Η Paulaner αναλαμβάνει προμηθευτής μπύρας της ομάδας F1 της Audi

Κοινοποίηση:

Η ζυθοποιία Paulaner, που ανήκει από κοινού στον γερμανικό όμιλο Schörghuber και στον ολλανδικό κολοσσό Heineken, υπέγραψε μακροπρόθεσμη συμφωνία συνεργασίας για να γίνει βασικός προμηθευτής μπύρας της μελλοντικής ομάδας της Audi στη Formula 1.

Η συμφωνία αναμένεται να δώσει ώθηση στην μη αλκοολούχα Paulaner Weissbier 0,0%, ενώ σηματοδοτεί επίσης την αρχή ενός νέου κεφαλαίου για την Paulaner στην παγκόσμια σκηνή του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Η Γερμανία, ιστορικά γνωστή για την ικανότητά της στην παρασκευή μπύρας, έχει δει τη φήμη της να φθίνει τελευταία, αφού τα στοιχεία του Statistisches Bundesamt φέτος αποκάλυψαν ότι το παγκόσμιο ενδιαφέρον για τη γερμανική μπύρα μειώνεται ραγδαία, παράλληλα με τη συνεχιζόμενη αμφιθυμία για την τοπική μπύρα στην ίδια τη Γερμανία. Σημαντικός παράγοντας αυτής της ύφεσης είναι η αύξηση των μη αλκοολούχων εναλλακτικών επιλογών είναι μια τάση που έχει συνδεθεί με αυτό το φαινόμενο, ή τουλάχιστον συμβαίνει παράλληλα με την πτώση.

Σύμφωνα με την Γερμανική Ένωση Ζυθοποιών, η αύξηση των πωλήσεων αλκοολούχων μπυρών έχει υπερδιπλασιαστεί τα τελευταία 20 χρόνια. Μιλώντας για την κατάσταση και τους τρόπους αξιοποίησης ενός πιο ηγετικού ρόλου στην τάση, η ένωση αποκάλυψε ότι οι ζυθοποιοί προσαρμόζονται τώρα για να συμμετάσχουν στην αλλαγή, αντί να εκδιωχθούν εντελώς από την κατηγορία. Αυτό είναι σίγουρα το συμπέρασμα που προκύπτει από την κίνηση της Paulaner, είτε αυτή προωθήθηκε από την οικογένεια Schörghuber είτε από την Heineken. Ο πρόεδρος της Deutscher Brauer-Bund, Christian Weber, ανέφερε πρόσφατα ότι τέτοιες κινήσεις για την προώθηση των μπυρών 0% ήταν ένας τρόπος με τον οποίο οι ζυθοποιοί «διαδραμάτιζαν καθοριστικό ρόλο» στην ανάπτυξη της κατηγορίας εν μέσω των προκλήσεων.

Από το 2026, η νέα συνεργασία αναμένεται να αναδείξει ακόμη περισσότερο τη σιταρένια μπύρα Paulaner 0,0% και να αναδείξει την ποιότητα της βαυαρικής κουλτούρας της μπύρας, της γιορτής και της «υπεύθυνης κατανάλωσης».

Η ήδη καθιερωμένη σχέση της Heineken με την F1 και το γεγονός ότι πρόσφατα ανανέωσε τη συνεργασία της με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό έχει ανοίξει το δρόμο για τις σχέσεις της εταιρείας με τη μάρκα Paulaner.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Χάνει το «τρένο» των νέων καταναλωτών η craft μπύρα στις ΗΠΑ, αναγκαία η αλλαγή στρατηγικής

Νέα έρευνα της εταιρείας CGA by NIQ δείχνει ότι η craft μπύρα χάνει έδαφος με τους νέους καταναλωτές παρά την απήχηση της στο εμπόριο των ΗΠΑ, και καταδεικνύει την ανάγκη για υιοθεσία νέων στρατηγικών που να ταιριάζουν στις προτιμήσεις της Gen Ζ.

Σε καθοδική τροχιά η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αντιστέκεται στην αρνητική τάση η Ελλάδα

Η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε να σημειώνει ήπια πτώση το 2024, πέφτοντας από περίπου 367 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2019 σε 345 εκατομμύρια εκατόλιτρα σύμφωνα με την έκθεση «EU Beer Trends 2025» της Ένωσης Ευρωπαίων Ζυθοποιών.

Προτεινόμενα

Με ρεκόρ συμμετοχών έρχεται στις 9 Μαΐου η απονομή των βραβείων Greek Beer Awards 2025

Με 130 και πλέον συμμετοχές από Ελλάδα, Μεσόγειο, Ανατολική και Νοτιοανατολική Ευρώπη, ο διεθνής διαγωνισμός ζύθου Greek Beer Awards 2025, ο οποίος διοργανώνεται από το 2017, επιβεβαιώνει τη διαρκή ανάπτυξη του κλάδου της ζυθοποιίας και την ενίσχυση του εξαγωγικού προσανατολισμού τόσο των ελληνικών μικροζυθοποιείων όσο και των ξένων.

Με το βλέµµα στη δεύτερη άνοιξη της µπύρας

Η πρόοδος που παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια ο κλάδος της µικροζυθοποιίας στην Ελλάδα είναι αδιαµφισβήτητη. Ωστόσο, οι αντιξοότητες µε τις οποίες βρίσκονται αντιµέτωποι οι πρωταγωνιστές του κλάδου, ειδικά από τον Μάρτιο του 2020, είναι πρωτοφανείς.

Σύμβολο ανθεκτικότητας η νέα helles ετικέτα «Κορυφώ» της Κερκυραϊκής Ζυθοποιίας

«Σύμβολο ανθεκτικότητας, εξέλιξης και αυθεντικότητας» αποτελεί η νέα lager ετικέτα Κορυφώ της Κερκυραϊκής Ζυθοποιίας. Πρόκειται για μια Helles με περιεκτικότητα αλκοόλ 5,1% και αρώματα βύνης,