Κερδίζουν έδαφος στις προτιμήσεις των καταναλωτών οι μπύρες με άρωμα και ιδιαίτερες γεύσεις

Κοινοποίηση:

Ακολουθώντας την τάση της αγοράς για αρωματικά ποτά, οι ζυθοποιοί έχουν στρέψει το ενδιαφέρον τους προς την παραγωγή μπυρών με αρώματα, όπως προέκυψε από το συνέδριο International Beer Strategies Conference στην Πορτογαλία.

Από το 2018 έως και το 2022 η παραγωγή αρωματικών μπυρών σημείωσε παγκόσμια άνοδο της τάξεως του 28%, με πολλές χώρες  να σημειώνουν διψήφια ποσοστά ανάπτυξης. Πρωτοπόροι της νέας τάσης είναι ο Καναδάς, όπου ο ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης των αρωματικών μπυρών ανέβηκε στο 48%, και η Αγγλία με το αντίστοιχο ποσοστό να αγγίζει το 30%.

Από το 2019 έως και το 2024, περίπου το 21% των μπυρών που παράχθηκαν στην Ευρώπη ήταν αρωματικές, με γεύσεις όπως το μάνγκο, τα  τροπικά φρούτα, τα εσπεριδοειδή και τα κόκκινα σμέουρα να έχουν κερδίσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών, ενώ δεδομένα της Innova δείχνουν πως ο ανανάς, το lime, η φράουλα και το λεμόνι ανεβαίνουν σε δημοφιλία.

Η έρευνα της VYPR, εκ μέρους της  παγκόσμιας παραγωγού αρωματικών επιλογών Synergy Flavours, έδειξε πως οι νεαροί Ευρωπαίοι πολίτες, ηλικίας 25 μέχρι 34 ετών είναι πιο πρόθυμοι να πειραματιστούν με αρωματικές επιλογές, σε σχέση με τους μεγαλύτερους ηλικιακά καταναλωτές, με το καταναλωτικό κοινό στο Ηνωμένο Βασίλειο (56%), στην Γαλλία (78%) και στην Γερμανία να προτιμούν ακόμα της πικρότερες γεύσεις.

Η διευθύντρια marketing της Synergy Flavours Europe δήλωσε πως η προτίμηση των καταναλωτών για πικρές μπύρες αποτελεί «έκπληξη» και πρέπει να ληφθεί υπόψιν από τους ζυθοποιούς, θεωρώντας πως αρωματικές επιλογές όπως το μανταρίνι, το lime, το πορτοκάλι και το grapefruit μπορούν να αποτελέσουν «το σημείο τομής» για την ανάπτυξη προϊόντων.

Από το 2018 έως και το 2024 οι περισσότεροι ζυθοποιοί πορεύτηκαν με αρώματα όπως το λεμόνι, το lime, τα εσπεριδοειδή, το πορτοκάλι και το grapefruit, ενώ μικρότεροι παρασκευαστές πειραματίστηκαν με γεύσεις όπως ο καφές και το σοκολατούχο γάλα.

Πηγές: Beer Today, Food & Drink Technology

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Οι Γερμανοί ζυθοποιοί στρέφονται σε άνευ και παραδοσιακές ετικέτες

Σε μεταβατική φάση βρίσκεται η βιομηχανία ζύθου της Γερμανίας, με τις μη αλκοολούχες μπύρες και ετικέτες με ιστορία και παράδοση, όπως αφιλτράριστες Zwickel ή θολές Kellerbier να είναι αυτές που κερδίζουν το ενδιαφέρον των εγχώριων καταναλωτών. Κυριότερος λόγος για αυτήν την αλλαγή είναι ότι η εγχώρια κατανάλωση πέφτει, με τους Γερμανούς ζυθοποιούς να αναγκάζονται να ακολουθήσουν τις νέες παγκόσμιες τάσεις.

Σε νέα τοποθεσία μεταφέρεται η σερραϊκή μικροζυθοποιία Siris Craft Brewery για ενίσχυση τοπικής ταυτότητας

Η Siris Craft Brewery, η craft ζυθοποιία από τις Σέρρες που υπογράφει την Voreia, προχωρά σε ένα νέο σημαντικό κεφάλαιο: Η παραγωγή μεταφέρεται σε νέα τοποθεσία – ακόμη πιο κοντά στον αστικό ιστό της πόλης, και συγκεκριμένα στο 6ο χλμ Εθνικής Οδού Σερρών – Θεσσαλονίκης, 62100, Σέρρες.

Η Βεργίνα Alcohol Free ξεχώρισε στα πλαίσια του δεύτερου αγώνα Galatsi Night Run

Η Βεργίνα Alcohol Free ξεχώρισε στα πλαίσια του δεύτερου αγώνα Galatsi Night Run που διεξήχθη το Σάββατο 28 Ιουνίου, με τους συμμετέχοντες να έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τα οφέλη της καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα.

Προτεινόμενα

Στα 31,42 εκατ. ο τζίρος της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης το 2024, στα σκαριά νέα μονάδα κυτοποιίας

Στα 31,42 εκατ. ευρώ, παρά τις προκλήσεις της παγκόσμιας αγοράς, ανήλθε ο τζίρος της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης για το 2024, επιβεβαιώνοντας τη θέση της εταιρείας ως ηγέτιδας δύναμης στην ελληνική βιομηχανία μπύρας.

Στρατηγικές συνεργασίες της Heineken για επίτευξη των μακροπρόθεσμων κλιματικών της στόχων

Σε τρεις νέες στρατηγικές συνεργασίες προχώρησε η Heineken, σε μια απόπειρα να εκμηδενίσει τους ρύπους των ζυθοποιείων της μέχρι το 2030. Συγκεκριμένα, η κορυφαία παραγωγός