Ανώτερες των προσδοκιών ήταν οι επιδόσεις της Constellation Brands για το τρίμηνο με καταληκτική ημερομηνία τον Αύγουστο, παρά την πτώση των πωλήσεων της.
Πιο συγκεκριμένα, μόλις ένα μήνα μετά τη σημαντική αναθεώρηση προς τα κάτω των ετήσιων προβλέψεών της, ανακοίνωσε κέρδη 3,63 δολάρια ανά μετοχή, πάνω από την εκτίμηση των αναλυτών για 3,35 δολάρια. Ωστόσο, οι πωλήσεις ήταν 2% χαμηλότερες, με αξία κοντά στα 2,48 δισεκατομμύρια δολάρια, κάτω από τις προβλέψεις για 2,51 δισεκατομμύρια δολάρια.
Ο τομέας της μπύρας, ο οποίος αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 80% των εσόδων του ομίλου Constellation Brands, σημείωσε πτώση 7% στις πωλήσεις, λόγω της μείωσης 8,7% στον όγκο των αποστολών, καθώς οι διανομείς μείωσαν τα αποθέματά τους και οι καταναλωτές, ειδικά ο ισπανόφωνος πληθυσμός που προτιμά τις πολυτελείς μάρκες Modelo και Corona, περιόρισαν τις δαπάνες τους.
Το λειτουργικό περιθώριο κέρδους για τις μπύρες συρρικνώθηκε κατά 200 μονάδες βάσης στο 40,6%, αλλά παρέμεινε πάνω από τις προβλέψεις. Αυτό αντανακλά τα υψηλότερα κόστη, συμπεριλαμβανομένων των δασμών για το αλουμίνιο, τα οποία αντισταθμίστηκαν από τις ευνοϊκές τιμές και την εξοικονόμηση κόστους ύψους 65 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ κατά τη διάρκεια του τριμήνου, με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση 105 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου.
Οι πωλήσεις της Modelo Especial μειώθηκαν κατά 4%, ενώ η Corona Extra είδε πτώση λίγο μεγαλύτερη από 7%.