Κερδίζουν έδαφος στις προτιμήσεις των καταναλωτών οι μπύρες με άρωμα και ιδιαίτερες γεύσεις

Κοινοποίηση:

Ακολουθώντας την τάση της αγοράς για αρωματικά ποτά, οι ζυθοποιοί έχουν στρέψει το ενδιαφέρον τους προς την παραγωγή μπυρών με αρώματα, όπως προέκυψε από το συνέδριο International Beer Strategies Conference στην Πορτογαλία.

Από το 2018 έως και το 2022 η παραγωγή αρωματικών μπυρών σημείωσε παγκόσμια άνοδο της τάξεως του 28%, με πολλές χώρες  να σημειώνουν διψήφια ποσοστά ανάπτυξης. Πρωτοπόροι της νέας τάσης είναι ο Καναδάς, όπου ο ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης των αρωματικών μπυρών ανέβηκε στο 48%, και η Αγγλία με το αντίστοιχο ποσοστό να αγγίζει το 30%.

Από το 2019 έως και το 2024, περίπου το 21% των μπυρών που παράχθηκαν στην Ευρώπη ήταν αρωματικές, με γεύσεις όπως το μάνγκο, τα  τροπικά φρούτα, τα εσπεριδοειδή και τα κόκκινα σμέουρα να έχουν κερδίσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών, ενώ δεδομένα της Innova δείχνουν πως ο ανανάς, το lime, η φράουλα και το λεμόνι ανεβαίνουν σε δημοφιλία.

Η έρευνα της VYPR, εκ μέρους της  παγκόσμιας παραγωγού αρωματικών επιλογών Synergy Flavours, έδειξε πως οι νεαροί Ευρωπαίοι πολίτες, ηλικίας 25 μέχρι 34 ετών είναι πιο πρόθυμοι να πειραματιστούν με αρωματικές επιλογές, σε σχέση με τους μεγαλύτερους ηλικιακά καταναλωτές, με το καταναλωτικό κοινό στο Ηνωμένο Βασίλειο (56%), στην Γαλλία (78%) και στην Γερμανία να προτιμούν ακόμα της πικρότερες γεύσεις.

Η διευθύντρια marketing της Synergy Flavours Europe δήλωσε πως η προτίμηση των καταναλωτών για πικρές μπύρες αποτελεί «έκπληξη» και πρέπει να ληφθεί υπόψιν από τους ζυθοποιούς, θεωρώντας πως αρωματικές επιλογές όπως το μανταρίνι, το lime, το πορτοκάλι και το grapefruit μπορούν να αποτελέσουν «το σημείο τομής» για την ανάπτυξη προϊόντων.

Από το 2018 έως και το 2024 οι περισσότεροι ζυθοποιοί πορεύτηκαν με αρώματα όπως το λεμόνι, το lime, τα εσπεριδοειδή, το πορτοκάλι και το grapefruit, ενώ μικρότεροι παρασκευαστές πειραματίστηκαν με γεύσεις όπως ο καφές και το σοκολατούχο γάλα.

Πηγές: Beer Today, Food & Drink Technology

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Heineken άνοιξε νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στη Βραζιλία

Η Heineken άνοιξε ένα νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στην περιοχή Minas Gerais στη Βραζιλία. Το ζυθοποιείο του Ολλανδικού κολοσσού αποτελεί μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις του στην περιοχή, καθώς η εταιρεία στοχεύει στο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το παγκόσμιο αντίκτυπο της.

Άρχισε η νέα εσοδεία βυνοποιήσιμου κριθαριού από τη «Βεργίνα»

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ανακοίνωσε την έναρξη της νέας εσοδείας βυνοποιήσιμου κριθαριού της για την περίοδο 2025-26 στο πλαίσιο του προγράμματος συμβολαιακής καλλιέργειας που εφαρμόζει σε συνεργασία με Έλληνες παραγωγούς από τον Έβρο μέχρι την Χαλκιδική και τη Λήμνο.

Heineken και Formula 1 επεκτείνουν την πολυετή συνεργασία τους

Formula 1 και Heineken δώσανε τα χέρια για επέκταση της σχεδόν δεκαετούς συνεργασίας τους με μια νέα πολυετή συμφωνία, η οποία θα δει τις ετικέτες του ολλανδικού κολοσσού να συντροφεύουν τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού στους αγώνες του πρωταθλήματος.

Προτεινόμενα