Πενταετής επέκταση της συνεργασίας Ολυμπιακής Ζυθοποιίας-Diageo για την Guinness

Κοινοποίηση:

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία και η Diageo ανακοινώνουν με μεγάλη χαρά την ανανέωση της αποκλειστικής στρατηγικής συνεργασίας τους για την μπύρα Guinness στην Ελλάδα. Αυτή η συνεργασία, που μετρά περισσότερα από 30 χρόνια, θα συνεχίσει να φέρνει την πιο εμβληματική και αγαπημένη stout του κόσμου στους λάτρεις της μπύρας στη χώρα μας, για πέντε ακόμη χρόνια.

Η Guinness, γνωστή για τη χαρακτηριστική της γεύση και την απαράμιλλη ποιότητά της, γνωρίζει ραγδαία ανάπτυξη τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο όσο και στην Ελλάδα. Μόνο φέτος, η μάρκα έχει επιτύχει μία αξιοσημείωτη αύξηση της τάξεως του 14% σε σχέση με πέρυσι, ενώ τα τελευταία δύο χρόνια έχει σημειώσει συνολικά μία εντυπωσιακή αύξηση που αγγίζει το 20%.

Η ισχυρή παρουσία της Guinness στην Ελλάδα και η στενή σχέση της με τους πιστούς καταναλωτές της αντικατοπτρίζονται μέσα από τις πολυάριθμες ενεργοποιήσεις, στις οποίες έχει προχωρήσει η μάρκα όλα αυτά τα χρόνια, ενισχύοντας συνεχώς την απήχησή της. Ενδεικτικά αναφέρονται οι εορτασμοί για την Ημέρα του Αγίου Πατρικίου, οι μεγάλοι διαγωνισμοί που προσφέρουν δώρα όπως ταξίδια στο Δουβλίνο και πιο συγκεκριμένα επισκέψεις στο ζυθοποιείο Saint James’s Gate, καθώς και διάφορες βραδιές και φεστιβάλ με ιρλανδικό χαρακτήρα. Αυτές οι πρωτοβουλίες παρέχουν στους καταναλωτές την ευκαιρία να ζήσουν μοναδικές εμπειρίες, οι οποίες συνοδεύονται πάντα από μία καλοσερβιρισμένη μπύρα Guinness. Πριν λίγους μήνες, μάλιστα, η μάρκα ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την Premier League ως «Επίσημη Μπύρα» της, κάτι το οποίο θα συνοδεύεται με ποικίλες εορταστικές δράσεις τόσο στο εξωτερικό όσο και στην Ελλάδα.

Επιπλέον, η Guinness εισήγαγε πρόσφατα στην αγορά την καινοτομία του MicroDraught, φέρνοντας και στην Ελλάδα το “μικρότερο” βαρέλι Guinness παγκοσμίως, για άψογο σερβίρισμα και φρέσκια μπύρα ακόμη και σε μικρότερα καταστήματα.

Ο Marcin Burdach, ο Managing Director της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και υπερήφανοι για την ανανέωση της συνεργασίας μας με την Diageo. Το κοινό μας ταξίδι, που μετράει πάνω από 30 χρόνια, έχει τις ρίζες του στην αμοιβαία εμπιστοσύνη και στο κοινό μας πάθος και όραμα για την αυθεντική τέχνη της ζυθοποιίας. Ως αποκλειστικοί διανομείς της Guinness στην Ελλάδα, επιδιώκουμε ενεργά την περαιτέρω ανάπτυξη της μάρκας και δεσμευόμαστε να ενισχύσουμε τη θέση της στην ελληνική αγορά, καλλιεργώντας παράλληλα γνήσιες σχέσεις με τους καταναλωτές».

Ο Michael Holm, ο Managing Director της Diageo Ανατολικής Ευρώπης, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που ανανεώνουμε την επιτυχημένη συνεργασία μας με την Ολυμπιακή Ζυθοποιία, φέρνοντας την απαράμιλλη ποιότητα και τη μοναδική γεύση της Guinness σε ακόμα περισσότερους καταναλωτές στην Ελλάδα. Η Ελλάδα είναι μία ζωντανή αγορά με βαθιά εκτίμηση για την ποιότητα και την παράδοση, γεγονός που την καθιστά ιδανική για την Guinness. Στόχος μας είναι να επεκταθούμε πέρα από τις παμπ και να αυξήσουμε την παρουσία μας σε αγορές λιανικής πώλησης, κάνοντας την Guinness πιο προσιτή σε όλους, ενώ παράλληλα θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε εξαιρετικές εμπειρίες στους λάτρεις της μπύρας σε όλη τη χώρα».

