Την δική της ετικέτα μπύρας απέκτησε η γνωστή ομάδα του NBA Minnesota Timberwolves

Κοινοποίηση:

Σε συνεργασία με την ζυθοποιία Surly Brewing Co η γνωστή ομάδα του ΝΒΑ, Minnesota Timberwolves, και η γυναικεία ομάδα μπάσκετ της πολιτείας, Minnesota Lynx, λάνσαραν την ειδική ετικέτα Nice Beer.

Η νέα ετικέτα σε συσκευασία που κοσμείται από το έμβλημα της ομάδας, διατίθεται από τις 19 Δεκεμβρίου αποκλειστικά στο γήπεδο των Timberwolves, Target Center. Ο εκτελεστικός διευθυντής των Timberwolves και των Lynx, Ryan Tanke, δήλωσε ενθουσιασμένος με τη συνεργασία, η οποία όπως τόνισε ήταν το αποτέλεσμα της ιδανικής συγκυρίας, αφού η καμπάνια της ομάδας «Bring the Nice», συνέπεσε χρονικά με την ανάπτυξη της Nice Beer από την Surly Brewing.

Σε ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι δηλώσεις του ιδρυτή της Surly Brewing, Omar Ansari, που υπογράμμισε ότι στην απόφαση της ζυθοποιίας καθοριστική ήταν η μαζική υποστήριξη από όλη την πολιτεία στην προσπάθεια των δύο ομάδων στα περσινά playoffs, με την ζυθοποιία να θέλει να είναι παρούσα στη προσπάθεια τους να κατακτήσουν τον τίτλο.

Πέρα από την εν λόγω ετικέτα, στις κερκίδες του Target Centerθα διατίθενται ακόμα δύο μπύρες της Surly και συγκεκριμένα οι Furious και Mosh Pit Hazy IPA.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Χάνει το «τρένο» των νέων καταναλωτών η craft μπύρα στις ΗΠΑ, αναγκαία η αλλαγή στρατηγικής

Νέα έρευνα της εταιρείας CGA by NIQ δείχνει ότι η craft μπύρα χάνει έδαφος με τους νέους καταναλωτές παρά την απήχηση της στο εμπόριο των ΗΠΑ, και καταδεικνύει την ανάγκη για υιοθεσία νέων στρατηγικών που να ταιριάζουν στις προτιμήσεις της Gen Ζ.

Προτεινόμενα

Στρατηγικά συνεργασία Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. και Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης

Την στρατηγική τους συνεργασία επικύρωσαν η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. (Βεργίνα) και η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης για αναπτυξιακά και επενδυτικά θέματα που αφορούν την

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης παρουσίασε τη στρατηγική ανάπτυξης της σε φοιτητές

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης επισκέφθηκε το Deree – The American College of Greece, στο πλαίσιο παρουσίασης της εταιρείας και της επιχειρηματικής της φιλοσοφίας στους φοιτητές του Τμήματος Marketing and Strategy.