Ανώτερες των προσδοκιών, παρά τις μειωμένες πωλήσεις, οι επιδόσεις της Constellation Brands

Κοινοποίηση:

Ανώτερες των προσδοκιών ήταν οι επιδόσεις της Constellation Brands για το τρίμηνο με καταληκτική ημερομηνία τον Αύγουστο, παρά την πτώση των πωλήσεων της.

Πιο συγκεκριμένα, μόλις ένα μήνα μετά τη σημαντική αναθεώρηση προς τα κάτω των ετήσιων προβλέψεών της, ανακοίνωσε κέρδη 3,63 δολάρια ανά μετοχή, πάνω από την εκτίμηση των αναλυτών για 3,35 δολάρια. Ωστόσο, οι πωλήσεις ήταν 2% χαμηλότερες, με αξία κοντά στα 2,48 δισεκατομμύρια δολάρια, κάτω από τις προβλέψεις για 2,51 δισεκατομμύρια δολάρια.

Ο τομέας της μπύρας, ο οποίος αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 80% των εσόδων του ομίλου Constellation Brands, σημείωσε πτώση 7% στις πωλήσεις, λόγω της μείωσης 8,7% στον όγκο των αποστολών, καθώς οι διανομείς μείωσαν τα αποθέματά τους και οι καταναλωτές, ειδικά ο ισπανόφωνος πληθυσμός που προτιμά τις πολυτελείς μάρκες Modelo και Corona, περιόρισαν τις δαπάνες τους.

Το λειτουργικό περιθώριο κέρδους για τις μπύρες συρρικνώθηκε κατά 200 μονάδες βάσης στο 40,6%, αλλά παρέμεινε πάνω από τις προβλέψεις. Αυτό αντανακλά τα υψηλότερα κόστη, συμπεριλαμβανομένων των δασμών για το αλουμίνιο, τα οποία αντισταθμίστηκαν από τις ευνοϊκές τιμές και την εξοικονόμηση κόστους ύψους 65 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ κατά τη διάρκεια του τριμήνου, με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση 105 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου.

Οι πωλήσεις της Modelo Especial μειώθηκαν κατά 4%, ενώ η Corona Extra είδε πτώση λίγο μεγαλύτερη από 7%.

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Συνεργασία με άρωμα Hollywood, παντρεύουν μπύρα με καφέ Tom Holland και Robert Downey Jr.

Οι αστέρες του Χόλιγουντ, Tom Holland και Robert Downey Jr. ανακοίνωσαν ότι προχωρούν μια συνεργασία που συνδυάζει την μη αλκοολούχα μπύρα και τον καφέ. Η πρωτοβουλία αυτή προέκυψε από τη μακροχρόνια φιλία των δύο ηθοποιών και συνδυάζει τη μάρκα Bero του Tom Holland με την εταιρεία Happy Coffee του Robert Downey Jr.

Με άρωμα και γεύση Βρετανίας κυκλοφορεί η «Όλλυμι» της Ζυθοποιίας Αναστασίου

Με άρωμα και γεύση Βρετανίας συστήνεται η νέα ετικέτα «Όλλυμι» της Ζυθοποιίας Αναστασίου. Πρόκειται για μια βρετανικού τύπου pale ale με έντονη πικράδα και περιεκτικότητα αλκοόλ 5,2%. Παράγεται με τη σύγχρονη ποικιλία λυκίσκου Olicana που αναπτύχθηκε από το πρόγραμμα ανάπτυξης λυκίσκου της Charles Faram και κυκλοφόρησε στο εμπόριο το 2014. Όπως αναφέρει η Ζυθοποιία Αναστασίου η εν λόγω ποικιλία λυκίσκου είναι γνωστή για τις έντονες γεύσεις τροπικών φρούτων όπως μάνγκο, γκρέιπφρουτ και φρούτο του πάθους, καθώς και για νότες εσπεριδοειδών και βοτάνων.

Προτεινόμενα

Η ΕΖΑ ποντάρει στην αύξηση τιμών για να επιστρέψει στην κερδοφορία εντός του 2026

Στα 28,669 εκατ. ευρώ ανήλθε ο κύκλος εργασιών του ομίλου Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης το 2024, έναντι 31,545 εκατ. ευρώ κατά την προηγούμενη χρήση, με την ΕΖΑ να ποντάρει στην επιστροφή στην κερδοφορία από το 2026 μέσω αύξησης της τιμής των προϊόντων της.

O αμερικανικός κολοσσός Constellation Brands μείωσε τις προβλέψεις πωλήσεων του για το 2025

Η Constellation Brands αναφέρει πως εκτιμάει μείωση των οργανικών καθαρών της πωλήσεων για το σύνολο του έτους της τάξεως του 4-6%, έναντι των νωρίτερων εκτιμήσεων της για μέγιστη μείωση έως 2%.

Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις της Constellation Brands

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.