Η παραγωγή της μπύρας Guinness, της θρυλικής μαύρης μπύρας stout, ξεκίνησε το 1759 από τον Arthur Guinness στο διάσημο ζυθοποιείο Saint James’s Gate στο Δουβλίνο, με τη συνταγή και τη μοναδική γεύση της να παραμένουν αναλλοίωτες στο πέρασμα του χρόνου. Σήμερα, 266 χρόνια μετά, η μπύρα Guinness ως «ορόσημο» της ιρλανδικής κουλτούρας, διατίθεται σε περισσότερες από 150 χώρες και λατρεύεται από εκατομμύρια καταναλωτές παγκοσμίως για το σκούρο ρουμπινί χρώμα της, τη βελούδινη γεύση και τον κρεμώδη αφρό της, καθώς και για το χαρακτηριστικό άρωμα καβουρδισμένου κριθαριού.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις της Constellation Brands

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Νέα εκδοχή για την πειραματική ετικέτα«Κάψα» της Ζυθοποιίας Αναστασίου»

Μια νέα εκδοχή της πειραματικής και περιορισμένης παραγωγής «Κάψα» λανσάρει η Ζυθοποιία Αναστασίου. Η «Κάψα» είναι μια πικρή και ταυτόχρονα καυτερή West Coast I.P.A. με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,3%. Δημιουργείται με συνδυασμό φρέσκων αμερικάνικων λυκίσκων cascade, citra, Simcoe και ένα μείγμα καυτερών πιπεριών.

Οι Γερμανοί ζυθοποιοί στρέφονται σε μη αλκοολούχες και παραδοσιακές ετικέτες για να κερδίσουν τους καταναλωτές

Σε μεταβατική φάση βρίσκεται η βιομηχανία ζύθου της Γερμανίας, με τις μη αλκοολούχες μπύρες και ετικέτες με ιστορία και παράδοση, όπως αφιλτράριστες Zwickel ή θολές Kellerbier να είναι αυτές που κερδίζουν το ενδιαφέρον των εγχώριων καταναλωτών. Κυριότερος λόγος για αυτήν την αλλαγή είναι ότι η εγχώρια κατανάλωση πέφτει, με τους Γερμανούς ζυθοποιούς να αναγκάζονται να ακολουθήσουν τις νέες παγκόσμιες τάσεις.

Προτεινόμενα

Ντεμπούτο στο ποδόσφαιρο η Guinness, 4ετης συνεργασία με Premier League

Η Guinness αποτελεί την επίσημη μπύρα της Premier League για την επόμενη τετραετία, με την συνεργασία να έχει ξεκινήσει ήδη στα γήπεδα του αγγλικού πρωταθλήματος, ενώ η Guinness 0.0 είναι η επίσημη μη αλκοολούχα επιλογή των οπαδών που θα παρευρεθούν στους αγώνες του κορυφαίου πρωταθλήματος στον κόσμο.

Στερεύουν ξανά τα αποθέματα Guinness ενόψει καλοκαιριού, συναγερμός σε τουριστικούς προορισμούς

Τα αποθέματα της μπύρας Guinness στην αγορά της Mallorca και άλλους τουριστικούς προορισμούς φαίνεται να στερεύουν, την ώρα που ετοιμάζονται να υποδεχτούν χιλιάδες Βρετανών τουριστών,

Αυστηρότερη νομοθεσία ένδειξης προέλευσης αντί δασμών προτείνει στις ΗΠΑ η Diageo

Την αυστηρότερη νομοθεσία σχετικά με την προέλευση των εισαγόμενων προϊόντων ως εναλλακτική απέναντι στην επιβολή δασμών προτάσσει στην κυβέρνηση των ΗΠΑ ο όμιλος αλκοολούχων ποτών, Diageo.