Η AB InBEV βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την ευρωπαϊκή ομοσπονδία ποδοσφαίρου UEFA προκειμένου να πετύχει μια συμφωνία που θα της επιτρέψει να γίνει ο επίσημος χορηγός όλων των διασυλλογικών διοργανώσεων ανδρών της από το 2027 έως και το 2033.
Το κοινό εγχείρημα της UEFA με την European Football Clubs (EFC), η οποία επιβλέπει τους διαγωνισμούς έχει ήδη συμφωνήσει να μπει σε μια αποκλειστική περίοδο διαπραγματεύσεων με την AB InBev.
Αν τελικά επιτευχθεί συμφωνία, τότε αυτή θα σημάνει και το τέλος της θητείας της Heineken ως επίσημος χορηγός μπύρας της UEFA. Η απόφαση της UC3 ήρθε έπειτα από μια διαδικασία κατάθεσης ανταγωνιστικών προτάσεων που ξεκίνησε η ίδια τον Οκτώβριο, στην οποία βοήθησε το παγκόσμιο πρακτορείο marketing και πωλήσεων της, Relevent Football Partners.
Μιλώντας στην πλατφόρμα του drinks business, εκπρόσωπος της AB InBev τόνισε ότι η επιλογή της κορυφαίας από άποψης πωλήσεων ζυθοποιίας παγκοσμίως από την UC3 αντανακλά τη στρατηγική επέκτασης της εταιρείας στον χώρο του ποδοσφαίρου και σε πολλές ακόμα πλατφόρμες.
«Οι διασυλλογικές διοργανώσεις ανδρών της UEFA θα επιτρέψουν στις επωνυμίες μας να δημιουργήσουν περισσότερες αξιομνημόνευτες εμπειρίες για τους φιλάθλους διεθνώς και θα ενισχύσουν περισσότερο την ιδέα ότι οι μπύρες και το ποδόσφαιρο πάνε καλύτερα μαζί. Ανυπομονούμε να γίνουμε συνέταιροι της UC3 για πολλά χρόνια» φαίνεται να συμπλήρωσε ο εκπρόσωπος της εταιρείας στο drinks business.
Αν η συμφωνία επιτευχθεί, τότε η AB InBev θα έχει καταφέρει να εξασφαλίσει μια ακόμα πολύ σημαντική χορηγία για τις επωνυμίες της. Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα ο κολοσσός της μπύρας κατάφερε να συνάψει μια πολύ σημαντική παγκόσμια συνεργασία με το Netflix, η οποία θα δει τις επωνυμίες της να έρχονται στην «καρδιά» της πλατφόρμας streaming. Παράλληλα, η επωνυμία Budweiser ήταν αυτή που είχε αναλάβει την παγκόσμια καμπάνια για το φετινό Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων της FIFA στις ΗΠΑ.
Πηγή: drinksbusiness.com
 
								 
															








