Αποχωρεί από την Heineken έπειτα από 6 χρόνια στο τιμόνι της εταιρείας ο CEO Dolf van den Brink

Κοινοποίηση:
Αποχωρεί από την Heineken ο CEO Dolf van den Brink

Ο Διευθύνοντας Σύμβουλος της Heineken, Dolf van den Brink, θα αποχωρήσει από το τιμόνι του ολλανδικού κολοσσού της μπύρας στις 31 Μαΐου, έπειτα από έξι χρόνια στο συγκεκριμένο ρόλο.

Κατά τη διάρκεια της εξαετούς θητείας του ως CEO της Heineken ο van den Brink συνέβαλε σημαντικά στη διαχείριση του ασταθούς οικονομικού και πολιτικού περιβάλλοντος που χρειάστηκε να αντιμετωπίσει η εταιρεία τα τελευταία χρόνια.

Παρά την αποχώρηση του, ο van den Brink συμφώνησε με την Heineken να παραμείνει διαθέσιμος σε ρόλο συμβούλου για οκτώ μήνες αρχής γενομένης από την 1η Ιουνίου, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι η μετάβαση της ηγεσίας θα είναι ομαλή.

Αναφορικά με την αποχώρηση του ο van den Brink δήλωσε «Μετά από έξι χρόνια ως CEO και περισσότερα από 28 χρόνια συνολικά στη Heineken, νομίζω ότι έφρασε η κατάλληλη στιγμή για μετάβαση στην ηγεσία της Heineken, καθώς η εταιρεία προετοιμάζεται να εισέλθει στην επόμενη φάση της στρατηγικής EverGreen. Τους επόμενους μήνες παραμένω πλήρως επικεντρωμένος στην προσεκτική εκτέλεση της στρατηγικής μας και τη διασφάλιση μια ομαλής μετάβασης».

Με τη σειρά του ο πρόεδρος του εποπτικού συμβουλίου της Heineken, Peter Wennink δήλωσε τα εξής: «Το εποπτικό συμβούλιο είναι ευγνώμον στον Dolf για την ηγεσία του και τη μακροχρόνια αφοσίωσή του στην Heineken, συμπεριλαμβανομένης της καθοδήγησης της εταιρείας σε μια απαιτητική περίοδο μετασχηματισμού, της υλοποίησης του EverGreen 2025 και της διαχείρισης ενός δύσκολου εξωτερικού περιβάλλοντος. Με την έναρξη του EverGreen 2030, ο Dolf έχει χαράξει μια συναρπαστική στρατηγική για το μέλλον της Heineken, και το εποπτικό συμβούλιο εκτιμά ιδιαίτερα τη συμβολή του».

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Επενδύσεις πάνω από 20 εκατ. δολάρια στις ΗΠΑ προχωρά η AB InBev

Επενδύσεις πάνω από 20 εκατ. δολάρια στις ΗΠΑ προχωρά η AB InBev

Η AB InBev προχωράει σε επενδύσεις άνω των 20 εκατ. δολαρίων στο Μιζούρι των ΗΠΑ. Αυτές θα εστιάσουν στην αναβάθμιση του εξοπλισμού συσκευασίας και παραγωγής μπύρας στις εγκαταστάσεις της AB InBev στο Arnold και στο St. Louis.

Το 94% των καταναλωτών μπυρών άνευ στη Βρετανία πίνει αλκοόλ

Το 94% του συνόλου των καταναλωτών μπυρών άνευ πίνει επίσης και ποτά με αλκοόλ σύμφωνα με έρευνα της ζυθοποιίας Athletic και της συμβουλευτικής εταιρείας KAM Insight. Παράλληλα, μόνο το 27% όσων καταναλώνουν αλκοόλ στις κοινωνικές τους εξόδους πίνει αποκλειστικά μη αλκοολούχες μπύρες.

Προτεινόμενα

Με μια επετειακή sour ale ετικέτα γιορτάζει τα 8 χρόνια λειτουργίας της η Noctua

Με μια επετειακή ξινοδροσιστική sour ale με περιεκτικότητα αλκοόλ 5,5% γιορτάζει τα 8 χρόνια λειτουργίας της η μικροζυθοποιία Noctua. Παρότι τα γενέθλια της έχουν παρέλθει εδώ και κάποιους μήνες, η νέα ετικέτα της αθηναϊκής μικροζυθοποιίας δικαιώνει και με το παραπάνω τον χρόνο που χρειάστηκε για τη δημιουργία της.

Ποντάρουν στο παγκόσμιο κύπελλο οι παραγωγοί μπύρας

Ποντάρουν στο παγκόσμιο κύπελλο οι παραγωγοί μπύρας

Με την έναρξη του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2026 της FIFA, οι εταιρείες ποτών ελπίζουν ότι το ποδόσφαιρο θα συμβάλει στην αύξηση των πωλήσεων. Οι ζυθοποιίες και οι εταιρείες πνευματωδών ποτών πραγματοποιούν σημαντικές επενδύσεις στο τουρνουά, παρά τη συνεχιζόμενη πίεση που ασκείται στην κατανάλωση αλκοόλ σε βασικές αγορές.

Με 30% λιγότερες θερμίδες η νέα Heineken Ultimate

Με 30% λιγότερες θερμίδες η νέα Heineken Ultimate

Τη νέα ετικέτα Heineken Ultimate με 30% λιγότερες θερμίδες από την τυπική εκδοχή της γνωστής μπύρας ανακοίνωσε ο Ολλανδικός κολοσσός, με το λανσάρισμα να γίνεται σε πρώτη φάση αποκλειστικά στη Βραζιλία.

Η Heineken πούλησε την Bralima μετά από 40 χρόνια

Η Heineken ολοκλήρωσε την πώληση των μετοχών της στη θυγατρική της στη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό Brasseries, Limonaderies et Malteries S.A. («Bralima»), στην ELNA Holdings Ltd και αποχωρεί από τη χώρα μετά από 40 χρόνια.