Σε χαμηλό 30ετιας βρέθηκαν οι πωλήσεις μπύρας στη Γερμανία στο πρώτο εξάμηνο του 2025

Κοινοποίηση:

Από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο, οι πωλήσεις μπύρας στη Γερμανία μειώθηκαν κατά 6,3% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, φτάνοντας τα 3,9 δισεκατομμύρια λίτρα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε την Παρασκευή 1η Αυγούστου η ομοσπονδιακή στατιστική υπηρεσία Destatis.

Αυτό ήταν το χαμηλότερο ποσοστό από τότε που άρχισαν να συλλέγονται στοιχεία για τις πωλήσεις μπύρας στη Γερμανία το 1993, σύμφωνα με την υπηρεσία, με τη ζήτηση να μειώνεται τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στο εξωτερικό.

Οι εγχώριες πωλήσεις μειώθηκαν κατά 6,1% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τα 3,2 δισεκατομμύρια λίτρα, ποσοστό παρόμοιο με τη μείωση που παρατηρήθηκε στην αρχή της πανδημίας του κορονοϊού το 2020.

Από την άλλη, οι εξαγωγές μειώθηκαν κατά 7,1%. Όπως και πολλοί άλλοι κλάδοι, οι Γερμανοί εξαγωγείς μπύρας αντιμετώπισαν τους τελευταίους μήνες δασμούς στην μεγάλη αγορά των ΗΠΑ, που επιβλήθηκαν από τον πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ.

Η κατανάλωση μπύρας έχει μειωθεί τις τελευταίες δεκαετίες στη Γερμανία ως αποτέλεσμα της γήρανσης του πληθυσμού και της αλλαγής των γευστικών προτιμήσεων των καταναλωτών με τις μη αλκοολούχες μπύρες να γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς, αν και δεν υπολογίζονται στα στατιστικά στοιχεία.

Ο Holger Eichele, επικεφαλής της Γερμανικής Ομοσπονδίας Ζυθοποιών, δήλωσε ότι το 2025 θα είναι «μια εξαιρετικά απαιτητική χρονιά για εμάς. Οι γεωπολιτικοί κίνδυνοι έχουν ενταθεί σημαντικά και η αβεβαιότητα αυξάνεται για τους εξαγωγείς». Επίσης, επισήμανε ότι «οι καταναλωτές δεν θέλουν να ξοδέψουν πολλά χρήματα».

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Bud επίσημος χορηγός μπύρας της Μίλαν, εμβαθύνει το αποτύπωμα της στον αθλητισμό η AB InBev

Η Μίλαν και η AB InBev, η κορυφαία ζυθοποιία στον κόσμο από άποψη πωλήσεων, ανακοίνωσαν μια νέα συνεργασία, στο πλαίσιο της οποίας η Budweiser θα γίνει ο Επίσημος Συνεργάτης Μπύρας και Περιφερειακός Συνεργάτης των Rosoneri.

Τις τάσεις στο χώρο της μικροζυθοποιίας ανέδειξε το διεθνές συνέδριο στη «Βεργίνα»

Η τεχνολογία και οι εξελίξεις στο χώρο της μικροζυθοποιίας ήταν τα ζητήματα που εξέτασε το 6ο Διεθνές Συνέδριο Ζυθοποίησης ICBR 2025, που διεξήχθη στις εγκαταστάσεις της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης στην Κομοτηνή μεταξύ 21 και 23 Νοεμβρίου.

Προτεινόμενα

Ζυθοποιία Αναστασίου και Samos Beer παρουσιάζουν τη συνεργατική ετικέτα «Θαλλώ»

Η English golden ale «Θαλλώ» είναι το γέννημα της νέας συνεργασίας της Ζυθοποιίας Αναστασίου με την Samos Beer. Πρωταγωνιστής της ετικέτας με περιεκτικότητα αλκοόλ 4,5% είναι η βρετανική ποικιλία λυκίσκου Harlequin.

Νέους ορίζοντες στις μπύρες Lager ανοίγουν ζύμες από τη Παταγονία

Εδώ και αιώνες, η μπύρα Lager παρασκευάζεται από τα ίδια βασικά συστατικά: βύνη, λυκίσκο και μαγιά. Ορισμένοι επιστήμονες είχαν την περιέργεια αν θα μπορούσαν να τροποποιήσουν ένα από αυτά τα συστατικά για να δημιουργήσουν νέες πρωτότυπες γεύσεις μπύρας.

Ιρλανδική ζυθοποιία επιχειρεί να αναβιώσει ιστορική μπύρα 150 ετών

Η Ιρλανδική ζυθοποιία Innis & Gunn ετοιμάζεται να ανοίξει μια από τις σπανιότερες φιάλες ale στον κόσμο προκειμένου να επιχειρήσει να αναβιώσει την ιστορική μπύρα που είχε δημιουργηθεί για ένα ερευνητικό ταξίδι στην Αρκτική.

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.

Συνεργασία με άρωμα Hollywood, παντρεύουν μπύρα με καφέ Tom Holland και Robert Downey Jr.

Οι αστέρες του Χόλιγουντ, Tom Holland και Robert Downey Jr. ανακοίνωσαν ότι προχωρούν μια συνεργασία που συνδυάζει την μη αλκοολούχα μπύρα και τον καφέ. Η πρωτοβουλία αυτή προέκυψε από τη μακροχρόνια φιλία των δύο ηθοποιών και συνδυάζει τη μάρκα Bero του Tom Holland με την εταιρεία Happy Coffee του Robert Downey Jr.