Η AB InBev ψάχνει χρυσό deal ως επίσημος χορηγός της UEFA

Κοινοποίηση:

Η AB InBEV βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την ευρωπαϊκή ομοσπονδία ποδοσφαίρου UEFA προκειμένου να πετύχει μια συμφωνία που θα της επιτρέψει να γίνει ο επίσημος χορηγός όλων των διασυλλογικών διοργανώσεων ανδρών της από το 2027 έως και το 2033.

Το κοινό εγχείρημα της UEFA με την European Football Clubs (EFC), η οποία επιβλέπει τους διαγωνισμούς έχει ήδη συμφωνήσει να μπει σε μια αποκλειστική περίοδο διαπραγματεύσεων με την AB InBev.

Αν τελικά επιτευχθεί συμφωνία, τότε αυτή θα σημάνει και το τέλος της θητείας της Heineken ως επίσημος χορηγός μπύρας της UEFA. Η απόφαση της UC3 ήρθε έπειτα από μια διαδικασία κατάθεσης ανταγωνιστικών προτάσεων που ξεκίνησε η ίδια τον Οκτώβριο, στην οποία βοήθησε το παγκόσμιο πρακτορείο marketing και πωλήσεων της, Relevent Football Partners.

Μιλώντας στην πλατφόρμα του drinks business, εκπρόσωπος της AB InBev τόνισε ότι η επιλογή της κορυφαίας από άποψης πωλήσεων ζυθοποιίας παγκοσμίως από την UC3 αντανακλά τη στρατηγική επέκτασης της εταιρείας στον χώρο του ποδοσφαίρου και σε πολλές ακόμα πλατφόρμες.

«Οι διασυλλογικές διοργανώσεις ανδρών της UEFA θα επιτρέψουν στις επωνυμίες μας να δημιουργήσουν περισσότερες αξιομνημόνευτες εμπειρίες για τους φιλάθλους διεθνώς και θα ενισχύσουν περισσότερο την ιδέα ότι οι μπύρες και το ποδόσφαιρο πάνε καλύτερα μαζί. Ανυπομονούμε να γίνουμε συνέταιροι της UC3 για πολλά χρόνια» φαίνεται να συμπλήρωσε ο εκπρόσωπος της εταιρείας στο drinks business.

Αν η συμφωνία επιτευχθεί, τότε η AB InBev θα έχει καταφέρει να εξασφαλίσει μια ακόμα πολύ σημαντική χορηγία για τις επωνυμίες της. Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα ο κολοσσός της μπύρας κατάφερε να συνάψει μια πολύ σημαντική παγκόσμια συνεργασία με το Netflix, η οποία θα δει τις επωνυμίες της να έρχονται στην «καρδιά» της πλατφόρμας streaming. Παράλληλα, η επωνυμία Budweiser ήταν αυτή που είχε αναλάβει την παγκόσμια καμπάνια για το φετινό Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων της FIFA στις ΗΠΑ.

Πηγή: drinksbusiness.com

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Diageo πούλησε στην Asahi το 65% της East African Breweries

Η Diageo, εταιρεία παραγωγής Johnnie Walker και Guinness, συμφώνησε να πουλήσει το 65% των μετοχών που κατέχει στην East African Breweries, στην ιαπωνική Asahi Holdings για 2,3 δισ. δολάρια (1,96 δισ. ευρώ). Η συμφωνία πρόκειται να ολοκληρωθεί το δεύτερο εξάμηνο του 2026.

Πρωταθλήτρια στην κατανάλωση μη-αλκοολούχων μπυρών η Γερμανία

Οι Γερμανοί καταναλωτές φαίνεται πως πρωταγωνιστούν στην κατανάλωση μη αλκοολούχων μπυρών παγκοσμίως, με το 40% να έχει καταναλώσει κάποια ετικέτα άνευ αλκοόλ το τελευταίο εξάμηνο σύμφωνα με νέα έρευνα της IWSR Bevtrac.

Προτεινόμενα

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία πέτυχε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Αναβάθμιση μέσω επενδύσεων για την Corfu Beer

Aπό τη Δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων για την ανάπτυξη των ικανοτήτων τους στις νέες αγορές» του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία (ΕΠΑνΕΚ), με επενδυτικό σχέδιο συνολικού προϋπολογισμού 200.000 ευρώ  χρηματοδοτήθηκε η Κερκυραϊκή Ζυθοποιία «Corfu Beer».

Αυγουστιάτικες Beer Stories που ταιριάζουν γάντι με ήλιο, παρέα και ήρεμη θάλασσα

Ενα ξεχωριστό, καλοκαιρινό αφιέρωμα με τίτλο «Beer Stories» ετοίμασε η ομάδα του Beer & Brunch. Άλλωστε καλοκαίρι στην Ελλάδα σημαίνει ήλιος, θάλασσα… και φυσικά παγωμένη μπύρα με την ελληνική ζυθοποιία -και την craft σκηνή στην πρώτη γραμμή- να έχει γνωρίσει εντυπωσιακή άνθιση, παρουσιάζοντας νέα αρώματα, ιδιαίτερα στυλ και τολμηρές γευστικές προτάσεις. Την ίδια στιγμή, που οι μεγάλες ελληνικές ζυθοποιίες συνεχίζουν να στηρίζουν διαχρονικές αξίες που αγαπήθηκαν από γενιές.

Μικρή πτώση πωλήσεων ύψους 1,9% σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας AB InBev στο β’ τρίμηνο 2025

Μια μικρή πτώση πωλήσεων ύψους 1,9% στο β΄ τρίμηνο του 2025 σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας AB InBev. Η πτώση αυτή ήταν μεγαλύτερη από την εκτίμηση των αναλυτών για μείωση πωλήσεων της τάξεως του 0,3% με τον όμιλο να την αποδίδει στη μειωμένη ζήτησε σε Βραζιλία και Κίνα.

Παγώνει ξανά την πώληση της ρωσικής θυγατρικής της AB InBev στην Efes η Μόσχα

Οι ρωσικές αρχές εμπόδισαν για ακόμα μια φορά την AB InBev να πουλήσει τις μετοχές της στο κοινό επιχειρηματικό της εγχείρημα με την τουρκική Anadolu Efes στη Ρωσία,  σύμφωνα με τα όσα ανέφερε η τελευταία την περασμένη Παρασκευή.

Η Budweiser επενδύει σε εγκαταστάσεις αξίας 268,7 εκατομμυρίων ευρώ για παραγωγή στις ΗΠΑ

Η κορυφαία επωνυμία της AB InBev, Budweiser, προχωράει στην κατασκευή νέων εγκαταστάσεων αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στο Οχάιο των ΗΠΑ, σε μια προσπάθεια να προωθήσει την παραγωγή ετικετών για την αγορά της Αμερικής εντός των συνόρων της.