Μπύρα και όχι πια κρασί το πιο αγαπηµένο αλκοολούχο ποτό των Γάλλων

Κοινοποίηση:

του Γιάννη Ρούπα

Για πρώτη φορά, η µπύρα παίρνει την πρώτη θέση ως το αγαπηµένο αλκοολούχο ποτό των Γάλλων» ανακοίνωσε ο Sylvain Dadé, συνιδρυτής του πρακτορείου Sowine, κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης που παρουσίασε στις 29 Μαρτίου τα αποτελέσµατα µιας έρευνας που διεξήχθη διαδικτυακά τον ∆εκέµβριο του 2021 από την Dynata (µε 1.015 άτοµα ηλικίας 18 έως 65 ετών, που θεωρείται αντιπροσωπευτικό του γαλλικού πληθυσµού). Σύµφωνα µε αυτό το πάνελ, οι µπύρες κατατάσσονται µεταξύ των αγαπηµένων αλκοολούχων ποτών για το 51% των ερωτηθέντων, όταν τα κρασιά πέφτουν στο 49%. Αν και η πτώση των κρασιών είναι µόνο µία µονάδα σε σύγκριση µε την έρευνα του 2020, το άλµα στις µπύρες είναι σηµαντικό: +12 µονάδες σε ένα χρόνο. Οι σαµπάνιες βρίσκονται στην τρίτη θέση (για το 31% των ερωτηθέντων), ακολουθούν τα κοκτέιλ (20%,) και τα αγνά αποστάγµατα (18%). «Η µπύρα προηγείται πολύ λίγο από το κρασί», προσθέτει ο Arnaud Daphy, συνεργάτης της Sowine, σηµειώνοντας τις πολλές αναλογίες στην κατανάλωση κρασιού και µπύρας. Είτε πρόκειται για το ποσοστό εξειδικευµένων καταναλωτών (47% για τα κρασιά και 41% για τις µπύρες), είτε για στιγµές κατανάλωσης (κυρίως µε την οικογένεια και τα Σαββατοκύριακα).

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Τα ελληνικά ζυθοποιεία ανοίγουν τις πόρτες τους στο κοινό το διήμερο 27-28 Σεπτεμβρίου

Η Ελληνική Ένωση Ζυθοποιών και τα μέλη της ανανεώνουν το Σάββατο 27 και την Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2025 το ετήσιο ραντεβού τους με τους λάτρεις της μπύρας – και όχι μόνο – για να μοιραστούν την κοινή τους αγάπη για το πιο δημοφιλές ποτό, την μπύρα.

Προτεινόμενα

Επεκτείνει την παρουσία της στο τένις η Stella Artois, επίσημη μπύρα του ATP Tour ως το 2028

Επίσημη μπύρα και Gold Partner του ATP Tour θα είναι ως και το 2028 η premium επωνυμία της AB InBev, Stella Artois. Στα πλαίσια της συνεργασίας αυτής συμπεριλαμβάνονται αρκετές από τις κορυφαίες διοργανώσεις τένις, όπως τα Nitto ATP Finals στο Τορίνο.

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.

Στα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ η αξία των εξαγωγών μπύρας ΕΕ προς τρίτες χώρες το 2024

Στα 29,8 δισ. ευρώ ανήλθε η αξία των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών της ΕΕ προς τρίτες χώρες για το 2024,  με την μπύρα να είναι η τρίτη σημαντικότερη κατηγορία από άποψη αξίας με μερίδιο 11,5% (3,4 δισ. ευρώ) επί του συνόλου, σύμφωνα με στοιχεία της Κομισιόν. Η συνολική αξία των εξαγωγών είναι οριακά μικρότερη από τα 30 δισ. ευρώ του 2023.