Θύμα κυβερνοεπίθεσης ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας Asahi Breweries

Κοινοποίηση:

Θύμα κυβερνοεπίθεσης έπεσε η Asahi Breweries, με τον ιαπωνικό κολοσσό της μπύρας να αναφέρει σε ανακοίνωση της ότι δεν διέρρευσαν προσωπικές πληροφορίες και δεδομένα πελατών, ωστόσο οι παραγγελίες και οι αποστολές στις εταιρείες του ομίλου στην Ιαπωνία αναγκάστηκαν να αναβληθούν.

Στην ανακοίνωση της η Asahi τόνισε ότι εργάζεται προκειμένου να καταφέρει να εντοπίσει την αιτία της κυβερνοεπίθεσης και επιχειρεί να ξαναγίνει λειτουργική, χωρίς ωστόσο να δίνει ένα χρονικό ορίζοντα για το πότε θα γίνει αυτό.

Παρόλα αυτά, η κυβερνοεπίθεση επηρέασε μόνο τις επιχειρήσεις της Asahi στην Ιαπωνία, οπότε στην Ευρώπη και το Ηνωμένο Βασίλειο οι παραγγελίες προχωράνε κανονικά.

Η Asahi προειδοποίησε σε μια έκθεση που δημοσίευσε πέρυσι ότι οι κυβερνοεπιθέσεις ήταν ένας από τους κύριους κινδύνους που αντιμετώπιζε ως εταιρεία σε μεσοπρόθεσμο και βραχυπρόθεσμο ορίζοντα.

Η εταιρεία είχε δηλώσει τότε ότι αξιολογούσε τη συντήρηση του συστήματος ασφαλείας της προκειμένου να μειώσει τον κίνδυνο, προβλέποντας ότι μια επίθεση θα οδηγούσε σε διακοπές της λειτουργίας της, θα δημιουργούσε προβλήματα ρευστότητας και θα έβλαπτε την επωνυμία της.

Δεν είναι ωστόσο ξεκάθαρο εάν οι προσπάθειές της για την ενίσχυση της ασφάλειας στο διαδίκτυο μείωσαν τον αντίκτυπο της πρόσφατης κυβερνοεπίθεσης.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Bud επίσημος χορηγός μπύρας της Μίλαν, εμβαθύνει το αποτύπωμα της στον αθλητισμό η AB InBev

Η Μίλαν και η AB InBev, η κορυφαία ζυθοποιία στον κόσμο από άποψη πωλήσεων, ανακοίνωσαν μια νέα συνεργασία, στο πλαίσιο της οποίας η Budweiser θα γίνει ο Επίσημος Συνεργάτης Μπύρας και Περιφερειακός Συνεργάτης των Rosoneri.

Τις τάσεις στο χώρο της μικροζυθοποιίας ανέδειξε το διεθνές συνέδριο στη «Βεργίνα»

Η τεχνολογία και οι εξελίξεις στο χώρο της μικροζυθοποιίας ήταν τα ζητήματα που εξέτασε το 6ο Διεθνές Συνέδριο Ζυθοποίησης ICBR 2025, που διεξήχθη στις εγκαταστάσεις της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης στην Κομοτηνή μεταξύ 21 και 23 Νοεμβρίου.

Προτεινόμενα

Επιστροφή στην κερδοφορία το 2026 ακολουθώντας το δρόμο της μικροζυθοποιίας προσδοκά η ΕΖΑ

Την επιστροφή της σε δρόμους κερδοφορίας έπειτα από αρκετά χρόνια προσδοκά η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης, η οποία έχει αποφασίσει να πορευτεί ως μικροζυθοποιία περιορίζοντας την

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία πέτυχε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Ποντάρει στην μπύρα για να πετύχει άνοδο κερδών ο όμιλος αλκοολούχων ποτών Asahi

Σε ποσό κοντά στα 7,87 δισ. ευρώ ανήλθε ο τζίρος του ομίλου ποτών Asahi στο πρώτο εξάμηνο του έτους (+0,6% σε σχέση με πέρυσι), την ώρα που τα λειτουργικά του κέρδη μειώθηκαν κατά 3,2% σε περίπου 635,33 εκατ. ευρώ.

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.