείωση πωλήσεων της τάξεως του 0,3% με τον όμιλο να την αποδίδει στη μειωμένη ζήτησε σε Βραζιλία και Κίνα.

Ωστόσο, η παραγωγός της Corona και της Stella Artois σημείωσε ανοδικά έσοδα, αλλά και αυξημένα κέρδη (+6,5%). Στην ανακοίνωση της η AB InBev υποστήριξε ότι οι επιδόσεις της ήταν ενδεικτικές της ανθεκτικότητας της στρατηγικής σε ένα «δυναμικό» περιβάλλον όπως το χαρακτήρισε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Michel Doukeris.

Στα προηγούμενα τρίμηνα η AB InBev είχε σημειώσει επιδόσεις ανώτερες των προβλέψεων και αυξημένα κέρδη με τους καταναλωτές να δαπανούν περισσότερα χρήματα για τις μπύρες της, όμως όπως και οι υπόλοιποι παραγωγοί δυσκολεύεται να αυξήσει τον όγκο πωλήσεων της.

Στη Βραζιλία, μια από τις σημαντικότερες αγορές για την AB InBev, ο όμιλος είδε τις πωλήσεις του να μειώνονται κατά 9% μειώνοντας αρκετά τον συνολικό όγκο πωλήσεων της. Από την άλλη, ο όγκος πωλήσεων της AB InBev στην Κίνα μειώθηκαν κατά 7,4%.

Με πληροφορίες από Reuters

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Aφορμή για δοκιμή νέων ετικετών και γεύσεων παρέχει η παγκόσμια ημέρα μπύρας την 1η Αυγούστου

Όπως κάθε χρόνο η πρώτη Παρασκευή του Αυγούστου αποτελεί την Παγκόσμια Ημέρα Μπύρας. Φέτος το αγαπημένο ποτό των καταναλωτών γιορτάζει την πρώτη ημέρα του Αυγούστου και δίνει την ιδανική αφορμή στους καταναλωτές να απολαύσουν τις αγαπημένες τους ετικέτες.

Προτεινόμενα

Οι Ευρωπαίοι δεν κόβουν τις παραδοσιακές τους συνήθειες γύρω από το αλκοόλ σύμφωνα με τον Π.Ο.Υ

Είτε πρόκειται για τη γαλλική αδυναμία στο κρασί, είτε για τη γερμανική λατρεία για τη μπύρα, είτε για ένα ή δύο σφηνάκια αλκοόλ στις Βαλτικές χώρες, οι ευρωπαϊκές χώρες δεν φαίνεται να ξεκολλούν από τις παραδοσιακές συνήθειες κατανάλωσης αλκοόλ, έχουν διαπιστώσει οι ερευνητές.

Δράσεις προώθησης υπεύθυνης κατανάλωσης από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Σε ενεργές δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχοντας ως όχημα την μη αλκοολούχα Mythos 0.0%. 

Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις της Constellation Brands

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Παγώνει ξανά την πώληση της ρωσικής θυγατρικής της AB InBev στην Efes η Μόσχα

Οι ρωσικές αρχές εμπόδισαν για ακόμα μια φορά την AB InBev να πουλήσει τις μετοχές της στο κοινό επιχειρηματικό της εγχείρημα με την τουρκική Anadolu Efes στη Ρωσία,  σύμφωνα με τα όσα ανέφερε η τελευταία την περασμένη Παρασκευή.

Η Budweiser επενδύει σε εγκαταστάσεις αξίας 268,7 εκατομμυρίων ευρώ για παραγωγή στις ΗΠΑ

Η κορυφαία επωνυμία της AB InBev, Budweiser, προχωράει στην κατασκευή νέων εγκαταστάσεων αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στο Οχάιο των ΗΠΑ, σε μια προσπάθεια να προωθήσει την παραγωγή ετικετών για την αγορά της Αμερικής εντός των συνόρων της.