Εκτινάχθηκαν κατά 57% τα EBITDA της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης για το έτος 2024

Κοινοποίηση:

Σε ανοδική τροχιά κινήθηκαν σε γενικές γραμμές τα οικονομικά αποτελέσματα της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης (ΕΖΑ) το 2024, με τα EBITDΑ της να σημειώνουν εκκωφαντική αύξηση της τάξεως του 57% σε 2,8 εκατ. ευρώ.

Παράλληλα, το μικτό περιθώριο της ΕΖΑ ενισχύθηκε στο 42% έναντι 35% το 2023. Σύμφωνα με την ΕΖΑ η στρατηγική της εστίαση στη βελτίωση της κερδοφορίας και στη συγκράτηση των δαπανών, συνέβαλε καθοριστικά στη διαμόρφωση ενός πιο υγιούς και βιώσιμου επιχειρηματικού μοντέλου, σε συνέχεια της σταθερής αναπτυξιακής πορείας που καταγράφηκε και το 2023.

Ο κύκλος εργασιών της ΕΖΑ, ωστόσο έπεσε στα 28,7 εκατ. ευρώ έναντι 31,5 εκατ. ευρώ το 2023, καθώς βάσει της νέας της στρατηγικής ο ετήσιος παραγόμενος όγκος περιορίστηκε στις 200 χιλιάδες HL, με στόχο την επικέντρωση σε πωλήσεις με υψηλότερα περιθώρια κέρδους. Παρά τη μείωση του κύκλου εργασιών, τα μεικτά κέρδη αυξήθηκαν σε 12,1 εκατ. ευρώ από 11,1 εκατ. ευρώ, επιβεβαιώνοντας την προσήλωση στην ενίσχυση της αποδοτικότητας.

Ως αποτέλεσμα, το περιθώριο EBITDA ανήλθε σε 10% έναντι 6% το 2023. Τα καθαρά αποτελέσματα μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε ζημία 3,7 εκατ. ευρώ έναντι ζημίας 2,9 εκατ. ευρώ πέρυσι, καθώς επηρεάστηκαν από την εφάπαξ λογιστική τακτοποίηση κονδυλίων ανάπτυξης προϊόντων προηγούμενων ετών. Την ίδια στιγμή, το καθαρό χρέος μειώθηκε σε 22,1 εκατ. ευρώ από 23,5 εκατ. ευρώ, γεγονός που ενισχύει τη χρηματοοικονομική σταθερότητα της εταιρείας.

Το 2024 αποτέλεσε χρονιά ουσιαστικής στρατηγικής εξέλιξης για την ΕΖΑ, με επίκεντρο τόσο την ενίσχυση της κερδοφορίας όσο και τη συνεχή ανανέωση και διαφοροποίηση του χαρτοφυλακίου της, προκειμένου να ανταποκριθεί στις μεταβαλλόμενες τάσεις της αγοράς και τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Η εταιρεία συνέχισε να επενδύει σε προϊόντα με προστιθέμενη αξία και να ενισχύει τις μάρκες της, δίνοντας έμφαση στην ποιότητα, στην καινοτομία και στη βιωσιμότητα. Με αυτόν τον τρόπο, εδραιώνει ακόμη περισσότερο τη θέση της στην ελληνική αγορά μπύρας και προετοιμάζει το έδαφος για την επόμενη φάση ανάπτυξης.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΖΑ, Νικήτας Ασπιώτης, δήλωσε:
«Το 2024 συνεχίσαμε με συνέπεια τη στρατηγική που χαράξαμε τα προηγούμενα χρόνια: βελτίωση της αποδοτικότητας, περιορισμός των σταθερών δαπανών και εστίαση σε κερδοφόρα κανάλια. Τα αποτελέσματα, με την αύξηση του μικτού περιθωρίου και την ισχυρή ενίσχυση του EBITDA, επιβεβαιώνουν ότι η ΕΖΑ προχωρά με σταθερά βήματα προς ένα πιο υγιές και βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο. Στόχος μας είναι να ενδυναμώνουμε διαρκώς την παρουσία μας στην αγορά, προσφέροντας αξία στους συνεργάτες, στους καταναλωτές και στην ελληνική οικονομία».

Η ΕΖΑ αναφέρει ότι θα συνεχίσει να υλοποιεί τη στρατηγική της για περαιτέρω ανάπτυξη με επίκεντρο την κερδοφορία, την καινοτομία και τη βιωσιμότητα, επιβεβαιώνοντας τον ρόλο της ως έναν από τους σημαντικότερους παίκτες της ελληνικής ζυθοποιίας.

