Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.
Η καμπάνια βασίζεται σε στοιχεία που μοιράστηκε η επωνυμία, σύμφωνα με τα οποία το 74% των millennials και της Γενιάς Z στις ΗΠΑ προτιμούν τις αξέχαστες εμπειρίες από τα παραδοσιακά δώρα. Η καμπάνια εστιάζει στην ευκολία της μπύρας, με μηνύματα όπως «Υπάρχουν κυνηγοί και υπάρχουν συλλέκτες. Εσύ δεν είσαι ούτε το ένα ούτε το άλλο» και «Η Ημέρα των Ευχαριστιών είναι αρκετά περίπλοκη και χωρίς να χρειάζεται να μάθεις σε ποιο άκρο του πουλερικού να βάλεις το θερμόμετρο». Τα σλόγκαν τελειώνουν με το σύνθημα της καμπάνιας «Just Bring the Beer» (Απλά φέρε τη μπύρα).
Η καμπάνια περιλαμβάνει διάφορες μάρκες της Molson Coors, όπως Coors Light, Miller Lite και Coors Banquet, καθώς και μπύρες που «αναβαθμίζουν την περίσταση», όπως Blue Moon και Peroni. Για να ολοκληρώσει την προσπάθεια, η Molson Coors πωλεί αυτοκόλλητα Beer Dinner Decals περιορισμένης έκδοσης για να μεταμφιέσει κάθε κούτα μπύρας σε γιορτινό πιάτο, όπως πουρέ πατάτας ή γαλοπούλα.
Η καμπάνια «Just Bring the Beer» θα διαρκέσει μέχρι το τέλος του έτους και είναι η πρώτη νέα καμπάνια του κολοσσού των αλκοολούχων ποτών που προβάλλει την μπύρα ως το ιδανικό ποτό για κάθε περίσταση. Η καμπάνια ξεκινά σε μια περίοδο που η κατανάλωση αλκοόλ βρίσκεται σε πτώση, ειδικά μεταξύ των νεότερων ηλικιακών ομάδων.
Η Molson Coors σημείωσε μείωση εσόδων κατά 2,27% σε ετήσια βάση το τρίτο τρίμηνο. Σύμφωνα με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, η εταιρεία σχεδιάζει να μετατοπίσει πολλούς πόρους, συμπεριλαμβανομένων των δαπανών μάρκετινγκ, προκειμένου να προωθήσει τη μελλοντική ανάπτυξη.