Στα πλαίσια της στρατηγικής αυτής, στις αρχές του τρέχοντος έτους, διεύρυνε περαιτέρω το χαρτοφυλάκιό της με την χωρίς αλκοόλ PILS HELLAS 0.0, την PILS HELLAS RADLER, τη Mexican style lager A TODA MADRE καθώς και με το επαναλανσάρισμα της μπύρας αργής ωρίμανσης ΠΕΙΡΑΪΚΗ, στην τοπική αγορά του Πειραιά και των όμορων Δήμων.

Ταυτόχρονα προχώρησε στην αποκλειστική αντιπροσώπευση της Ιταλικής premium lager Menabrea καθώς και της Νο1 Ισπανικής premium pale lager, Mahou Cinco Estrellas αλλά και στην απόκτηση του σήματος της Κρητικής μπύρας από το Ρέθυμνο, CRETAN KINGS, δημιουργώντας ένα ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο μπυρών για την αγορά και τους καταναλωτές.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Bud επίσημος χορηγός μπύρας της Μίλαν, εμβαθύνει το αποτύπωμα της στον αθλητισμό η AB InBev

Η Μίλαν και η AB InBev, η κορυφαία ζυθοποιία στον κόσμο από άποψη πωλήσεων, ανακοίνωσαν μια νέα συνεργασία, στο πλαίσιο της οποίας η Budweiser θα γίνει ο Επίσημος Συνεργάτης Μπύρας και Περιφερειακός Συνεργάτης των Rosoneri.

Τις τάσεις στο χώρο της μικροζυθοποιίας ανέδειξε το διεθνές συνέδριο στη «Βεργίνα»

Η τεχνολογία και οι εξελίξεις στο χώρο της μικροζυθοποιίας ήταν τα ζητήματα που εξέτασε το 6ο Διεθνές Συνέδριο Ζυθοποίησης ICBR 2025, που διεξήχθη στις εγκαταστάσεις της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης στην Κομοτηνή μεταξύ 21 και 23 Νοεμβρίου.

Προτεινόμενα

Με δύο νέες ποικιλίες και ψηφιακή διαχείριση το κριθάρι της Αθηναϊκής

Δύο νέες ποικιλίες βυνοποιήσιμου κριθαριού μαζί με ένα ολοκληρωμένο πακέτο ψηφιακής διαχείρισης της συμβολαιακής καλλιέργειας από τους αγρότες, φέρνει σύντομα στην αγορά η Αθηναϊκή Ζυθοποιία.

Αύξηση πωλήσεων και ικανοποιητικές επιδόσεις για τη Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης το 2024

Θετικό ήταν το πρόσημο στο 2024 για τη Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης. Η ελληνική ζυθοποιία πέτυχε μικρή αύξηση ύψους 2,1% των καθαρών εσόδων από τις πωλήσεις της, τα οποία ανήλθαν σε 31.249.376,57 ευρώ, έναντι 30.609.506,27 ευρώ το 2023.

Η ΕΖΑ εντάσσει στο χαρτοφυλάκιο της την μπύρα Cretan Kings

H Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ) προχωρά σε μια κίνηση – ορόσημο για την ενδυνάμωση του χαρτοφυλακίου της, ανακοινώνοντας την απόκτηση του σήματος CRETAN KINGS. Πρόκειται για μια στρατηγική επένδυση που ενισχύει την παρουσία της εταιρείας στην ελληνική αγορά, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της ως ζυθοποιία με πλήρες, διαφοροποιημένο και ανταγωνιστικό χαρτοφυλάκιο προϊόντων.

Η ΕΖΑ φέρνει στην Ελλάδα την κορυφαία ισπανική επωνυμία μπύρας Mahou San Miguel

H Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ) ανακοινώσε τη στρατηγική της συνεργασία με τη Mahou San Miguel, τη μεγαλύτερη ζυθοποιία της Ισπανίας και έναν από τους σημαντικότερους παίκτες στη βιομηχανία μπύρας της Ευρώπης.

Η ΕΖΑ ποντάρει στην αύξηση τιμών για να επιστρέψει στην κερδοφορία εντός του 2026

Στα 28,669 εκατ. ευρώ ανήλθε ο κύκλος εργασιών του ομίλου Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης το 2024, έναντι 31,545 εκατ. ευρώ κατά την προηγούμενη χρήση, με την ΕΖΑ να ποντάρει στην επιστροφή στην κερδοφορία από το 2026 μέσω αύξησης της τιμής των προϊόντων της.